Stránka 3 z 4

Napsal: pát 06.06.2014 16:35
od pavproch
stav před - styling 193 18"
Obrázek

stav před
Obrázek

stav po
Obrázek

styling 158 17"
Obrázek

Napsal: pát 06.06.2014 18:57
od BudVlad
Já moc štěstí se zadníma brzdama zatim nemám. Měsíc jsem jezdil bez ruční brzdy, protože moje ruční brzda má o dost menší poloměr než u performance kotoučů . Dnes jsem tam dal ruční brzdu, nosiče kol a poloosy z 335i. Problém ale je, že snímače DSC jsou u 335i jiné než má 325i. Zatim tam žádné snímače nemám a přístrojová dska svítí jak vánoční stromeček.

Napsal: pát 06.06.2014 21:17
od pavproch
@BudVlad: to je nemilé.... :D

mně zase až při montáži došlo, že nemám zajišťovací pružinky na přítlak desek, no.... takže budu pár dnů halt jezdit bez nich, no...

už sou objednané...

jinak, panenská jízda - pár kilometrů s lehkou nohou, nevyjevila něco zásadního, teda kromě teho, že než si to sedne, tak to moc nebrzdí, no...

Napsal: sob 07.06.2014 19:33
od pavproch
neska dopoledne asi 40km tam a 40km zpět a už si to sedá a začíná to brzdit ostře a ingtenzivně.... dyž sem na to ve 160 dupnul, taxem políbil čelní sklo....

@jarax: na suchu teda kodování určitě nebude třeba... ešče to musím vyzkušať v dešti (se zapnutými stěrači funkce osušování brzd) a v zimě na kluzkém - hlavně HDC

ale tak nějak obecně sa mi to začíná kuwa líbit - přední brzdy větší a silnější čili účinnější než zadní, tak to ma byť....

Napsal: stř 09.07.2014 14:21
od pavproch
pavproch píše:větší brzdy bramborovi dopředu už sa montujou, jedna strana už je tam.... kotouče a desky Brembo, třmeny a jejich nosiče OEM BMW.... a vleze sa na to jak 18" OEM styling 193, tak i OEM zimní 17" styling 158 - zůstává tam enem pár milimetrů škvíra.... fotosy za chvíli... uffff , zdá se že to mechanicky pasuje... uvidíme ještě jak funkčně.... velikost kotouče i třmenu je jak pro autobus či tatru 815....
pavproch píše:fčera dopoledne asi 40km tam a 40km zpět a už si to sedá a začíná to brzdit ostře a ingtenzivně.... dyž sem na to ve 160 dupnul, taxem políbil čelní sklo....
jak ste ňa strašili, že bude třeba kódování, tak na suchu teda určitě nebude třeba... ešče to musím vyzkušať v dešti (se zapnutými stěrači funkce osušování brzd) a v zimě na kluzkém - hlavně HDC
ale tak nějak obecně sa mi to začíná kuwa líbit - přední brzdy větší a silnější čili účinnější než zadní, tak to ma byť....
sem nasráááán.... po cca 4tis km začaly ty nové kotouče Brembo 348/30 mm kopat taky.... dořiti.... brzdí to jak šlak, ale mírně to kope... a to sem je nedokurwil nějakým prasením na okruhu či tak něco.... Marek sa dušuje, že to není žádný polský fejk, ale fakt OEM Brembo (aji mu to věřim, je to sice garážista, ale poctivý, aspoň na ňa jo....) kope to ale divně, jen při prvním brždění po delší době nebrrždění )a je jedno jestli studené nebo těplé).... druhé a třetí opakovaé brždění je už OK.... asi temu zkusím naložit nějakou pořádnou sodu (šnapř. šůsovat 200+kmph z kopca do plných, opakovaně), esla sa to "nevojede"

pokud ne, tak asi to ale chvílu budu muset vydržet, než dožijou zadní a pak asi se prásknu přes kapsu a dám tam všude OEM kotouče i desky z autorizáku...

Napsal: stř 09.07.2014 22:33
od Francis
Prasení na okruhu nevadí, nejhorší je nechat přitisklé desky na horký nepohybující se kotouč.

Napsal: čtv 10.07.2014 14:20
od pavproch
fuha....

enem tak cvičně (díky za podnět skrz SZ) sem si teda řekl, že vyloučím všechny myslitelné příčiny, taxem zajel ke strnadlovi na převážení předních kol (od nazutí tj. převážení najeto cca 12.000km) - převážil je (5 resp. 10 gramů přidal na vnitřní stranu každého kola), a jel sem to vyzkůšať.... poměrně citelné kopání okolo 80-90 kmph je skoro úplně pryč, zato to fčíl kope víc než před převážením okolo 120 kmph... kuwa fiks, co to je?

ale hlavně mě strnadel vyděsil, že prý mám LP tlumič v prdeli.... bo sou na vnější straně kola vyjeté plošky jaxfiňa.... přitem sem tlumiče aji ložisko vepředu měnil za nové OEM BMW před asi 15tis km....... tož je fakt asi cosyk kdesyk shnilého (po té ráně na LP kolo v zimě....)

no nic no, asi to bude chtít udělat radikální řez....

Napsal: pát 11.07.2014 13:39
od pavproch
pavproch píše: poměrně citelné kopání okolo 80-90 kmph je skoro úplně pryč, zato to fčíl kope víc než před převážením okolo 120 kmph... kuwa fiks
taxem to neska v rámcii objektivních možností (ščije tu jaxfiňa) "rozbrzdil" opakovaně z Bumbálky dolů na HBečvu (plný plyn do 160 /plná brzda do skoro zastavení) a zdá se to býti poněkud lepší.... třeba si to fakt ešče sedne....

Napsal: pát 11.07.2014 14:11
od Francis
Na zacházení s brzdami existuje dobrý návod: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=111273

Napsal: pát 11.07.2014 14:39
od pavproch
zajímavé, díky... :D

Napsal: ned 20.07.2014 13:52
od pavproch
taxem se neska nasráááál tak, že.... přední brzdy 3er začaly zase (bezdůvodně) kopat jaxfiňa (při jemném brždění kolem 120 mi to málem vyrazilo volant z ruky, dyž sem ale šel ostře po brzdách z cca 160, tak to zase nejvíc chvělo okolo 80 a dyž sem po chvilce - ještě se zahřátýma brzdama - znova ostře brzdil ze 150 až skoro na nulu, tak už to nekopalo vůbec), v návaznosti na ten odkazovaný článek doufám, že autor nekecá: "za celou svou karieru sem neviděl zkroucené kotouče", čili že to bude šit deskama brembo, taxem objednal OEM BMW desky a vrznu je tam.... uvidíme....

Napsal: pát 25.07.2014 12:32
od pavproch
pavproch na AF píše:
pavproch píše:taxem se neska nasráááál tak, že.... přední brzdy 3er začaly zase (bezdůvodně) kopat jaxfiňa (při jemném brždění kolem 120 mi to málem vyrazilo volant z ruky, dyž sem ale šel ostře po brzdách z cca 160, tak to zase nejvíc chvělo okolo 80 a dyž sem po chvilce - ještě se zahřátýma brzdama - znova ostře brzdil ze 150 až skoro na nulu, tak už to nekopalo vůbec), v návaznosti na ten odkazovaný článek doufám, že autor nekecá: "za celou svou karieru sem neviděl zkroucené kotouče", čili že to bude šit deskama brembo, taxem objednal OEM BMW desky a vrznu je tam.... uvidíme....

ťuk, ťuk, ťuk na dřwo.... zdá se, že že demontáží (skoro nových) desek brembo a montáži nových OEM desek problém s kopáním brzd vyzmizel... na definitivní závěry ale musím najet nějaký ten tisíc km....

Napsal: stř 22.04.2015 20:41
od pavproch
Tak jaxem si už víc jak rok chrochtal, že sem to s těma brzdama vymyslel dobře a že to fčíl supr brzdí, taxem fčera lehce vystřízlivěl... bo sem dostal šanci vytáhnout 3er na okruh (Czechring) a.... už ve druhým ostrým kole začly vadnout....ne sice katastrofálně, ale zdaleka to nebrzdilo tak, jak sem si (už) zvyknul .... takže na prasení na okreskách je "posílený" OEM materiál OK, ale na okruh je to pořád ještě slabé (zřejmě hlavně díky 1715kg kerb).... ale nadruhou stranu, kdy zase brambora vytáhnu na track, že? takže už to samozřejmě dál řešit nebudu... ale napsat to sem musím....

Napsal: stř 22.04.2015 21:04
od Marek-WAR
pavproch píše:taxem se neska nasráááál tak, že.... přední brzdy 3er začaly zase (bezdůvodně) kopat jaxfiňa (při jemném brždění kolem 120 mi to málem vyrazilo volant z ruky, dyž sem ale šel ostře po brzdách z cca 160, tak to zase nejvíc chvělo okolo 80 a dyž sem po chvilce - ještě se zahřátýma brzdama - znova ostře brzdil ze 150 až skoro na nulu, tak už to nekopalo vůbec), v návaznosti na ten odkazovaný článek doufám, že autor nekecá: "za celou svou karieru sem neviděl zkroucené kotouče", čili že to bude šit deskama brembo, taxem objednal OEM BMW desky a vrznu je tam.... uvidíme....
Ja jsem mel podobny problem. Nedaval jsem tam vetsi brzdy, ale pri brzdeni me kopal pedal a auto celkove plavalo. Pokud jsem btudil ostrey tak to slo ale pokud jsem dobzdoval tak se to nedalo.Byly spatne predni ramena.

Napsal: pon 15.08.2016 19:12
od shwaaraa
Tak jsem z toho zmatenej. Mám na Z4 OEM brzdy (348mm vpředu) a koupil jsem OEM z M4 (380mm).

Chcete říct, že když je tam hodím, budu muset koupit i novej brzdovej válec, brzdy nakódovat a stejně to bude brzdit blbě, pač vzadu zůstanou původní Z4 brzdy? (z M4 zadek prej moc nepasuje)

Napsal: pon 15.08.2016 19:39
od pavproch
já mám 30i, dopředu sem dal ///Mperformance 340mm (F20 - imho mají naprosto stejné brzdiče pouze s jiným offsetem ako ty tvoje F30 380mm), vzadu sem nechal OEM třmeny a nemusel sem ani měnit hl. brz. válec ani nic kodovat...

Napsal: pon 15.08.2016 19:55
od shwaaraa
To by bylo fajn. A v zatáčkách to brzdí dobře? Nemá to tendenci se přetáčet?

Napsal: pon 15.08.2016 20:02
od pavproch
dozadu sem dal slotted/dimpled kotouče Cquence (stejného rozměru jako původní OEM), rovněž desky vzadu mám - nové - ale OEM a brzdí to naprosto rovnoměrně a předvídatelně za všech jízdních režimů.... teda nemožu sloužit vlastnostma na vodě, bo jezdim enem, dyž je hezky

Napsal: pon 15.08.2016 20:06
od shwaaraa
Tak za sucha to urve fakt jen pako, ale za mokra/sněhu to může být o detailech.. :-/

Nad těma cquence taky uvažuju, ale našel jsem zatím jen celý rebuild sady. Mně chybí ale už jen přední kotouče (ideálně 380mm, který nabízej v těch sadách). Asi jim budu muset napsat. U Perf kotoučů pro Z4 neuvádějí rozměr...

Napsal: pon 15.08.2016 20:13
od pavproch
pavproch píše:dozadu sem dal slotted/dimpled kotouče Cquence (stejného rozměru jako původní OEM), rovněž desky vzadu mám - nové - ale OEM a brzdí to naprosto rovnoměrně a předvídatelně za všech jízdních režimů.... teda nemožu sloužit vlastnostma na vodě, bo jezdim enem, dyž je hezky
EDIT: aby bylo jasno: stejnou konfiguraci (vepředu komplet ///mperformance, vzadu cquence kotouče a OEM desky) mám fčíl na obou autech - na Z4 jsou zadní kotouče ale menší a tenčí, ale na obou se to chová stejně, s daily (3er) jezdím za každého pořasí, ale ještě nemůžu na 100% reportovat, neboť ještě sem na nich neodjezdil celou zimu celou zimu, mám je tam relativně čerstvě