Napsal: čtv 28.01.2016 23:42
...530D manuál.....
...starý auto...
1.automat začne "cosi" dělat...blbě řadí studenej např...nebo "kopne"..semtam se zničeho nic rozvítí "převodovka nemá program"..i když jede normálně...
..filtr s olejem výměna....cca 4-5..tis...kč..
..když začnou neduhy...větší prokluz vydrbanýho měniče (mimochodem právě na skříních GM..je ménič to co odejde prvně..a je to ten poddymenzovaný článek celýho traktu).tak jediná první a kloudná cesta k opravě je nespočet diagnostickejch pokusů a obráždění servisků a spousty známejch...
..nehledě na to že ta převodovka taky někdy kamufluje a maskuje neduhy motoru...pak jsou závady hůř zjistitelné kde je porucha ..kde je příčina...buď motor blbě táhne...nebo cuká...a.nebo měnič...či halmara?.....to je jenom příklad....
..doma sám nic bez diagu nezjistíš a ani diag ti nic chytrýho neřekne když nevíš jaký hodnoty kdy kde co a jak....
..2..manuál....táhnoucí/netáhnoucí motor poznáš.díky manuálu dobře...
...spojku klouzací pozná.i blbec bez diagu....
..nebo ložisko spojkový rachtací taky...
..přinejhoršim setrvák teda dvouhmotovej...taky se dá poznat že se to chvěje....
..s.ložiskem hlučným..a setrvákem se.dá jezdit... (u aut je i ruční brzda....taky mimochodem aby se používala oproti nechávání stojíciího auta na kvaltu a tím pádem zašponovanej dvohmotovej setrvák)
...olej si vyměníš doma sám....
..hardy spojku nepočítám
....
...kup to v čechách....vyhlídni si auto a jeď....vem někoho s diag...a nech si vyjet.jen registr závad...motor..atd..celý auto....a hned uvidíš co kde a jak....
..takhle.jsem.v září vobhlížel jednu x5 ..po domluvě jsem si ji napíchl... (mimochodem to dneska.snad umožní každej...vrámci slušnýho obchodu) a byla čistá komplet...tak jsem mu řekl.že ji napojim ještě až se vrátíme z projížďky (někdo před prodejem v bazaru vymazal komplet.registry chyb a po projetí to doskákalo zpět)....tak jsem mu to všechno vokázal..co a jak.....žhavení...čidlo vačky....špatnej tlak v sání.....klima nízkej tlak...webasto čerpadlo vody a paliva....něco se signálem abs......tak jsem mu poděkoval..pochválil že to má.hezkou barvu a 11let starý gumy....a.jel o dům dál.....diag sebou je základ...a nebo v místě někoho zmermomocnit ať to napíchne....
...zadalší...u nás máš aspoň trochu šanci vyjednat něco jako reklamaci....za hranicema?...když turkovi zavolás do berlína za tejden že ti vodešel robot...nebo CR čerpadlo tak uslyšís jen položenej telefon... a zase takovej cenovej rozdíl u nás a v cizině takovej nejni aby se.to vyplatilo.....akorát že je tam výběr...je tam holt víc aut...a když se teda zadaří a narazíš na sokrom handlerra...tak je to dobrý......projet auto tam a napichovat na diagy...no.nevim....tady se aspoň česky.domluvíš....
..taď sou na Sautu pěkný 530d..je tam takkvá modrá....v Mpaketu....ta docela.voní....
...starý auto...
1.automat začne "cosi" dělat...blbě řadí studenej např...nebo "kopne"..semtam se zničeho nic rozvítí "převodovka nemá program"..i když jede normálně...
..filtr s olejem výměna....cca 4-5..tis...kč..
..když začnou neduhy...větší prokluz vydrbanýho měniče (mimochodem právě na skříních GM..je ménič to co odejde prvně..a je to ten poddymenzovaný článek celýho traktu).tak jediná první a kloudná cesta k opravě je nespočet diagnostickejch pokusů a obráždění servisků a spousty známejch...
..nehledě na to že ta převodovka taky někdy kamufluje a maskuje neduhy motoru...pak jsou závady hůř zjistitelné kde je porucha ..kde je příčina...buď motor blbě táhne...nebo cuká...a.nebo měnič...či halmara?.....to je jenom příklad....
..doma sám nic bez diagu nezjistíš a ani diag ti nic chytrýho neřekne když nevíš jaký hodnoty kdy kde co a jak....
..2..manuál....táhnoucí/netáhnoucí motor poznáš.díky manuálu dobře...
...spojku klouzací pozná.i blbec bez diagu....
..nebo ložisko spojkový rachtací taky...
..přinejhoršim setrvák teda dvouhmotovej...taky se dá poznat že se to chvěje....
..s.ložiskem hlučným..a setrvákem se.dá jezdit... (u aut je i ruční brzda....taky mimochodem aby se používala oproti nechávání stojíciího auta na kvaltu a tím pádem zašponovanej dvohmotovej setrvák)
...olej si vyměníš doma sám....
..hardy spojku nepočítám
....
...kup to v čechách....vyhlídni si auto a jeď....vem někoho s diag...a nech si vyjet.jen registr závad...motor..atd..celý auto....a hned uvidíš co kde a jak....
..takhle.jsem.v září vobhlížel jednu x5 ..po domluvě jsem si ji napíchl... (mimochodem to dneska.snad umožní každej...vrámci slušnýho obchodu) a byla čistá komplet...tak jsem mu řekl.že ji napojim ještě až se vrátíme z projížďky (někdo před prodejem v bazaru vymazal komplet.registry chyb a po projetí to doskákalo zpět)....tak jsem mu to všechno vokázal..co a jak.....žhavení...čidlo vačky....špatnej tlak v sání.....klima nízkej tlak...webasto čerpadlo vody a paliva....něco se signálem abs......tak jsem mu poděkoval..pochválil že to má.hezkou barvu a 11let starý gumy....a.jel o dům dál.....diag sebou je základ...a nebo v místě někoho zmermomocnit ať to napíchne....
...zadalší...u nás máš aspoň trochu šanci vyjednat něco jako reklamaci....za hranicema?...když turkovi zavolás do berlína za tejden že ti vodešel robot...nebo CR čerpadlo tak uslyšís jen položenej telefon... a zase takovej cenovej rozdíl u nás a v cizině takovej nejni aby se.to vyplatilo.....akorát že je tam výběr...je tam holt víc aut...a když se teda zadaří a narazíš na sokrom handlerra...tak je to dobrý......projet auto tam a napichovat na diagy...no.nevim....tady se aspoň česky.domluvíš....
..taď sou na Sautu pěkný 530d..je tam takkvá modrá....v Mpaketu....ta docela.voní....