Stránka 3 z 22

Napsal: stř 23.12.2015 23:14
od Teddy
Ještě mě napadlo.... teď mě nechytejte za slovo, protože se v tom vůbec nevyznam...... :)
Když se odstraní DPF a odstraní se správně i v SW. To by pak paměť závad měla bejt čistá ne? U mě to bylo tak, že se odstranil SW mýho motoru a nainstaloval se tam SW toho samýho motoru, ale z výroby bez DPF.

Napsal: stř 23.12.2015 23:15
od Zdenda530d
To matiz: Ano, firmy jsou kontrolovány... ale kdo a jak kontroluje mě, který si olej mění sám! (Sám si olej měním, protože vím jak se mění olej v servisech a to i těch autorizovaných). Kdybych ten olej chvístl do kanálu tak je to každýmu šumák... A nemyslím si, že jsem jediný, kdo si tyto triviální udržbářské úkony dělá sám. Mě by ani ve snu nenapadlo olej někam vylít ale představte si, jakou paseku nadělá litr oleje ve vodě a naproti tomu vykuchaný dépeef filtr a nebo zaslepený EGR - proč se něco kontroluje s takovou důkladností a mnohem závažnější potencionální ohrožení přírody je ponecháváno na libovůli každého soudruha... Já tedy vím proč ale mnoho z vás to ještě nechápe, nebo pochopit nechce? Toť otázka.

Napsal: stř 23.12.2015 23:17
od Teddy
Filozof píše:Na uroven Německa se nikdy nedostaneme ...
Neboj, ještě pár vln uprchlíků a německo se rychle dostane na naší úroveň :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř 23.12.2015 23:44
od Jaris330D
Giovany1971 píše:
Jaris330D píše:Italové jsou taky pěkný prasata, jako Řekové a tahle středomořská verbež. Všimněte si, že většina státu okolo středního moře je nějakým způsobem na pokraji ekonomického krachu nebo se tam válčí :). Jsem rád, že jsem Čech a pokud se někdo stydí, tak ať se odstěhuje. Ono to v ostatních zemích taky není úplně O.K.. Všude něco je.
Meleš a nevíš o čem....ano všude něco je.. kolik jsi toho prožil..zde?? já zažil totalitu a postupný vývoj směrem k demokracii..taky jsem to zažil na západ od nás.... proto si dovolím řící že jsme papežtější jako papež..a to ve v mnoha ohledech...
Zažil jsem tolik, kolik mně je. Pohybuji se občas mezi lidma, kteří u panáku občas zaspívají a to pak zíráme všichni. Se divím, že tu žiješ.

Napsal: stř 23.12.2015 23:52
od Jaris330D
JaraX píše:zkuste se zamyslet jeslti se chcete dostat na uroven Německa a nebo na uroven Srbska, kde jezdí staré paštiky a vše smrdí jak tchoř.

Giovany, ano máš pravdu, benzínu bez katů se špatnýma lambdama je taky fůra a todle je aspon donutí s tím něco dělat.
Přesně, běžte se podívat do Modlavie nebo Ukrajiný, co tam jezdí za mega káry, které bys možná postavil i z Merkuru :).

Napsal: stř 23.12.2015 23:59
od Jaris330D
Teddy píše:
Filozof píše:Na uroven Německa se nikdy nedostaneme ...
Neboj, ještě pár vln uprchlíků a německo se rychle dostane na naší úroveň :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
To si píš, že se to tam projeví. Jen to chce čas. Nedávno jsem se bavil s borcem, který prodává zbraně a říkal, že má vyprodáno. Že má žně :). Prý ne bambitky, ale pořádný bouchačky.

Napsal: čtv 24.12.2015 00:34
od Teddy
taky už jsem vybavenej. Nechci čekat až bude pozdě.

Napsal: čtv 24.12.2015 00:46
od matiz
Ono je ale rozdil přeprogramovat jednotku na vyrobcem pripravenou verzi která neobsahuje rutiny pro dpf coz je nejspis zcela bezproblemove alespoň co se chybovych hlaseni tyce. Diametralne odlidna situace ale nastava pokud se "hrabe" v sw ve snaze vylovit z nej procesy ovladajici regeneraci, mereni tlaku a věci s tim spojene. Dvacet ruznych verzi, všechny to mají jinak, jinde, výsledkem je dojebany SW s povypinamymy chybovyma kodama a i s téma které s tim nemaji zadnou souvislost. Jinými slovy auto je problematicke, evidentne není v poradku, ale vypis chybovych kodu cisty jako slovo bozi. po naprogramovani na originalni stav se pak clovek nestaci divit -)

Ja si myslim ze by se dnes u dnesnich aut, nebo u modernich z nedavne doby ani nemusel emisni systém merit nejakym systémem strkanym do vyfuku, mame v nich pomerne dost cidel a senzoru které jsou schopny INTELIGENTNE a to prosim zdůrazňuju vyhodnotit okamzity stav motoru, zamerne nepisu emisního systemu protože to je na nektere pacienty jako cerveny hadr a to v ruznych dynamicky se menicich režimech. V podstate toto nejak jednotky delaji a generuji tyto readiness kody, jenze jaksi není ještě nejaka legislativa nebo dohoda co všechno mají merit a jak to vyhodnocovat. Ale verim ze do budoucna to potřeba nebude, jednotka motoru sama bude analyzovat data a bud se budou readiness kody generovat, nebo nebudou. Budou li v poradku nebude důvod něco strkat do vyfuku. Dnes jsem se podival ještě v obrovske rychlosti na readiness jednoho novějšího chrochtavce a jen letmym pohledem to bylo benevolentnejsi nez pro benzin.

Mimochodem, stastne a vesele -)

Napsal: čtv 24.12.2015 00:46
od ACDC
Vím o lidech, kteří (u novějších baw) mají odpojenou obd-skrytě kvůli zlodějům. Budou ji muset zprovoznit.

Napsal: čtv 24.12.2015 10:20
od mr_nitroz
A ja vim o lidech, kteri maji na orig zasuvku pripojenou misto canu 12v. Aby pry mel zlodej radost... :-) Pro diag maji vyvedenou druhou jinde.

Napsal: čtv 24.12.2015 10:27
od rhinos
na základě čeho musím mít funkční OBD zásuvku? :D

Jinak ještě před nedávnem stál DPF třeba u Fordu okolo 100 000.
I u jiných automobilek to byla darda a teď je to i 10x méně....pročpak asi?
S ekologií to nic moc společného nemá...
Já nemám problém zaplatit za servis velké peníze ale vadí mi cpát peníze za předražený nesmysl.

V týdnu jsem se bavil s obchodními partnery co mají na firmu ... takže náklady je zas tolik netrápí ... koncernové auta s Euro6 a už je nechtějí.

No a moc bych se nesmál až skončí rejžování na naftě je na řadě benál protože ty peníze z těch ovcí někde budou muset vymlátit :D

Napsal: čtv 24.12.2015 10:53
od inspi1981
Giovany1971 píše: což je moje kategorie aut co vozím... tak 8 jich má dpf off a profi odpojen.
Takže to jsi ty, kdo sem vozí ty sráče :lol:

Napsal: čtv 24.12.2015 11:06
od Teddy
To matiz:
máš pravdu. V BMW je hromada čidel, který to dokážou změřit. Ovšem:

1. jsou taková čidla I v ostatních autech?
2. jsou ta čidla přesná?

Tahle měření musí dělat metrologicky navázaná měřidla.

Napsal: čtv 24.12.2015 11:08
od JaraX
rhinos, to auto tak jednou bylo vyrobeno se zasuvkou a nemužeš si ho legálně měnit, prostě si nemužeš jen tak odpojit zásuvku, ani odpojit EGR ani DPF. Dokonce ani nemužeš symbol tlačítka ostřikovačů překreslit na čurájícho panáčka, jednou to tak bylo zhomologováno a v té homologaci se řeší i dostupnost OBD zásuvky, která musí byt snadno zapojitelná z mista řidiče u všech aut, proto se zásuvky přesunuli od motoru do interiéru.
dle kamaráda z technické auto co nepůjde napíchnout nedostane emise a musí odjet na podvalu do autorizáku kde bude napíchnuto, takže je v zájmu provozovatele aby auto napíchnout šlo.
staré paštiky budou vyřešeny silniční daní kterou bude brzo platit každý, nejen podnikatelé ale každý kdo má auto, čím starší auto s čím horšíma emisema tím větší dan.
samozřejmě jak to bude v praxi a co vše lidi ojebou se uvídí.

líbí se mi vaše vymluvy že DPF je jen kšeft a okrádání lidí, ale celý automobilový průmysl je jeden velký kšeft, takže pokud vám vadí že někdo vydělá na tom že jezdíte auto tak si kupte kolo.
DPF stojí majlant protože je plné drahých kovů, za DPF z BMW dostaneš ve výkupu i kolem 10tkč, takže logicky to nemůže nikdo prodáváat za 10k, ten člověk co to vykupuje na tom musí mít minimálně jednou tolik když se mu vyplatí do zásoby vykupovat jakýsi kusy železa a mít v tom miliony.
a nějaké levné DPF za 10k samozřejmě nefungujou tak jak origo, stejně tak s Katama, kdysi dávno jsem svoji 740i koupil bez katů a nějakej koko* vykuchal katy, auto žralo a smrdělo, novy staly nesmysl, tak jsem koupil druhovýrobu, auto smrdělo furt, jen o trochu mín a za rok ježdění se katy rozpadly, tak jsem koupil starší origo a byl klid. btw vždy jsem na STK prošel i bez katů, takže to měření stálo uplně za prd.
navíc u BMW je velká výhoda že DPF jde normálně čistit a aby se rozpadlo se stane opravdu jen vyjímečně.

Napsal: čtv 24.12.2015 11:14
od JaraX
inspi1981 píše:
Giovany1971 píše: což je moje kategorie aut co vozím... tak 8 jich má dpf off a profi odpojen.
Takže to jsi ty, kdo jsem vozí ty sráče :lol:
:respect:

Napsal: čtv 24.12.2015 11:47
od Teddy
Já jsem se kolem CE kdysi trochu motal. Co píšeš Jaraxi mi přijde jako nesmysl.
U mašin, který jsme vyráběli se veškerý části dělily do několika skupin. Už si to nepamatuju přesně, ale bylo to z hlediska bezpečnosti provozu a uživatele, z hlediska funkčních parametrů, ekologie atd. Na každou skupinu dílů se dělala zvlášt analýza rizik.

Byl to customizovanej vývoj, takže se stroje upravovaly na přání zákazníka. Pamatuju si, že třeba skupina součástí kolem bezpečnosti se nesměla nijak měnit. Naopak hromada věcí se mohla měnit volně i bez nový certifikace.

Když to přiblížím, tak např. záměnou brzd za jiný typ se auto stává nezpůsobilé k provozu. Ale záměnou rádia (nebo třeba čerpadla ostřikovačů apod.) se nic neděje. Prostě se nejedná o D díl.

Napsal: čtv 24.12.2015 11:52
od Teddy
Otázka ale zněla, jestli nefunkční zásuvka může, nebo nemůže být legálním důvodem k prohlášení auta nezpůsobilým k provozu.

Napsal: čtv 24.12.2015 13:00
od Vlasta
Nejvyšší čas přepinovat zásuvku, aby jim do toho sráče prásklo 12V a vyrobit si redukci

Napsal: čtv 24.12.2015 13:20
od matiz
Uz nyní je jeden z ukonu u ME vycteni pameti zavad. Jen se to zatím nikterak neresilo. Podle mne zcela urcite ano. A umim si i představit tester který v obd bude napojeny, zacne snímat otáčky, teplotu, vin a jeden z pokynu pro uspesne absolvovani bude zvyste otáčky na 2500rpm a v zavislosti na tom mereni bude ve vyfuku sonda která zaznamena tu zmenu a klidne i prubeh te zmeny.

A taky si myslim ze toto bude jen pro urcite "EURO" mas li trojku tak se to třeba vůbec nebude napichovat, mas li ctyrku tak třeba taky ne, Ale mas li petku nebo sestku, tak zcela jiste ano, tam to bude uz dle mého nazoru opravdu silne sjednocene a pujde to bezproblemove.

A jak tady někdo psal ze ma napajeci napeti prehozene, jedinna věc co se stane ze smazka to neslohne, ale rozhodne ti jejimu zmrdskemu programatoru neublizi, jelikož to kteří toto navrhuji nejsou idioti a je jim jasne ze je třeba dodrzet nejakou blbuvzdornost, takze všechny vstupy budou 12V tolerantni. Toto napeti jim neublizi. Pruuser by nastal kdyby si tam nekdo dal DC-DC menic který by byl schopny dodat i nejaky proud, to by dopadalo veeeelmi spatne. To by jakekoliv programátory lehaly jak hrusky...

Napsal: čtv 24.12.2015 13:24
od Teddy
Vlasta píše:Nejvyšší čas přepinovat zásuvku, aby jim do toho sráče prásklo 12V a vyrobit si redukci
Když oni ti majitelé stk za tohle asi nemůžou ne?