Stránka 3 z 3
Napsal: stř 01.06.2016 08:48
od Misanek
Takže když už chce člověk f10/f11, tak klidně radši m550D, poněvadž se to sere všechno stejně, tak ať už aspoň pořádnou motorizaci, jo?

Napsal: stř 01.06.2016 09:33
od JaraX
pokud chceš šetřit, tak nejlíp zákazníkům vychází provoz 535i (nějakej rozumnej poměr cena, spotřeba, komfort)
samozřejmě taková 550d asi nebude stát to co 520d, člověk si to musí spočítat.
Napsal: čtv 02.06.2016 09:08
od Vlasta
U 550d se může srát i x-drive, pokud budeme u 535d volit variantu RWD
Napsal: sob 04.06.2016 22:08
od JaraX
to je jasny, zadokolka je vždy lepší, i když musím říct že u Gčka zase posunuli ten xdrive o kus dál,
takže pokud zadokolku ropu tak 535d a pokud AWS ropu tak 550d
Napsal: stř 08.06.2016 13:13
od thomas
no vzhledem k tomu, že již ve 2 autorizácích mi řekli že aktuálně, tj. poslední modelové řady, mají výrazně vychytanější a bezporuchovější nafty než benzíny, a 535d platí za nejspolehlivější motorizaci a 550d má "pouze 1 turbo navíc" tak bych se toho absolutně nebál.
Pokud koupíš pěkný kus, ideálně premium selection, tak jseš v klidu.
Jarax si asi má přehled, ale pokud nekoupíš E65/66 750i v plynu tak nemůžeš být normální... Vlastně pár let zpátky to byla E38 740i s díravejma výfukama, a ještě předtím E36 325tds.. A k němu do servisu nejezdi nebo Tě vyhodí jako každýho s naftou.. Pak ale nevím co opravuje, snad ty bezporuchový beznzínový E65.. Tolik k jeho názorovým vývojům, uvidíme co přijde za pár let s koupí dalšího auta.
P.S. mám jak naftu tak benzín, každý používám na něco jinýho.
Napsal: stř 08.06.2016 15:41
od JaraX
- kdybys o tom něco věděl tak bys nemlel takové bláboly, nové benzíny sou pořád méně poruchové jak nafty, je to logicky dáno i mnohem jednoduššímy motory, nafta má mnohem víc "kurvítek"
samozřejmě sou i průserové benzíny, tzn skoro všechny 4 válce a N63, naopak N55 je velmi povedený motor,
- at si každej koupí co se mu zlíbí, výhoda E65 v LPG je nizká pořizovací cena, vysoká výbava a poměrné slušný stav těch aut, prostě za 2-3 kila těžko koupí člověk lepší auto. kolikrát někdo doveze E65 třeba za půl mega a tam se jaksi kouzlo toho auta vytrácí.
- to že vyhazuju lidi s naftou je čiste moje věc, a nikdo mi nemůže nařizovat co budu a co nebudu dělat, když řeknu že budu servisovat jen modrý auta, tak budu servisovat jen modrý auta, nevím co je na tom tak špatnýho.
Napsal: stř 08.06.2016 20:38
od thomas
Nebudu se znova opakovat, kazdopadne evidentne servisujes vyrazne vic aut nez v BMW a proto je tvoje statistika mnohem presnejsi. Jen ji prosim nepredkladej dal, neznali veci by si mohli udelat chybny usudek.
P.S. nejsem zastance nafty, v predchozim postu jsi ale sam potvrdil ze v benzinu neni volba, snad jen N55 a to bohuzel neni taky zadny zazrak spolehlivosti, 535d je vyrazne bezproblemovejsi. Takze 550d na tom bude stejne dobre.
Napsal: stř 08.06.2016 21:33
od JaraX
a proto se ty N57 klidně ve 30ttkm zadřou(takovych už se řešilo několik)
N55 netrpí na fatální problémy (pouze karbonování způsobené nevhodným olejem)
benzínových aut na 6 válců možná dělám víc jak v autorizáku, tam už benzíny prakticky nejsou vůbec.