Re: jaký zlatý střed na brzdy e39
Napsal: stř 16.11.2016 08:27
misánek: to poslední jsem jen polemizoval protože stím nemám zkušenosti 4x4 nemám a tam je permanentní náhon na 4x4 např X5 apod. takže jak píšu bylo to jen takové pomýlení a spíše taková otázka jak se to chová. Jinak jasně xdrive jede zadek a předek se přidává
Všude kde jsem se ptal tak ručka a nechat D je blbost protože se stalo už hodněkrát že to auto prostě popojelo nebo se stal pruser a toto je divné já cítím jak tlačí D a ktomu to rvu přes brzdu to mi nedává takto ničit dvě protichudné síly...
k těm brzdám dodám článek kde se popisuje jak se zapékají destičky do kotouče postupně díky stání na brzdě po silnějším brždění ... zkopíruji zde text kde to krásně vysvětlují.
CITACE:
V případě, že jsou kotouče namontovány správně – plocha náboje a plocha disku kola v tolerancích, náboje nemají vůle a šrouby kola jsou utaženy na patřičný moment, nesetkal jsem se za více než 40 let profesionálního soutěžení se zkrouceným brzdovým kotoučem a to ani u Shelby / Ford GT který procházel jedním z nejintenzivnějších brzdových vývojů v historii.
Ve skutečnosti byly všechny případy házejících kotoučů způsobeny nestejnoměrným přenosem materiálu brzdových destiček na třecí plochu kotouče. Nestejnoměrný film (vytvoření skvrn) třecího obložení pak způsobuje variaci v síle kotouče, nebo laterální házivost kotouče.
Jednou z nejčastějších příčin narušení konzistentní vrstvy na kotouči je v případě přehřátí brzd stlačování brzdového pedálu i po zastavení. Za stále vysoké teploty dochází k velkém přenosu materiálu destiček do litiny kotouče. Kotouč také nechladne rovnoměrně. Při takovém používání zůstávají brzdové destičky vtisknuté do kotouče po dlouhou dobu. Litina pod jejich stopu je velmi tvrdá a trvá delší dobu, než dojde k obroušení skvrny. Na těchto skvrnách podobně jako na martenzitních skvrnách dochází k nerovnoměrnému opotřebení kotouče, takže vznikají variace v síle kotouče.
http://www.mjauto.cz/vibrace-brzdovych-kotoucu-2
Všude kde jsem se ptal tak ručka a nechat D je blbost protože se stalo už hodněkrát že to auto prostě popojelo nebo se stal pruser a toto je divné já cítím jak tlačí D a ktomu to rvu přes brzdu to mi nedává takto ničit dvě protichudné síly...
k těm brzdám dodám článek kde se popisuje jak se zapékají destičky do kotouče postupně díky stání na brzdě po silnějším brždění ... zkopíruji zde text kde to krásně vysvětlují.
CITACE:
V případě, že jsou kotouče namontovány správně – plocha náboje a plocha disku kola v tolerancích, náboje nemají vůle a šrouby kola jsou utaženy na patřičný moment, nesetkal jsem se za více než 40 let profesionálního soutěžení se zkrouceným brzdovým kotoučem a to ani u Shelby / Ford GT který procházel jedním z nejintenzivnějších brzdových vývojů v historii.
Ve skutečnosti byly všechny případy házejících kotoučů způsobeny nestejnoměrným přenosem materiálu brzdových destiček na třecí plochu kotouče. Nestejnoměrný film (vytvoření skvrn) třecího obložení pak způsobuje variaci v síle kotouče, nebo laterální házivost kotouče.
Jednou z nejčastějších příčin narušení konzistentní vrstvy na kotouči je v případě přehřátí brzd stlačování brzdového pedálu i po zastavení. Za stále vysoké teploty dochází k velkém přenosu materiálu destiček do litiny kotouče. Kotouč také nechladne rovnoměrně. Při takovém používání zůstávají brzdové destičky vtisknuté do kotouče po dlouhou dobu. Litina pod jejich stopu je velmi tvrdá a trvá delší dobu, než dojde k obroušení skvrny. Na těchto skvrnách podobně jako na martenzitních skvrnách dochází k nerovnoměrnému opotřebení kotouče, takže vznikají variace v síle kotouče.
http://www.mjauto.cz/vibrace-brzdovych-kotoucu-2