Stránka 3 z 9
Napsal: čtv 17.09.2015 21:45
od Snejk
ja delam ty rozvody za cca 30 000kč.
Napsal: čtv 17.09.2015 21:52
od tommy_romeo
Co vsechno se musi tedy vymenit pri rozvodech? Diky
Napsal: čtv 17.09.2015 22:36
od surfis
Dyx píše:530xD 173KW 215000 automat, jaky rocnik?
330xD automat potkaná v cca 220000km, jaky rocnik?.
330xD 2008, jinak čti výše...
Napsal: pát 18.09.2015 15:32
od OTeibovic
pánové, musím sundavat motor abych vyměnil řetěz k olejovému čerpadu ?
Napsal: pát 18.09.2015 17:42
od mates5
mě by zajímalo kolik aut s motorem M57N2 jezdí s původními rozvody a maji pres 300tis najeto.Ptal jsem se v Cartecu jake maji zkusenosti s prasklym retezem u naftovych 6valcu a prej tyto motory jsou oproti 4valcum řady N v pohode a řešit to až se začne řetěz ozývat.No nevim jak to tady čtu že většinou praskne bez jakychkoliv příznaků tak mě moc neuklidnili

Napsal: pát 18.09.2015 22:21
od surfis
Pokud má motor přes 200Kkm tak bych nerisknul rozvody nechat. Ten motor je tím známý. Já auto koupil v 252Kkm, teď mám 255Kkm a těším se na příští týden až budou rozvody hotové. Dva v mém okolí takový nájezd nevydrželi..
Napsal: sob 19.09.2015 19:31
od 27jarin
A na kolik vůbec vyjde výměna těchto rozvodů?
Napsal: sob 19.09.2015 21:15
od OTeibovic
hele záleží co všechno měníš. Já měnil všechny ozubený kolečka
ozubená kolečka (invelt) - 3800
řetízky (JWIS) - 3000 + DPH
řetízek k olejovému čerpadlu - 900 + DPH (prasknul mi kvůli tomu že vrchní řetěz spadl dolu když prasknul)
No a pak těsnění a práce
Napsal: sob 19.09.2015 23:28
od Totic
Hlásím další prdlej řetěz na E60 530D '07. První majitel, servis od nova a najeto 180.000km. Tak bacha!
Ten pán byl na to auto evidentně hrdej a pečlivě servisoval, teď mu trochu spadla čelist. Hlava už je dole na opravu a srovnání, skoro polovina ventilů ohlá. Asi v tom za komplit s prací pade nechá no.. a rozvody bere už taky Febi, těsnění hlavy Elring apod.
U auta s výbavou za poř.cenu 2,5mega (byť na firmu) to fakt není příjemný a dost zamrzí.

Myslím, že u tak výkonných motorů je ten řetěz pod dimenzovanej. Divím se, že není už zesílená náhrada. Nejčastěji se to stává u r.v.´07, možná zjevně horší dodavatelská serie (?)
Napsal: ned 20.09.2015 00:02
od Dyx
Totic píše:Hlásím další prdlej řetěz na E60 530D '07. První majitel, servis od nova a najeto 180.000km. Tak bacha!

manual nebo automat?
Sazim z 80% na manual

Napsal: ned 20.09.2015 14:05
od 27jarin
Jak dlouho trvá výměna komplet rozvodů? A kolik cca za práci?
Napsal: úte 22.09.2015 09:23
od surfis
Už jsem to tu psal.
BMW cca +50K, ostatní servisy cca 30K.
Auto vezu do BMW dnes po práci. Do pátku by to mělo být hotové. Ještě si nechám vyměnit termostaty. Nějak divně se to auto ohřívá. Motor bude venku z auta, tak ať na tom udělají co nejvíc práce. Řekl jsem, že chci vyměnit vše na rozvodech, včetně ozubených kol.
Napsal: úte 22.09.2015 09:36
od Vlasta
Měníš i řemenici?
Napsal: úte 22.09.2015 11:30
od surfis
Řemenici na klice bych měl vyměnit? Tak pokud bude špatná, tak by to měli poznat, případně vyměnit. Nepostřehl jsem žádný problém. Motor jde krásně tiše, nic nechrastí, nebo nehučí. Řeknu, ať jí zkontrolují.
Napsal: úte 22.09.2015 11:42
od hansm5
surfis píše:Řemenici na klice bych měl vyměnit? Tak pokud bude špatná, tak by to měli poznat, případně vyměnit. Nepostřehl jsem žádný problém. Motor jde krásně tiše, nic nechrastí, nebo nehučí. Řeknu, ať jí zkontrolují.
vetsinou to poznas pri chcipnuti-zaklepe se

Napsal: stř 23.09.2015 09:09
od surfis
Tak auto už je v servisu. Docela mě překvapila cena řemenice. Řekl jsem, ať jí zkontrolují a uvidíme. Když bude vadná, tak se prostě vymění. Co jiného...
Napsal: stř 23.09.2015 09:44
od TANN3R
Schválně kolik ti řekli za řemenici? Orig. Corteco je do 6k, nejlevnější Swag 3k.
Napsal: stř 23.09.2015 09:52
od surfis
Necelých 13K za origo. Ona podle ceníku tolik stojí. Tak jsem řekl, že v případě, že bude vadná řemenici dodám sám.
Napsal: čtv 24.09.2015 18:31
od surfis
Dneska mi volali ze servisu, že řetězy měli za vteřinu dvanáct. Pak je nafotim.
Napsal: úte 29.09.2015 22:10
od Totic
Dyx píše:Totic píše:Hlásím další prdlej řetěz na E60 530D '07. První majitel, servis od nova a najeto 180.000km. Tak bacha!

manual nebo automat?
Sazim z 80% na manual

No dokonce autozmat. Ještě, žes nevsadil auto. Oprava hlavy, brus tlak, vahadla, výměna šesti ventilů jen nakonec ... 14tis.,-
A poslední hřebíček do rakve kdo ještě neviděl:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=148070
Tak dieslům zdar (a těm TDI od VW obzvlášť)..
