Stránka 3 z 8
					
				
				Napsal: čtv 12.05.2016 19:11
				od Mateo
				jak jsem psal na zacatku o spotrebu mi nejde spise me u benzinovych motorizaci zajimaly vylozene vady. Jinak jak tady nekdo trefne poznamenal petka je stejne dost tezka na zatacky a na ty dalnici pojede pekne i 2,5 takze hledam auto od 2,5 vyse spise s durazem na vybavu a pekny stav s tim ze muze byt i automat ale to pouze nad rok 2002 kdy tam urcite byly ZF prevodovky
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 12.05.2016 20:25
				od RomanM3
				Ber v8. Věř mi. Koní není nikdy dost. Ja mám v8 uz tři roky. Ano servis je dražší. Ale stojí to za to
			 
			
					
				
				Napsal: pát 13.05.2016 07:02
				od Perunwit
				Hlavně se tě to auto musí líbit a vyhovovat ti výbavou  

 jestli bude 2,5 nebo 3,0 to už je fuk, protože nejlepší výbava i svezení bude s nejvyšší pravděpodobností u V8.... a nebudeme si tu hrát že je nám jedno kolik máme pod plynem  

 
			
					
				
				Napsal: pát 13.05.2016 08:13
				od Darkstar96
				Samozřejmě , že je V8 krásná věc, ale nedovedu si představit, jak bych to živil.  
 
   
 
			
					
				
				Napsal: pát 13.05.2016 08:59
				od RomanM3
				proč? já jezdím s V8 denně do práce asi 17km tam a pak zpátky. spotřebu mám 12,5. když jedu aspon 30km opoklidným (předpisovým) režimem, tak se dá jet kolem 10. ten R6 o moc mín brát nebude, protože ty R6 jsou nastaveny víc do otáček.
Připomínám že já mám automat.
ten automat to auto hodně mrtví, to je pravda. ale na denní ježdění je to super.
a rozhodně i v automatu ta V8 jede o poznání víc než kterýkoliv R6. ano nafta v manuálu má srovnatelný tah dole, ale po třech tis umře, kdežto V8 se po třech tisících teprve probere a začne tahat jak divá
Prostě se svez a uvidíš sám. pak si pozjištuj ceny náhradních dílů a uvidíš pro co se rozhodneš. V8 je dražší na servis, ale není to už tak propsatný rozdíl. a za tu cenu co jsi psal že jsi ochotný zaplatit najdeš V8 v pěkném stavu. jen je třeba si počkat. nebo koupíš něco ne uplně top ale za ten zbytek si to dáš dokupy.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 13.05.2016 09:02
				od Darkstar96
				Já mám právě naftu 3litra a spotřeba 6,3 když se hodně snažím, kolem 9ti ve městě a 11 když na to šlapu fakt hodně. NA V8 když šlápneš tak musíš mít spotřebu tak 35/100 ne?
			 
			
					
				
				Napsal: pát 13.05.2016 09:17
				od Perunwit
				prostě u V8 platí to otřepané pořekadlo o opici a banánech  
 
 
3,0i:
- 80% město spotřeba na letních loni 10,5l/100km... v zimě jsem kolem 12l/100km. 
- mimo město pohodová jízda dle předpisů do 10l/100km, osobák při jízdě Plzeň-Domažlice a zpět 7,5l/100km.
- ještě jedna věco ohledně spotřeby tu myslim nezazněla a to, že se s tim budeš učit jezdit - využívat motor co nejefektivněji. U mojí první R6 jsem měl ze začátku spotřebu +2/100km. Po půl roce to šlo dolů. Styl jízdy mám už ustálenej  

 
			
					
				
				Napsal: pát 13.05.2016 10:44
				od TANN3R
				U V8 hlavně funguje suprově LPG, pak jsou náklady na palivo srovnatelné s naftovou R6. Při současných cenách paliv je ještě spíš o kousek levnější V8, než nafta. Jen moc lidí nechce koupit auto, a hned počítat s tím, že musí dát za přestavbu bezmála 40ti. Radši koupí naftu a doufají, že do ní těch 40+ nebudou muset dát 
 
 
Ale ve skutečnosti to není tak jednoduché s tím výběrem. 540i s plynem je sice nejlepší volba v poměru cena/výkon, ale sehnat pěkný kus u nás je celkem problém. Zas koupit škaredou holotu jen kvůli V8 je nesmysl. To pak je opravdu lepší vybírat i mezi naftama a zohlednit stav s výbavou vůči ceně..
 
			
					
				
				Napsal: pát 13.05.2016 11:02
				od Darkstar96
				když už bych chtěl V8, nikdy bych nebyl takový barbar, abych ho předělal na LPG. To radši budu jezdit z 3,0 naftou ^^
			 
			
					
				
				Napsal: pát 13.05.2016 11:51
				od patras
				530i .. dlouhodoba spotreba 10l/100 .. mesto cca 12l, dalky 8,5l ...
			 
			
					
				
				Napsal: pát 13.05.2016 12:16
				od Totic
				Se spotřebama tady vesměs souhlas. Fakt nejlepší na jízdu do města je 520i (2,2l) a 525i - úplně stačí (cca 9l/100). V městským provozu se žádný závody moc nekonají a je to pořád silnější než 80% okolních aut. Jak bylo řečeno po dálnici se rozletí pod plným plynem na 200 taky.
V8 je jistě koží i když jen podtrhuje těžkej nedotáčivej čumák E39. Ale na popojížďky? Rozmařilost..  A to bych právě dal radši do LPG, než jezdil krátký město v naftě. 
Nerad bych totiž terorizoval sebe tak smradem nafty svoje okolí. 

 
			
					
				
				Napsal: pát 13.05.2016 14:05
				od ada540i
				Moje spotřeba: 11l/100km 
https://www.spritmonitor.de/en/detail/711004.html
Auto: 540i, 2001, sedan, manuál
Kola: 235/18 + 265/18
Využití: Víkendovka
Jezdil jsem s 520i (125kW) a s 525i. Neni to rozhodně špatné svezení, ideální na běžné ježdění. 540i je spíš pro radost. Nebo M5 pro ještě větší radost.
 
			
					
				
				Napsal: sob 14.05.2016 19:16
				od TomBrno
				ahoj taky přidám zkušenosti s 540i. mám ji v manuálu předface, spotřeba to normální kombinovaný ježdění 12.5 L/100km s tím že jezdím svižně, rychlejší rozjezd ale žádný velký vytáčení ani rychlosti zběsilý. Jednou sem s ní byl na masarykově okruhu zablbnout a průměrná spotřeba jen za ten okruh 25L na sto. víc to nešlo jel sem na plnej plyn. a když někdy popojíždím po okolí do pár kiláků tak je to 13,5-14L na sto.
Jinak bych ji za nic neměnil, na servis to podle mě vyjde teměř nastejno, něco je levnější než u jiných modelů a něco dražší. Můj sen je jednou si sám zgenerálkovat celej motor, ne že by to bylo potřeba ale pro radost a potěšení  

 
			
					
				
				Napsal: sob 14.05.2016 19:51
				od TomBrno
				btw: video ke zhlidnutí z toho automotodromu, koukam že už je to pěkná řádka let co sem tam byl 

 hvízdání v zatáčkách dělaly starý zimní gumy, sem si myslel že je sjedu ale neubyl ani mm zato to klouzalo jak svina 
 https://youtu.be/LwTJ7FG9XhI
https://youtu.be/LwTJ7FG9XhI 
			
					
				
				Napsal: sob 14.05.2016 20:56
				od Zdenda530d
				Když už jsme u těch spotřeb... naftěnka v e39, 3.0 142 kw r.v. 2001. Motor s turbem ve výborné kondici a toto je jeden z důkazů...
Motor nebyl předehřátý, ráno bylo kolem 16°C. Ihned jsem vyjel na okresku a do zahřátí motoru jel "podle předpisů" (skoro) těch cca 20km. Při cestě dlouhé 120 km se mi počítadlo zastavilo na 5,2 l/100 a to jsem se po zahřátí občas podíval za 170 km/h, takže sbohem hybridi... možná za 30 let... mě stačí tento stařičký motor 
 
 
[i při reálném výpočtu spotřeby to odpovídá]
Auto bez zátěže, jen já 100 + 54kg přítelkyně a dvoulitrovka s pitím, DPF pryč, EGR zaslepen, kola 18" s předepsaným obutím - Bridgestone
pozn.: když jsem zkoušel potenciál motoru na dálnici, tak 240km/h zvládl bez většího zaváhání - rafiku už jsem měl opřenou o doraz.
 
			
					
				
				Napsal: ned 15.05.2016 01:11
				od ACDC
				Co furt máte proti plynu? Jaký jiný motor než velkoobjemový aspoň šestiválec. V 540 o něm nevím. Nepoznám kdy přepne, zvuk stejný, vidět to není, litr 11,50 Kč. Jen to zabraný místo.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 06.06.2016 18:59
				od Perunwit
				myslim, že omletého tu toho bylo dost... kdo chtěl, pochopil.... po měsíci ve švédsku s koncernovým TDi rok 2015 jsem si včera sednul do svojí prastaré, nepohyblivé, nespolehlivé a jáneviimcoještě 530i a jal se oživovat baterku způsobem, jí vlastním - totiž v otáčkách 

. Musim říct, že ten rozdíl mezi novou oktávkou a 15 let starou bramborou mě zase dostal 

. A tady je článek o té provarové 530i 
 http://www.auto.cz/bmw-530i-superkombinace-08-2002-243
http://www.auto.cz/bmw-530i-superkombinace-08-2002-243 
			
					
				
				Napsal: ned 12.06.2016 13:05
				od Mateo
				No tak jsem se dockal nakonec jsem celkem nahodne sehnal tohohle toura
Type 	530I (EUR) 
	
	Dev. series 	E39 (2) 
	
	Line 	5 
	
	Body type 	TOUR 
	
	Steering 	LL 
	
	Door count 	5 
	
	Engine 	M54 
	
	Cubical capacity 	3.00 
	
	Power 	170 
	
	Transmision 	HECK 
	
	Gearbox 	MECH 
	
	Colour 	TITANSILBER METALLIC (354) 
	
	Upholstery 	STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW) 
	
	Prod. date 	2003-12-05 
	
 
	Order options
	No. 	Description 
	1CA 	SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 
	
	167 	EU4 EXHAUST EMISSIONS NORM 
	
	210 	DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) 
	
	216 	SERVOTRONIC 
	
	227 	SP/SUSPENSION W SELF-LEVELING SUSPENSION 
	
	249 	MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 
	
	255 	SPORTS LEATHER STEERING WHEEL 
	
	302 	ALARM SYSTEM 
	
	379 	2-PCE LT/ALY WHEEL/Y-SPOKE 80 
	
	386 	ROOF RAIL 
	
	403 	GLAS ROOF, ELECTRIC 
	
	423 	FLOOR MATS, VELOUR 
	
	425 	INTERIOR TRIM 
	
	428 	WARNING TRIANGLE 
	
	430 	INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 
	
	456 	COMFORT SEATS, ELECTRIC. ADJUSTABLE 
	
	494 	SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 
	
	500 	HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING 
	
	508 	PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 
	
	521 	RAIN SENSOR 
	
	522 	XENON LIGHT 
	
	534 	AUTOMATIC AIR CONDITIONING 
	
	609 	NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 
	
	612 	BMW ASSIST 
	
	638 	CAR TELEPHONE PROFESSIONAL 
	
	672 	CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 
	
	676 	HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 
	
	722 	EDITION LIFESTYLE 
	
	775 	INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 
	
	785 	WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 
	
	8SP 	COP CONTROL 
	
	801 	GERMANY VERSION 
	
	863 	EUROPE/DEALER DIRECTORY 
	
	879 	GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 
	
	970 	BUISNESS PACKAGE 
	
 
	Series options
	No. 	Description 
	470 	CHILD SEAT ISOFIX ATTACHMENT 
	
	520 	FOGLIGHTS 
	
	548 	SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 
	
	851 	LANGUAGE VERSION GERMAN
			 
			
					
				
				Napsal: ned 12.06.2016 13:07
				od Mateo
				foto
			 
			
					
				
				Napsal: ned 12.06.2016 14:11
				od 4am
				teda ten vypadá velice zachovale, pěkný