Stránka 3 z 9
Napsal: sob 07.11.2015 23:59
od Teddy
Zpět ke kabelům.... to že jsi jeden svazek dělal 5 hodin ještě neznamená, že to je práce na 5 hodin.
Já když jsem servisákovi řekl, že jsem u 530d vyměnil vodní pumpu na parkovišti před kellynou za hodinku a půl, navíc bez vyndání sahary, tak mi řekl, že to není možný, nebo ať jdu dělat k němu.
Napsal: ned 08.11.2015 20:31
od Jaris330D
Teddy píše:Zákon trhu je jasnej. Čim lepší člověk je, tím víc má práce. Čím víc má práce, tím víc si jí může nechat zaplatit.
Filozofie stranou. Jarax tu přece není proto, aby vytvářel pověst BMW na svůj vlastní účet. Jestli seš tak dobrej, že hodina tvojí práce stojí 800, a lidi ti to daji, tak proč ne? Kdo na to nemá, tak ať jede tam, kde mají 200 kaček na hodinu. Co na tom, že to budou dělat 5x tak dlouho a ještě metodou pokus - omyl nakoupí půlku auta novou úplně zbytečně?
S Jaraxem jsme byli často na ostří. Kdo si ale myslíte, že jste, abyste mu nařizovali kolik si má za svojí práci říct?
Já tohle úplně chápu, máte pravdu. No a nikdo nikomu nic nenařizoval. Jen taková úvaha no.
Napsal: ned 08.11.2015 20:55
od JaraX
Jaris, ale zkus mi prosím poradit, já to chci slyšet z vícestran, co by jsi dělal na mým místě ty?
mě taky není přijemný těm lidem zdražit, taky chci aby ten servis byl pro ně "přijemný" a né aby doma brečeli
Napsal: úte 09.02.2016 14:09
od sedyvlk6
Opráším téma: O víkendu jsem měnil komplet všechny svazky v patých vratech jednomu klubákovi. Docela jsem čuměl vsechny komplet zpřelámané a to už bylo jednou někým měněno a co se týče napojení tak to byla opravdu prasečina.

Nechápu lidi kteří když už se do toho pustí tak tu práci kterou si s tím dají pohřbí napojením ala čokoláda

Napsal: úte 09.02.2016 14:38
od Falcon
Snad by jsi vlku nečekal řádně pájené spoje, zaizolované smršťovačkou a provedené ohebným vícežilovým kablem z materiálu, který pruží i v mrazu
Já se naopak často setkávám s tzv. "kroutilovým spojem" v PVC páskovém zámotku a to i v místech, kde proniká vlhkost... to je teprve prasečina. Ale to se dá čekat při zadání, aby to stálo pokud možno korunu
Hoši jste se zbláznili. Mám mechanika, který mi to vymění za 5ti kilo.
Napsal: úte 09.02.2016 15:21
od sedyvlk6
No tady to bylo něco podobného některé vodiče sletované na 50% a v některých úsecích nebyla ani izolační páska

Napsal: úte 09.02.2016 16:15
od Giovany1971
sedyvlk6 píše:No tady to bylo něco podobného některé vodiče sletované na 50% a v některých úsecích nebyla ani izolační páska

Mám rok 2007...z ničeho nic jse začalo otvirat po nastartování sklo... myslel jsem svazky tak jsem koupil všechny tři..bral jsem je zde..
http://www.schmiedmann.cz/5_serie/e61lc ... e_dily.htm
stály všechny 4300kč...Prý snadná oprava barvy sedí..
Sedělo akorát hovno.. ve svazku 4 hnědé...atd..takže všechno propípávat..značit barevnýma fixama ..vše zapisovat..Ono to neni jen tak.. i v autě jsou i tři stejné..takže pakárna jak prase..
Ten kdo řekl někde že to udělá za 500..tak je šílenec a neví o cem mluví!!!
Již bylo psáno některými pisately zde v tomhle vlákně..že sletování je prásárna nejhrubšího zrna...to nemohu než nepodepsat...i na mém autě nějaké prase v Itálii provedlo opravu tímto systémem..
Bylo to skoro vše zase prolámané..některé ulámané...a nutno říci na všech třech svazcích byly nějaké dráty v prdeli..spíš velká většina.
Po opravě kterou jsem dělal 2 dny..sílený vzteky jak nějaký čurák mohl něco takového navrhnout... jsem zdárně opravu dokončil..Vše složeno..nastartuji a to samé..
Takže nakonec byl v prdeli zámek skla...asi mikrospínač..či co..k tomu jsem ještě přikoupil zadní mikrospínač otvírání.přotože byla prasklá manžetka a bratru to celé vyšlo na krásných 8350kč.
Tak jsem proklel celou e 61 do horoucích pekel... jsou to všechno vraky.. neni možné aby auto takové pořizovací ceny trpělo takovými neduhy... Jediné co mě zase vrátilo na zem je ten motor..který vynahrazuje tady tyhle stresy..
Hodně lidí se směje majitelům Alf Romeo...oni to taky nemají jednoduché..vím o čem mluvím..několik jsem jich vlastnil..Člověk to auto musí mít hodně rád..aby mu odpustil jeho vrtochy..mám pocit že je zbytečné se jim vysmívat..páč jsme na tom skoro stějně..néli horší

Napsal: úte 09.02.2016 17:06
od sedyvlk6
no vidíš a tady se někteří diví když jim to udělám za 3500 v četně svazků které dohromady stojívíc než u mě komplet

Napsal: úte 09.02.2016 17:08
od sedyvlk6
no vidíš a tady se někteří diví když jim to udělám za 3500 v četně svazků které dohromady stojívíc než u mě komplet

Napsal: úte 09.02.2016 18:36
od Giovany1971
sedyvlk6 píše:no vidíš a tady se někteří diví když jim to udělám za 3500 v četně svazků které dohromady stojívíc než u mě komplet

No jestli děláš všechny tři za tyhle peníze ..tak snad kupuješ ty lanka v metráži...ale i tak..je tam spotřebák...ale i tak tě obdivuji..já už bych to něudělal ani za 5 tis ..nemám na to nervy... to raděj udělám 3 spojky
Napsal: úte 09.02.2016 19:03
od SpookyKT
sedyvlk6 píše:Opráším téma: O víkendu jsem měnil komplet všechny svazky v patých vratech jednomu klubákovi. Docela jsem čuměl vsechny komplet zpřelámané a to už bylo jednou někým měněno a co se týče napojení tak to byla opravdu prasečina.

Nechápu lidi kteří když už se do toho pustí tak tu práci kterou si s tím dají pohřbí napojením ala čokoláda

61čka byla moje, a v CZ se v tom nikdo nehrabal... Bohužel i v D na to asi "prdí". I když v D, auto jezdilo do autorizáku i na Bolzano, tak asi už víme odkud vítr vane.
Jinak díky za opravu. Jsem rád, že už neblikám couvačkama na řidiče za sebou.

Napsal: úte 09.02.2016 20:32
od sedyvlk6
SpookyKT píše:sedyvlk6 píše:Opráším téma: O víkendu jsem měnil komplet všechny svazky v patých vratech jednomu klubákovi. Docela jsem čuměl vsechny komplet zpřelámané a to už bylo jednou někým měněno a co se týče napojení tak to byla opravdu prasečina.

Nechápu lidi kteří když už se do toho pustí tak tu práci kterou si s tím dají pohřbí napojením ala čokoláda

61čka byla moje, a v CZ se v tom nikdo nehrabal... Bohužel i v D na to asi "prdí". I když v D, auto jezdilo do autorizáku i na Bolzano, tak asi už víme odkud vítr vane.
Jinak díky za opravu. Jsem rád, že už neblikám couvačkama na řidiče za sebou.

Jo jo jinak kdybys něco potřeboval tak číslo máš.
Napsal: stř 10.02.2016 18:07
od Giovany1971
Když už je tady vlákno kolem této problematiky... tak se zeptám..jak se projevuje vadný diversity modul??? Jak jsem psal ... před mou opravou kabel svazku jsem zjistil že se v tom někdo vrtal...a horní plast víčko diversity modulu..bylo nalepeno na silikonu...
Ale zdá se mi že mi radio šustí..dik za radu...
Napsal: stř 10.02.2016 18:16
od Falcon
Do křídla E61 běžně zateče...
Napsal: čtv 11.02.2016 08:39
od Giovany1971
Falcon píše:Do křídla E61 běžně zateče...
Ano to jsem se dočetl...když jsem měnil ted ty svazky.. tak jsem si všiml že viko diversity bylo zalepené..a zádná voda tam nebyla..
Ale mohla tam být před tím než to někdo dotesnil..a ted chci jen zjistit..jestli může být ten modul vadný.
Po nastartování mi naskočí tak 2 až tři stanice.. po chvíli se seznam rozšíří na možný počet..ale zdá se mi že příjem neni kvalitní..po ujetí něj vzdálenosti se zhoršuje..musím přeladit na jinou stanici.
Nebo to může být také že jsme v oblasti kde je slabý signál pro příjem..zde všeobecně hraje všechno hůře..Jedině co zde funguje super jsou všechna origo rádia z Koncernu VW Skoda.Volvo...u BMW je to hrůza
Napsal: čtv 11.02.2016 10:36
od inspi1981
A ten koaxialni kabel ve svazku nebyl nalomeny?
Napsal: čtv 11.02.2016 10:49
od sedyvlk6
inspi1981 píše:A ten koaxialni kabel ve svazku nebyl nalomeny?
Ne ten byl v pořádku jako u většiny ten koax je prostě odolnější.
Napsal: čtv 11.02.2016 16:50
od Kubrtak
Mam uplne stejny problem modul je v poradku, ale nejde central a radio nenajde zadnou stanici...je zde nekdo schopny to opravit a za kolik?
Napsal: čtv 11.02.2016 19:01
od Vlasta
Giovany1971 píše:..ale zdá se mi že příjem neni kvalitní...
Určitě tam máte nějakou místní stanici s místním vysílačem, ta by měla hrát bez poblémů. Máš v pořádku vyhřívání zadního okna? Není někde přerušený?
Napsal: čtv 11.02.2016 20:46
od sedyvlk6
Kubrtak píše:Mam uplne stejny problem modul je v poradku, ale nejde central a radio nenajde zadnou stanici...je zde nekdo schopny to opravit a za kolik?
to se musí vidět. Můžou to být svazky, koax a třeba i něco jiného.Dokud to neodstrojíš tak můžeš je polemizovat
