Stránka 3 z 3

Napsal: úte 28.01.2014 19:46
od roman320
je to jak rikas, zapojeny podle toho schematu, ale uz asi vim kde je chyba, ja ten pin 7 pochopil jako pin v rj motoru a ma to byt pin 7 v tom kulatym konektotu u pojistek ze? zitra to prepojim a uvidime, snad to bude ono a doufam ze sem tu jednotku neodpalil tim spatnym zapojenim..

Napsal: stř 29.01.2014 20:56
od roman320
takze odpovim si sam, bylo to tak, uz to vali:) takze ve zkratce pro dalsi generace co pasuje a co ne:)
-alternator ma v e39 jiny vyvody (buzeni)
-motorova elektrika musi byt z e36 (asi jedno jakej m52 motor)
-servocerpadlo - je jiny, trosku komplikace je ze na neho nepasuje hadice co de do rizeni, povedlo se me tam nakroutit z e39, kazdopadne casem ju urcite vymenim za e36, neni to uplne to pravy..
-airbox - uplne jinej, musi byt e36
-koleno sani musi byt z e36
-hadice od volnobeznyho ventilu je jinak nakroucena, ele da se doladit
-vodni hadice z expanzky do motoru z e39 nepasuje, urizl sem si potrebnou cast z m50 a je to ok
-hadice z bloku do topeni je z e39 moc kratka (e39 mela funkci rest, je mozny ze bez ni bude zase moc dlouha:) na potrebnou delku sem si upravil jinou hadicu z e39 vhodnyho tvaru
-vedeni paliva - nejlip pouzit z e36 m52, musim jeste doresit, zatim tam je sice funkcni ale celkem samo domo bastl :oops:
-klimakompresor - jeste neni doreseny, asi bude nejjednodussi pouzit z m50
-drzaky motoru pasuji z m50
-ews viz schema na prvni strance, pinem 7 se rozumi pin 7 v kulate zasuvce u pojistek (tohle byl pro me nejvetsi problem a zasek na cele prestavbe:D)

Napsal: stř 29.01.2014 23:01
od Foldas
ono je někdy lepší když si sám něco posereš a pak to i najdeš příště si pak dávaš větší pozor :wink:

Napsal: čtv 30.01.2014 05:28
od roman320
JJ, neco na tom je:)