Stránka 3 z 3
Napsal: stř 11.02.2015 00:00
od Johaaan
Omlouvam se za ty "picoviny" asi slaby pripojeni Temobajl tak mi to trochu preskakuje..
Napsal: stř 11.02.2015 00:37
od empeel
Johaaan píše:Omlouvam se za ty "picoviny" asi slaby pripojeni Temobajl tak mi to trochu preskakuje..
Hele tak nevim chlapci, jestlipak Johaaan neni nejakej provokater s 1,2 HTP?
Nejak casto mu preskakuje...??
Napsal: stř 11.02.2015 07:31
od Johaaan
Hmm, to ma hloubku.. Mooc diky za nazor "empeel"
Napsal: úte 17.02.2015 16:57
od EdyBoyS
Nafta jezdí sice za míň ale jezdíš na dluh... Až se něco posere, tak ten dluh pěkně zaplatíš...
Benzín nemá turbo ani commonrail vstřiky a ani vysokotlaké čerpadlo... Spotřeba zas není o tolik větší u toho benzínu a není tam tolik drahých věcí jako u nafty.
Sám mám E39 530d facelift s čipem na nějakych 165kw a spotřebu mám kolem 7l... Kamarád s 540i v manuálu jezdí za 12l plynu
A to tam nemá commonrail vstřiky 6x 8tis, turbo za néjakych 6-10 repas a čerpadlo snad i 15 tis.... Já doufám, že se mi tam nic nepojebe jinak to hodím ze skály...
A všechno je u nafty složitější, např výměna svíček u benzínu práce max na hodinu... U nafty kdyź zalomíš staré žhaviče tak i na několik dní....
Napsal: úte 17.02.2015 17:34
od Teddy
kdybys ty žhavičky měnil každých 20 tis., jako u LPG, tak ti taky půjdou povolit "rukou".

Oproti LPG nafta ekonomicky výhodnější neni. O tom žádná.
Oproti benzínu to opravdu neni jízda na dluh. Resp s trochou dobrý vůle jo, ale tu úsporu za naftu v servisu nikdy nevyčerpáš.
Rozdíl v nákladech benál x nafta je cca 1/3. Jestli projezdíš 100 tis. kaček ročně, tak v benálu by to bylo min. 130 tis. To vše při nájezdu cca 30 - 35 tis. km/rok. Při normálnim zacházení ti daji vstřiky, čerpadlo i turbo min. 200, spíš ale 300 - 500 tis. km. Takže máš minimálně na 10 let vystaráno a za tu dobu ušetříš "zanedbatelných" 300 tis. To by myslim na repas mohlo stačit ne?

Napsal: úte 17.02.2015 21:02
od Majkl328
Teddy píše:kdybys ty žhavičky měnil každých 20 tis., jako u LPG, tak ti taky půjdou povolit "rukou".

Oproti LPG nafta ekonomicky výhodnější neni. O tom žádná.
Oproti benzínu to opravdu neni jízda na dluh. Resp s trochou dobrý vůle jo, ale tu úsporu za naftu v servisu nikdy nevyčerpáš.
Rozdíl v nákladech benál x nafta je cca 1/3. Jestli projezdíš 100 tis. kaček ročně, tak v benálu by to bylo min. 130 tis. To vše při nájezdu cca 30 - 35 tis. km/rok. Při normálnim zacházení ti daji vstřiky, čerpadlo i turbo min. 200, spíš ale 300 - 500 tis. km. Takže máš minimálně na 10 let vystaráno a za tu dobu ušetříš "zanedbatelných" 300 tis. To by myslim na repas mohlo stačit ne?

Přesně tak.. mám 313 xxx km na ropě a originál turbo i vstřiky a no problemo

Je to o zacházení s tím autem..
Napsal: úte 17.02.2015 21:53
od Foldas
A duležité je co do toho leješ což je dosti těžké když nevíš jakou naftu na te benzince mají
Napsal: stř 18.02.2015 09:32
od Teddy
Tak já to nějak zvlášt neřešim. Vyhejbam se samozřejmě benzínkám ala JZD. Jinak ale cokoliv co tomu chutná. Nechutná tomu např benátecká EO (údajně bez bio)

, některý tank ono apod. To pak leze spotřeba nahoru a hůř to jede.
Naopak velice tomu chutnala rakouská OMV a Shell. Nejvíc jsem najezdil na Agip.
Najel jsem s tim už přes 100 tis. Hned jak jsem to koupil, tak byly vstřiky na stolici. Jeden už se prej blížil hranici tolerance, ale nechal jsem je ještě bejt. Takže za těch 100 tis. jsem z těch démonizovaných vstřiků, čerpadla a turba nedělal nic. A vlastně už asi ani nebudu. Včera jsem se dozvěděl, že na mě čeká služebák.... Na jednu stranu je to

a na druhou

. Svezl jsem se s kolegou. Už jsem se zhýčkal. Auto je i z pohledu spolujezdce gumový. Člověk jen doufá, že to pojede tam kam zatáčí. DSG nemá problém držet otáčky i na 12 stech, takže se celý auto klepe jak drahej pes. Co se mi líbilo byl interiér. Přecejen E60 v tomhle nevynikala ani v době uvedení na trh a teď tomu těch 10 let ještě přidalo.
Napsal: stř 18.02.2015 14:37
od jarda1976
ropu mám osobně rád! skvělej poměr krouťáku a spotřeby. Pokud někoho zaráží ceny spotřebního zboží (CR,turbo...) pro BMW, můžu doporučit značky vozidel Dacia,CHevrolet,Fiat ...kde jsem schopen nabídnout ceny nižší.

koupi BMW a potom řešit že nemám na opravu je k zamyšlení.Před týdnem sem řešil repas vstřiků na svím 3.0d e39 cena 26 kolíků

(diesel systems)v řiti byly dva,nechal sem udělat všechny.Nebaví nmě sundavat dekl z motoru pořad dokola
Napsal: stř 18.02.2015 16:29
od Vlasta
Zrovna dnes jsem jako pičus zbytečně musel jezdit 20 km po dálnici, abych zregeneroval DPF
Napsal: stř 18.02.2015 17:22
od horan
Tak ale zase te aspon muzes tesit pocit, ze nemas tu parkovaci kartu na celnim skle za 1500 zbytecne.
Napsal: stř 18.02.2015 17:39
od Vlasta
Tak hlavně, že mám dálnici za rohem, jinak bych si to tak nějak nedokázal představit
Napsal: stř 25.03.2015 09:20
od dafson
ahoj do budoucna shanim e39 touring(nafta) jako druhe auto ke své e38 jiz jsem e39 vlastnil dve benzinové momentalne mi jde o velky kufr(rodina) a spotebu a stav ne o vybavu koukal jsem na toto ma tedy dost nabehano chtel bych se zeptat zda ji nekdo neznate nebo jste se na ni nebyl podivat v hradci.diky david
http://www.autobazar-pracharna.cz/bmw-r ... 86010.html