Taky jsem byl kdysi ve věku, kdy jsem chtěl stavět biturba a podobné finanční nesmysly, ale naštěstí jsem na to nikdy nenašetřil prachy
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Twin / Biturbo do E39 530d
Já osobně bych doporučoval vysrat se na to a užívat si relativně bezproblémového motoru s hodně příjemnou spotřebou
Maximálně si tam nech nalit nějaké jiné mapy a je to.
Taky jsem byl kdysi ve věku, kdy jsem chtěl stavět biturba a podobné finanční nesmysly, ale naštěstí jsem na to nikdy nenašetřil prachy
Taky jsem byl kdysi ve věku, kdy jsem chtěl stavět biturba a podobné finanční nesmysly, ale naštěstí jsem na to nikdy nenašetřil prachy
-
_milan_
- Registrovaný
- Příspěvky: 578
- Registrován: sob 25.12.2010 01:00
- Bydliště: HRUŠOVANY
- Klubové ID: 2684
to je ovšem svatá pravda... sice to jde , ale je to nesmysl.. ono bude lepší koupit rovnou 535d a užívat si bezproblemového motoru v autě do kterého patří
nebo chip a e39 530d ožije a není pravdou že by musela nutně hulit... znám i spoustu aut ( e46 330d e39 530d ) co jezdí se softem kde je vyplý egr a vaha vzduchu a udělanej omezovač tzv popcorn a nehulí páč mají zdravé vstřiky.. tedy jen 320d hulí páč je slabá na spodku a než rozmotá turbinu tak hulí no , ale v otáčkách už ne...
-
Darkstar96
- Registrovaný
- Příspěvky: 134
- Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
- Bydliště: Brno - Starý Lískovec
Až to postaví dojedeš mu udělat emise, jó ?_milan_ píše:pánové , o stk pomlčme , vše stále jde a funguje, jinak pokud Darkstar96 sežene celej motor m57306d4 takže první 3,5d 200kw s litinovým blokem , tak ho samozřejmě do auta nějak narve.. nutnost je mít motor i s řj... pak následuje předělání svazku auta na kabliky zakončené konektorem pro řj pro novější řj dde7 pokud se mýlím tak sorry prostě pro řj motoru 535d... jak nastartuje tak už jen pořádnou spojkovou sadu a manuál almaru a muže jezdit... v DE jezdi e46 s motorem 3,5d s manuál převodovkou... mechanicky problem nebude a elektornicky to taky jde... ( do e46 330d 135kw 306d1 jsme rvali novější m57306d2 čili řj stejna jako 306d4 3,5d 200kw , práce vyměna motoru den a pak pár týdnů u specialisty , který už bohužel není mezi námi... ) auto jezdí bez problemu , 330xd 135kw - ted je z toho 330xd 150kw + chip 190kw hrabou všecky 4
) bych se té přestavby tolik nebál...
Mě dělají problémy jen proto, že mám jiný sání, FIPKo. Před týdnem měli na emisích kontrolu, odchytla zákazníky jedoucí z emisí a lezla jim do auta. Policajty prý sebou páni kontrolóři neměli, tak nevím jakým právem komukoliv chtěli lézt do auta, napojovat ŘJ a očumovat motorový prostor, poslal bych je do pitche. A nedejbóže dát do benzínu ethanol, aby lambda ohlásila "chybu", ani se ty emise nepokušej udělat. Po smazání paměti chyb, nyní mají chvilku výjimku na pár měsíců, ti emise taky neudělají, protože je paměť prostě vymazaná. Takže po smazání chyb se bude muset jezdit, i když třeba bez STK, aby se něco najelo a šly udělat emise. To je tak když kokoti z Brusele, kteří neví jak vypadá jakýkoliv pracovní nástroj, chtějí řídit i otáčení planety a vydat na to tuny doporučení, příkazů, zákazů a norem.
-
Darkstar96
- Registrovaný
- Příspěvky: 134
- Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
- Bydliště: Brno - Starý Lískovec
-
_milan_
- Registrovaný
- Příspěvky: 578
- Registrován: sob 25.12.2010 01:00
- Bydliště: HRUŠOVANY
- Klubové ID: 2684
samozřejměmadmarty píše:Až to postaví dojedeš mu udělat emise, jó ?_milan_ píše:pánové , o stk pomlčme , vše stále jde a funguje, jinak pokud Darkstar96 sežene celej motor m57306d4 takže první 3,5d 200kw s litinovým blokem , tak ho samozřejmě do auta nějak narve.. nutnost je mít motor i s řj... pak následuje předělání svazku auta na kabliky zakončené konektorem pro řj pro novější řj dde7 pokud se mýlím tak sorry prostě pro řj motoru 535d... jak nastartuje tak už jen pořádnou spojkovou sadu a manuál almaru a muže jezdit... v DE jezdi e46 s motorem 3,5d s manuál převodovkou... mechanicky problem nebude a elektornicky to taky jde... ( do e46 330d 135kw 306d1 jsme rvali novější m57306d2 čili řj stejna jako 306d4 3,5d 200kw , práce vyměna motoru den a pak pár týdnů u specialisty , který už bohužel není mezi námi... ) auto jezdí bez problemu , 330xd 135kw - ted je z toho 330xd 150kw + chip 190kw hrabou všecky 4
) bych se té přestavby tolik nebál...
Jsem zvědavej
Mě dělají problémy jen proto, že mám jiný sání, FIPKo. Před týdnem měli na emisích kontrolu, odchytla zákazníky jedoucí z emisí a lezla jim do auta. Policajty prý sebou páni kontrolóři neměli, tak nevím jakým právem komukoliv chtěli lézt do auta, napojovat ŘJ a očumovat motorový prostor, poslal bych je do pitche. A nedejbóže dát do benzínu ethanol, aby lambda ohlásila "chybu", ani se ty emise nepokušej udělat. Po smazání paměti chyb, nyní mají chvilku výjimku na pár měsíců, ti emise taky neudělají, protože je paměť prostě vymazaná. Takže po smazání chyb se bude muset jezdit, i když třeba bez STK, aby se něco najelo a šly udělat emise. To je tak když kokoti z Brusele, kteří neví jak vypadá jakýkoliv pracovní nástroj, chtějí řídit i otáčení planety a vydat na to tuny doporučení, příkazů, zákazů a norem.
_milan_ píše:samozřejměmadmarty píše:Až to postaví dojedeš mu udělat emise, jó ?_milan_ píše:pánové , o stk pomlčme , vše stále jde a funguje, jinak pokud Darkstar96 sežene celej motor m57306d4 takže první 3,5d 200kw s litinovým blokem , tak ho samozřejmě do auta nějak narve.. nutnost je mít motor i s řj... pak následuje předělání svazku auta na kabliky zakončené konektorem pro řj pro novější řj dde7 pokud se mýlím tak sorry prostě pro řj motoru 535d... jak nastartuje tak už jen pořádnou spojkovou sadu a manuál almaru a muže jezdit... v DE jezdi e46 s motorem 3,5d s manuál převodovkou... mechanicky problem nebude a elektornicky to taky jde... ( do e46 330d 135kw 306d1 jsme rvali novější m57306d2 čili řj stejna jako 306d4 3,5d 200kw , práce vyměna motoru den a pak pár týdnů u specialisty , který už bohužel není mezi námi... ) auto jezdí bez problemu , 330xd 135kw - ted je z toho 330xd 150kw + chip 190kw hrabou všecky 4
) bych se té přestavby tolik nebál...
Jsem zvědavej
Mě dělají problémy jen proto, že mám jiný sání, FIPKo. Před týdnem měli na emisích kontrolu, odchytla zákazníky jedoucí z emisí a lezla jim do auta. Policajty prý sebou páni kontrolóři neměli, tak nevím jakým právem komukoliv chtěli lézt do auta, napojovat ŘJ a očumovat motorový prostor, poslal bych je do pitche. A nedejbóže dát do benzínu ethanol, aby lambda ohlásila "chybu", ani se ty emise nepokušej udělat. Po smazání paměti chyb, nyní mají chvilku výjimku na pár měsíců, ti emise taky neudělají, protože je paměť prostě vymazaná. Takže po smazání chyb se bude muset jezdit, i když třeba bez STK, aby se něco najelo a šly udělat emise. To je tak když kokoti z Brusele, kteří neví jak vypadá jakýkoliv pracovní nástroj, chtějí řídit i otáčení planety a vydat na to tuny doporučení, příkazů, zákazů a norem.a naplač
![]()
Klidně si počkám, bohužel ale k žádné přestavbě nedojde, takže ty emise nebudeš muset dělat
Vlastní zkušenost v letošním roce ? Jelikož se ty emisní kontroly skutečně kontrolují, tedy zda tam nepodvádějí (něco ošulit jde, něco už nejde) tak část provozovatelů emisi buď skončí, nebo dostanou flastry že to už znovu neudělají. Pravidlo, či standard vždy utváří většina, ne menšina. Pokud jedna ze sta provozoven emisí tohle udělá, nelze se na to spoléhat před přestavbou auta která bude značně nákladná. I kdyby to nějaký odvážlivec dnes emisně udělal, tak za dva roky už to udělat nemusí. V autě nasypáno spousta peněz a co s ním potom ?Teddy píše:Toto bohužel není pravda - vlastní zkušenost.madmarty píše: Legalizace bude problém. Emise dnes už neuděláš, ten kdo si to lajzne končí, při emisích je napojena ŘJ, jakákoliv změna v SW je důvod pro vyhození od emisíJe to online.
Zkráceně, můžeš tvrdit že lze jezdit bez dálniční známky jen proto, že jsi jeden z mála které nechytli, ale je to otázka času.
Pro rejpaly
Brzy to zde bude jako v Německu a Rakousku. Hulí ti auto ? Na místě ti mobilní STK udělá kontrolu emisí, pokuta 2.000 EUR a zákáz pokračování v jízdě, je-li to na dálnici tak se připočte nucený odtah mimo dálnici. Do evidence STK se zapíše že auto neprošlo a nikdo si už nelajzne ti emise a STK udělat.
Z obdobných důvodů jsem upustil od kompresoru na V8
Teď asi nas-eru pár z vás, ale nikdo to zde neřeší. Řidič vozidla nese plnou odpovědnost za způsobené škody. Dojde-li k nehodě a bude na vozidle nepovolená úprava, která by mohla mít vliv na nehodu, pojišťovna nezaplatí ani korunu. Já osobně nebudu riskovat že do mě nějaký pako nabourá a zaplatím kdoví jaké škody. Riskovat řidičák. Nejde jen o to si říct, že tohle si udělám, STK a emise nějak ojebu a to je vše. Rizika jsou velká, sám vím že mladý člověk takto vůbec nepřemýšlí. Ale teprve pokud se párkrát spálí a uvidí jak to ve skutečnosti muže chodit a jak to chodí, začne uvažovat vč. možných následků. Asi jako když si řeknu v 18-ti jdu se ožrat a co bude zítra to neřeším, nemusím. Člověk zestárne o nějaký rok, získá zkušenosti a najednou vidí na druhy den plno důvodů proč se dnes zrovna nemůže ožrat
Až to přestavíš, uděláš emise a STK, máš u mě flašku.
Současný stav byl mezikrok. Dle všeho budou policajti schopný kontrolovat mobilně, stejně jako už umí změřit propustnost folií na sklech, tak budou umět měřit emise a zjistit vykuchání DPF. Mnoho lidí tvrdí, že absence DPF nejde na emisích poznat, ale zajímavé že v DE to lze. U nás jen na emisích neměřili všechny druhy zplodin ve výfukových plynech. Staré auto, možná i od pohledu, či od poslechu, jakkoliv upravené, bude pěkné lákadlo k provedení takové kontroly. STK i mobilní, by měly v budoucnu umět i srovnat SW v ŘJ s SW v nějaké databázi dle kontrolních součtů. Tedy nebudou hledat co je jinak, ale zda je něco jinak. Kdy to bude v provozu, to uvidíme.TANN3R píše:STK je zatím pořád bez problémů, uvidíme co se stane po 1.7. Stejně, sice se bude vše víc hlídat, ale co se emisí týká, jde jen o readiness kódy, které může mít ok i auto s upraveným sw, dokonce i odstraněným dpf. Takže zas to nějak půjde..
Kdyby ta přestavba stála bůra, fajn. Ale do tohoto se pouštět a riskovat, pravděpodobnost je vysoká a roste, že zůstane auto jen jako "závodní speciál" bez možnosti vjezdu na pozemní komunikace..... já bych do toho nešel.
Nevím jaký máš zkušenosti ty. Tvoje argumentace mi přijde podobná politickým agitacím. Vše generalizuješ, ale opíráš se o obecný plky.
Já jsem dělal technickou před měsícem a půl. Při příjezdu do garáže měření se rozsvítila kontrolka emisí. Technik prohlásil, že to nemusí vadit. Šikula to ladil tak dlouho, než to naladil. Předpokládám, že žádná levá to nebyla. Nebylo to ani ze známosti, ani za peníze. Přede mnou 3/4 hodiny ladil starou pochcávku, než jí naladil.
Předloni jsem absolvoval náhodnou kontrolu emisí v Rakousku na dálnici. Byl jsem vyklepanej, protože jsem měl zaslepený EGR, vykuchaný DPF a svítily emise. Nakonec vše OK a odjížděl jsem.
To jsou moje reálný a nezkreslený zkušenosti.
Já jsem dělal technickou před měsícem a půl. Při příjezdu do garáže měření se rozsvítila kontrolka emisí. Technik prohlásil, že to nemusí vadit. Šikula to ladil tak dlouho, než to naladil. Předpokládám, že žádná levá to nebyla. Nebylo to ani ze známosti, ani za peníze. Přede mnou 3/4 hodiny ladil starou pochcávku, než jí naladil.
Předloni jsem absolvoval náhodnou kontrolu emisí v Rakousku na dálnici. Byl jsem vyklepanej, protože jsem měl zaslepený EGR, vykuchaný DPF a svítily emise. Nakonec vše OK a odjížděl jsem.
To jsou moje reálný a nezkreslený zkušenosti.
někteří z těch stk děláte uplně hruzu kdy vyhazujou za orezlou koncovku výfuku. teď jsem udělal uspěšně emise na tdi leonu od dieselpoweru kde zustala z celeho řízení motoru jenom regulace turba a snímač tlaku naprosto legálně a podle daných směrnic. A než u nás budou funkční mobilní stk to už budu buď mrtvý z chlastu nebo neschopný řídit 
Ja prijel pred hodinou.
Cau, jak se mas, stav se za hodku....
Folie
Jeste nejaka posrana chyba v kodu na emisich. Nejaky vyhrivani katalyzatoru (3.0d origo bez dpf)., ale zatim jde vse a do budoucna nejsou zadni bubaci.
Jinak auto OK. Jezdi v tom manzelka s deckama, tak se opravi vse, co se nejak ozve.
Cau, jak se mas, stav se za hodku....
Folie
Jeste nejaka posrana chyba v kodu na emisich. Nejaky vyhrivani katalyzatoru (3.0d origo bez dpf)., ale zatim jde vse a do budoucna nejsou zadni bubaci.
Jinak auto OK. Jezdi v tom manzelka s deckama, tak se opravi vse, co se nejak ozve.
Takže i folie nejsou neřešitelný problém nakonec? To by jsi mě potěšilhoran píše: Folie![]()
Jinak nějakého "technika", co by mi po vyjetí ven z stk lezl do auta, bych hnal tak svinským krokem do3,14če, že by i zapomněl jak se jmenuje
Dále - mohl by mi někdo objasnit ty readiness kódy kterých je plný internet? U E39 m57 jsem nikde ani v Inpě, ani v ISTě takovéhle položky vůbec nenašel. Tak by mě zajímalo kde to jde dohledat, ví někdo?
Ofiko by ty folie nesly a ani jsem se neptal, jestli to auto fotil se stazenyma oknama, nebo nejak z uhlu...., ale slo to.
Ten kod jsem videl. Bylo to nekolik nul (cca 8 ) a mezi nima jedna jednicka. Myslim ze na pate pozici a v nejaky tabulce nasel to, ze je to ten prihrev katu. Nejak to poladil a vytiskl to tak, ze je vse ok.
Ten kod jsem videl. Bylo to nekolik nul (cca 8 ) a mezi nima jedna jednicka. Myslim ze na pate pozici a v nejaky tabulce nasel to, ze je to ten prihrev katu. Nejak to poladil a vytiskl to tak, ze je vse ok.
Jasný, folie chápu. Mně právě zajímá jestli je možnost aspoň někde dělat stk se staženýma oknama
Nicméně když se vrátím k tomu readinessu, tak by mně zajímalo kde je já, jakožto uživatel diagnostiky - mírně pokročilý amatér dovedu dohledat. Vzhledem k tomu že mám k dispozici diagnostický soft přímo na bmw i potřebný hardware, tak by to pro mě neměl být problém dohledat jestliže to zvládne technik na univerzální diag, ne? a taky by mě zajímalo jak technik dovede (a hlavně z čeho vlastně) kdy dané readiness kódy byly mazány nebo ne
EDIT: tak už vím jak to s největší pravděpodobností je a proč dohledat readiness kódy u e39 nemůžu - E39 readiness neumí. Readiness kódy umí až auta s EOBD a ty jsou většinou až od EURO 4
Nicméně když se vrátím k tomu readinessu, tak by mně zajímalo kde je já, jakožto uživatel diagnostiky - mírně pokročilý amatér dovedu dohledat. Vzhledem k tomu že mám k dispozici diagnostický soft přímo na bmw i potřebný hardware, tak by to pro mě neměl být problém dohledat jestliže to zvládne technik na univerzální diag, ne? a taky by mě zajímalo jak technik dovede (a hlavně z čeho vlastně) kdy dané readiness kódy byly mazány nebo ne
EDIT: tak už vím jak to s největší pravděpodobností je a proč dohledat readiness kódy u e39 nemůžu - E39 readiness neumí. Readiness kódy umí až auta s EOBD a ty jsou většinou až od EURO 4
