Stránka 3 z 4
Napsal: pon 09.06.2014 17:27
od BudVlad
Podle toho co jsem našel na webu, 325i a 330i mají jiné převodovky, ale stejné převody (gear ratios). Nepatrný rozdíl ve zpátečce, ale jiný final drive (3.07/3.15)
325i Getrag GS6-17BG
1) 4.32
2) 2.46
3) 1.66
4) 1.23
5) 1.00
6) 0.85
R) 3.94
Final drive 3.07
330i Getrag GS6-37BZ/DZ
1) 4.32
2) 2.46
3) 1.66
4) 1.23
5) 1.00
6) 0.85
R) 3.93
Final drive 3.15
335i Getrag GS-53BZ/DZ
1) 4.06
2) 2.40
3) 1.58
4)1.19
5) 1.00
6) 0.87
R) 3.68
Final drive 3.08
Napsal: sob 21.06.2014 18:18
od chcibmw
Kluci jaká je 320i limit bych zvednul na 250tis.
Jde tam nejak zmerit olej krome cidla a pocitace? Nejakou extra znamou zavadou to trpi?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
Napsal: ned 22.06.2014 11:14
od matiz
To by sis koupil takove auto ??? Jen kvuli kilometrum? Ja teda rozhodne ne. Mne se nelibi, bohuzel moc nelibi...
Napsal: ned 22.06.2014 11:29
od xyron
Ne kazdej potrebuje mit nabuseny delo... ale za ctvrt mega bych to taky nekoupil, .....
Napsal: ned 22.06.2014 11:50
od LukyGs
A můžu se zeptAT co SE VÁM NA NĚM NELÍBÍ?
Je to hezká trojka v benzínu a to, že má vyšší cenu než E46ka je asi dáno i tím že je podstatně novší. Já bych ji teda bral spíš jak nějakou straší hujdu, je hezčí, designově povedené, menší což je třeba pro někoho nevýhoda ale neberu to jako rodinné auto, a hlavně to není 20let stará vrána a tím se nechci dotknout majitelů starších aut to ani náhodou. Za mě osobně bych do ní šel spíš jak do třeba e46ky.
Napsal: ned 22.06.2014 12:16
od matiz
Sto lidi sto chuti a hlavne tisic naroku. Mne ten vnitrek prijde proste opticky dost fuj. Nerikam ze ma jit do e46, jen ze baworak umi i hezci auta.

Napsal: úte 24.06.2014 07:49
od zacjetoholoket
E9x bez xenonu vypada desne
Napsal: úte 24.06.2014 20:14
od chcibmw
Samozrejme jsou i lepsi 320i e90 s xenonem. Spis mi jde o ten motor zda je nejak echt problemovej. Dale servis...da se servisovat nejak rozumne nekde napr. v okoli prahy. dekuju
Napsal: stř 25.06.2014 21:55
od xyron
Motoru bych se nebal a kdyz si projdes forum najdes spoustu servismanu v okoli Prahy...
Napsal: pát 27.06.2014 14:37
od smepet
BudVlad píše:Podle toho co jsem našel na webu, 325i a 330i mají jiné převodovky, ale stejné převody (gear ratios). Nepatrný rozdíl ve zpátečce, ale jiný final drive (3.07/3.15)
325i Getrag GS6-17BG
1) 4.32
2) 2.46
3) 1.66
4) 1.23
5) 1.00
6) 0.85
R) 3.94
Final drive 3.07
330i Getrag GS6-37BZ/DZ
1) 4.32
2) 2.46
3) 1.66
4) 1.23
5) 1.00
6) 0.85
R) 3.93
Final drive 3.15
335i Getrag GS-53BZ/DZ
1) 4.06
2) 2.40
3) 1.58
4)1.19
5) 1.00
6) 0.87
R) 3.68
Final drive 3.08
Mno tohle asi neni uplne presny, protoze ja mam 325 XI N52 B25 a mam stejnou prevodovku jako 330i tedy GS6-37BZ/DZ
Napsal: pát 27.06.2014 14:46
od vita11
toto jsou údaje zadokolky, čtyřkolka to může mět jinak
Napsal: ned 29.06.2014 08:06
od BudVlad
smepet píše:
Mno tohle asi neni uplne presny, protoze ja mam 325 XI N52 B25 a mam stejnou prevodovku jako 330i tedy GS6-37BZ/DZ
Je tam napsáno 325i ne 325xi.
Napsal: ned 29.06.2014 11:34
od pavproch
ešče ke spotřebě N53B30:
pavproch an AF.cz píše:fčera 1570km za 13.5hodiny (od nastartování v Le2Alpes až po zhasnutí motoru doma před chalupou, tj vč. všech zastávek na jídlo, čurbu, a benzín) = průměr 10.5 (dva lidi, dva bajky, dvoje lyže v autě)... na stěhovák slušná spotřeba...
Napsal: stř 30.07.2014 07:57
od chcibmw
Tak bmw znovu vracim do vyberu sveho noveho ojeteho vozu.
Jaky motor benin byste do e90 manual doporucili?
Celkem se mi nelibi velke mnozstvi dolivaneho oleje do 2.5i olej zralo moje minule auto a je to otravny. Dekuju za radu.
Limit cca 270 tisic vykon urcite 110kw a vic.
Napsal: stř 30.07.2014 10:01
od xyron

myslím že v manuálu s motorizacema 325i - 330i - 335i nic nezkazíš....
ad olej.. je to hrozně individuální, záleží na nájezdu, jak se s autem jezdilo, jak se o něj majitelé starali atd...
- měl jsem 2,5i N52 nájezd kolem 60tis km a bralo si to litr za cca 15tis km
- ted mám 335i N54 nájezd 100tis km a litr oleje jsem doléval po 12tis km..
Napsal: stř 30.07.2014 13:02
od vita11
mezi námi děvčaty, ani v automatu to nebude vyloženě špatné

záleží na osobních preferencích
jinak ke spotřebě oleje ... já mám na N53 najeto 200tis a nějaké drobné a bere 1,5L na 15tis km
jinak zavedené pořádky jsou, že N52 bere někde mezi víc až hodně a N53 mála až skoro nic. ale jak příše xyron, záleží na jaký kousek trefíš
Napsal: stř 30.07.2014 15:45
od pavproch
mno, mně třeba N53 žere víc woleje než N52.... N53 asitak litr mezi výměnami (max 15tis km) a N52 sem nedolíval vůbec (7000km mezi výměnama woleje, podle PP neubylo ani ň)
do obojího leju 5w-40
Napsal: stř 30.07.2014 17:07
od hosma
N52 - 0w-30 žere tak 2l na 15 tisíc, 5w-40 nebylo potřeba mezi výměnama dolévat vůbec
Napsal: čtv 31.07.2014 20:45
od chcibmw
dekuju kluci, maji prosim n52 nebo n53 alespon nejakou servisni diru na zmereni motoroveho oleje...jsem stara skola a cidlo je vec ktery proste uplne nema mych 100% duvery.
Napsal: pát 01.08.2014 08:02
od paca
pokud jezdíš s autem jako důchodce, tak ti olej nebude "žrát"
