Stránka 3 z 3

Napsal: stř 08.04.2015 14:15
od lukas535d
mr_nitroz píše:Ano pokud visi v jednotce jeji chyba a po smazani naskoci hned znova tak regenerace nejde. A navic ti to spatne chcipa motor.
Ono pri zdechani jde poslechove od klapky takovy zvuk jako ze to zapiska napr.podobne jako volny klinak. Tak usuzuji ze bude spatna. Da se skrtici klapka nejak opravovat nebo se opravy,repasy neresi a kupuji se nove???

Napsal: stř 08.04.2015 14:23
od mr_nitroz
No pokud na diagnostice nemas zadnou chybu ohledne klapky tak tam bude mechanicky problem coz by mohlo byt opravitelne. Ovladani je ale zalisovane a nejde jednoduse otevrit. Mozna to ale nekdo opravuje...

Napsal: stř 08.04.2015 14:51
od lukas535d
mr_nitroz píše:No pokud na diagnostice nemas zadnou chybu ohledne klapky tak tam bude mechanicky problem coz by mohlo byt opravitelne. Ovladani je ale zalisovane a nejde jednoduse otevrit. Mozna to ale nekdo opravuje...
Prave ze na diagnoatice nic. Naaaaahodou kdyz jsme u toho je tu nekdo,kdo tuto problematiku umi resit a opravit???? Vi nekdo o nekom??? Dekuji za info. :D

Napsal: čtv 09.04.2015 12:20
od mi00wa
Mám otázku, musí proběhnout vždy aktivni regenerace, i když je filtr průchozí bez problému ?
jezdím stále mimo město a dálnice ( pasivní regenerace) i víc jak 130 km/h jedu. A aktivní regeneraci už jsem dlouho neslyšel asi tak +- 800km.
Nebo auto si jednotka si říka že jezdím dálky tak aktvini regenerace nemá cenu spouštět ?
Spotřeba je v klidu aji 7l/100km a motor táhne skvěle ( 535d)

Napsal: čtv 09.04.2015 13:42
od starML
... záleží na stupni zanesení DPF ..... Tuto průchodnost vyhodnocují čidla tlaku před a za DPF - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10

Napsal: čtv 09.04.2015 22:07
od PeqpeK
ja tam vidim iba jedno cidlo a to je pred DPF...za DPF by nemalo zmysel, tam nema byt preco vysoky tlak...ci sa mylim?

Napsal: čtv 09.04.2015 22:42
od Pazdi
z logiky věci je i za - aby se porovnávaly hodnoty těchto dvou čidel a podle toho se poznalo, jestli je dpf průchozí, nebo ucpaný :wink:

Napsal: čtv 09.04.2015 22:44
od starML
Máš pravdu, popletl jsem to s teploměry.
B2389 - Abgasgegendrucksensor
B2390 - Abgastemperatursensor vor Katalysator
B2391 - Abgastemperatursensor vor Partikelfilter

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: pon 13.04.2015 16:12
od PeqpeK
Pazdi píše:z logiky věci je i za - aby se porovnávaly hodnoty těchto dvou čidel a podle toho se poznalo, jestli je dpf průchozí, nebo ucpaný :wink:
ako vidis nie je tam, logika veci je taka, ze za DPF su uz iba tlmice a tie spatny tlak nezvysuju