Stránka 3 z 13

Napsal: pát 23.01.2015 13:37
od Teddy
Honza325 píše:Ono KDYŽ to udělá a LPG bude na úrovni benzínu, tak ho přestanou ihned mít na benzínkách. Protože ho nikdo nekoupí. No a to se jim nehodí,potřebují ho prodávat. Proč? Protože je to odpad. Takže nějaké rapidní zdanění neni téměř možný. Když člověk vezme v potaz investici do přestavby auta na LPG, mohli by místo rapidního zdražení rovnou vyhlásit zákaz prodeje plynu. Výsledný efekt by byl stejný :idea: Takže proto se o tom tak nějak furt klábosí...
Nesmíš se na to dívat tak globálně a logicky. Rozděl si kam jdou peníze z daní a kdo produkuje LPG. Neni tam žádnej zásadní vztah.
LPG na benzínkách se prý už dneska daní jinak, než LPG pro topení. Na to, že ta daň vzroste bych si klidně vsadil. Spotřební daň z paliv úspěšně plní státní kasu. Až si někdo uvědomí, že přestavbama na LPG kasa přichází o hodně mld za daně z benzínu, tak zvedne daň z LPG, aby ten schodek vyrovnal. Logiku bych v tom nehledal. Z minulosti víme, že s daněma se tu vesele hejbe a logika v tom žádná neni. Až za pár let se pak pozná, že je to kontraproduktivní a začne se diskutovat o tom, jak to napravit. :D

P.S benzín je taky vedlejší produkt a nikdo si neláme hlavu s jeho zdaněním. :D

Napsal: pát 23.01.2015 14:13
od matiz
Teddy: Absolutni souhlas... Jakmile zacne byt lpg masovejsi, uvali se na nej spotrebni dan stejne jako na PHM. A bude to opet v ..č. :mad:

Napsal: pát 23.01.2015 14:15
od Honza325
Logicky a globálně to jen možná vyznělo. Více laicky řečeno: Když se stane, že se rapidně zdraží LPG na úroveň benzínu nebo jen nepatrně méně, co uděláš/uděláme? Už si nepůjdu koupit auto a hned si ho nepředělám na LPG, což je poměrně velká investice. Vykašlu se na to, protože mi to bude k ničemu, když můžu jet na benzín, kterej stojí stejně. To je prostě jednoduchý jak facka. Nikdo si nebude dávat do auta další zněť kabelů, nádrž,reduktor, jednotku atd,aby pak jezdil na něco jiného, ale za stejný prachy.
Je to to samý, jako když by sis do nafťáka namontoval do kufru druhou nádrž, tankoval do ní a tu původní by jsi nechával prázdnou. Proč? Naprosto zbytečnej nesmysl. Nebo když by Startky v měkym obalu stály stejně jako Startky v tvrdym, tak který si kdo koupí :D ? Jestli teda Startky ještě existujou..
Tím chci říct, že nevylučuju, že ty blbové co tady v tom našem nikam nevedoucim státě o všem rozhodujou (vstříc svému obohacení) nemůžou zvednout daň na tento druh paliva. Jen chci naznačit, co se během několika hodin po tomhle kroku stane. Prostě nikdo už to nebude používat.


Ano, ale benzínové auto na benzín jet musí :wink: Plynové auto na plyn jet nemusí a z výroby (až na výjimky) na něj nejezdí. Proto se musí provést nákladná přestavba, aby to šlo. Chápeš. Pokud zdraží benzín, sklopíme uši a natankujem, neboť na naftu to nepojede... Ale neřešme to, pravdu máme oba :)

Napsal: pát 23.01.2015 14:18
od matiz
Nikdo dalsi... Samozrejme. Jenze z tech kteri to maji stejne potece, protoze ten dobytek preci jen mysli a necha tudiz lpg o neco vyhodnejsi, ale uz ne tak prilis moc...

Napsal: pát 23.01.2015 14:45
od Filozof
Kluci znám dobu kdy jsem tankoval za 10,90kč a benzín byl za 27kč. Takže to bylo prostě luxusní ten plyn byl za skoro třetinu oproti benzínu..... pak to šlo nahoru až někam k 17-19kč nesmysl to bylo pul roku zpátky i dneska se dá ještě najít benzínka. No ale benzín stál tady 38kč.
Nějak se to ustálilo cca na polovinu peněz.

Máte pravdu oba dva jak to bude v budoucnu nevíme ale jistě nějaké daně zavedou.

Ted je vidět lobby za CNG u automobilek a staví se stanice atd.
Takže koupíte nové auto na CNG přímo.

Jeden čas zase frčel E85 ale dneska je cena skoro stejná jako benzín. Tady jsem viděl rozdíl 3-5kč často to už nemá moc význam. Má to více negativ jako poziti při takovém malém rozdílu.

Stále se LPG drží jako nejlevnější palivo. Pokud pominu mikroauta co jezdí za 4litry nebo lidi co mají naftu za pakatel a tak nafta je pro ně jednička.

Nafta má krouták hodně nízko a z toho žije a je taky cítit zátah do sedaček.
Benzín jde lineárně u BMW od spoda až nahoru takže ikdyž v naftě má člověk pocit že mu to urve hlavu, tak v benzínu je to mnohem pocitově klidnější a ten výkon pěkně rovnoměrně rozložený, auto pak jede ve skutečnosti rychleji jak ta nafta....např 550i nebo 750i oproti 530d či 535d.

535d je opravdu zajimavej motor a pokud je řádně upraven tak je to fakt stihačka to nepopírám. A pro naftové nadšence asi nejlepší řešení. (Pak až M550d fko s třema turbama..... ) Ale stále když jede člověk v benzínu o velkém objemu je to o něčem jiném.

jak 550i tak 535d má své pro a proti oboje pojede jak čert. Takže záleží na každém co preferuje.

550i - největší rychlost 250 km/h - elektr. omezená ; zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,6 s; spotřeba paliva EU 15,9/7,8/10,8 l/100 km.

hodnoty vypadají pěkně hlavně ta spotřeba ve městě 16L na V8 5litr je luxusní. Redaktoři dělali test kde to auto nešetřili a opravdu průměr byl někde lehce nad 12l benzínu. Takže pro mě to zní skoro neuvěřitelně ale je tomu tak.

Napsal: pát 23.01.2015 15:39
od J0HN3C
Teddy píše:
Honza325 píše:Ono KDYŽ to udělá a LPG bude na úrovni benzínu, tak ho přestanou ihned mít na benzínkách. Protože ho nikdo nekoupí. No a to se jim nehodí,potřebují ho prodávat. Proč? Protože je to odpad. Takže nějaké rapidní zdanění neni téměř možný. Když člověk vezme v potaz investici do přestavby auta na LPG, mohli by místo rapidního zdražení rovnou vyhlásit zákaz prodeje plynu. Výsledný efekt by byl stejný :idea: Takže proto se o tom tak nějak furt klábosí...
Nesmíš se na to dívat tak globálně a logicky. Rozděl si kam jdou peníze z daní a kdo produkuje LPG. Neni tam žádnej zásadní vztah.
LPG na benzínkách se prý už dneska daní jinak, než LPG pro topení. Na to, že ta daň vzroste bych si klidně vsadil. Spotřební daň z paliv úspěšně plní státní kasu. Až si někdo uvědomí, že přestavbama na LPG kasa přichází o hodně mld za daně z benzínu, tak zvedne daň z LPG, aby ten schodek vyrovnal. Logiku bych v tom nehledal. Z minulosti víme, že s daněma se tu vesele hejbe a logika v tom žádná neni. Až za pár let se pak pozná, že je to kontraproduktivní a začne se diskutovat o tom, jak to napravit. :D

P.S benzín je taky vedlejší produkt a nikdo si neláme hlavu s jeho zdaněním. :D
LPG hoří z běžných paliv nejekologičtěji. Proto má ještě poměrně normální spotřební daň. Benzin a nafta mají kurva vysokou spotřební daň, aby se snížila jejich spotřeba. Myslete i na matičku zemi a na svoje děti.

A mimochodem, máte čím podepřít svoje tvrzení, že spotřební daň u LPG půjde nahoru, než jenom dojmama, že k tomu "určitě jednou dojde"?

Napsal: pát 23.01.2015 16:32
od Suskin
Tak jsem se na nej byl podivat a je to pecka. Jediný co tam nefunguje je výhřevného jednoho ze zadních sedadel a kdyz to kluci měli zvedli tak nic nenašli akorát se jim nezdala tyč od pravého kola(moc tomu nerozumím). Cena je pevná a dolu nepůjde. Pak mi v servisu rikali ze kupovat auto s fólii je risk. Pry nejaky vykoupili a kdyz pak sundali fólii lak byl v na hivno a byly ta vykytovany diry. Toho se upřímně dost bojím... Borec mi řekl ze vzadu pod fólii je popraskanej lak asi od toho ze do nej nekdo couvl s kuli. Nejhorsi je ze mi počká jen do večera protoze ma údajně zájemce co ma i penize... Jeste se zeptám mění se olej v převodovce? Rikal me ze někde četl ze je doživotní nebo co... A mel s tim jezdit do servisu co dela jen BMW někde u Výšková myslim ze blazovice.. Říká vám to neco?

Napsal: pát 23.01.2015 16:48
od kurevtor
Suskin: že je olej v převodovce doživotní ti řeknou v autorizovanym servisu, protože automobilky nemají zájem na tom, aby převodovky žily třeba 400 tisíc km při měnění oleje.. Radši řeknou neměnit, je to doživotní a vydrží to půlku. Mně to i v Audi odmítli vyměnit - "ne, to se neděláme, náplň je doživotní". KECY!!! Pokud člověk chce, aby to vydrželo déle než "doživotně" tak olej mění...

Nemám rád top gear, ale zde srovnání 535d vs 550i a v akceleraci 550i dá 535d.

https://www.youtube.com/watch?v=QN4-KA0VGzs

Napsal: pát 23.01.2015 16:50
od empeel
Olej v převodovce se nemá měnit jenom podle příruček BMW, ale jinak určitě jo. Jenom každý tvrdí něco jiného - buď až začne zlobit, nebo v rozmezí 120 - 200 tis km...
Jinak těžko radit, ale kombinace tlaku na rychlost prodeje a folie na autě nevypadá nijak příznivě. Jestli pán má už zájemce s penězma, tak proč ještě tráví čas s tebou? To jsou klasické pohádky...
Na druhou stranu, jestli to viděli opravdu nějací BMW specialisti a nic nenašli, tak snad by to mohlo být ok?
Babo raď...

Napsal: pát 23.01.2015 16:55
od empeel
kurevtor píše:
Nemám rád top gear, ale zde srovnání 535d vs 550i a v akceleraci 550i dá 535d.

https://www.youtube.com/watch?v=QN4-KA0VGzs
A to ještě navíc není 550 ale "jenom" 545i !!

Napsal: pát 23.01.2015 17:00
od kurevtor
jo soráč, ano, 545i.... zajímavá zmínka byla, že s tou 535d se dostali (při "blbnutí" na letišti") na spotřebu 12 km na galon :-D :-D :-D


souhlasím s empeelem - jestli má prodejce jinýho kupce tak ať, hlvně na sebe Suskine nenech takhle blbě tlačit, je to dost pěnez takže je jasné, že se nerozhodnš hned... jinak pokud si tu folii chceš nechat tak bych neřešil co je pod ní, ale pořádně si ověř jestli bylo auto bouraný

Edit: 12 km na galon = 23 l / 100 km :-)

Napsal: pát 23.01.2015 17:31
od Suskin
Údajně ma s panem jednat uz tri týdny. A az ted se mu podařilo prodat RSo náhoda ze zrovna kdyz se zajímám i ja :D ta folie se mi libi ikdyz si budu myslet ze někde by ji dokázali nalepit lip... A ta cena je podle vás reálná nebo je to prestreleny? S tou převodovkou jsem si myslel ze je to blbost... Je to hodne penez a nechci se zadluzit u auta který se mi třeba za týden vys*re. Nebyl jsem s tim primo v BMW jen uz známých co maji dílnu...

Napsal: pát 23.01.2015 17:50
od Sweden
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=58047

jestli to tam bylo servisovaný tak tam zavolej,určitě se dozvíš víc.,osobně jsem tam byl jednou na předprodejní prohlídce a kluci jsou v pohodě,rádi řeknou co a jak.Osobně já bych to téhle 535d nešel,je tam příliš otázek,hlavně ta folie by mě srala.

Napsal: pát 23.01.2015 18:07
od Jirke
Foliovany auta se strasne tezko prodavaj, v jednom bazaru dotahli nejakou jinak vybavove zajímavou A6 3.0TDi a jenom diky blby folii se ji nemohli zbavit.. Otazka, proc folii nesundali a neprodavali to jako original, ze ??? Ja bych s prodejcem klidne udelal písemnou dohodu, ze necha na vlastní naklady folii odstranit a pokud bude auto cajk, tak ho koupim a to odstraneni folie dodatecne proplatim.
Samozrejme ze nakej mladej poblaznenej tuner kterej kouka hlavne aby bylo vse neseriovy, tak toho folie nadchne, ale ten zas nemá na prdeli obvykle 200-500 na auto..

Napsal: pát 23.01.2015 18:22
od Suskin
Ti kluci tam prave maji byt jeho známí takže nevim jestli by mi neco řekli :/ s tou fólii je to fakt tezky. Je to bud a nebo a u auta za pul milionu je to drahej risk... Kdyz jsem se ho zeptal proc si dal fólii tak mi řekl protoze jsem nechtěl černý auto... Ta písemná dohoda zní jako dobrej nápad zkusím mu to navrhnout. A ta cena se vám zda teda v pohodě?

Napsal: pát 23.01.2015 18:30
od Sweden
využiješ aspoň odpočet DPH nebo si musíš k těm 450k dát ještě 21%??

Napsal: pát 23.01.2015 18:40
od Suskin
Využiji a ikdyby ne tak by me to prodal na fakturu pry za 50tisic :D

Napsal: pát 23.01.2015 18:44
od empeel
KP design tu má dobrou pověst. I když to jsou jeho známí, tak bych tam určitě zavolal, nikdy nevíš jak se hovor vyvine a co se můžeš dozvědět...

Co se týče té prohlídky, určitě lepší když ti to prohlídne známý mechanik, než autorizák BMW, tam se nedozvíš skoro nic. Ale taky je dost důležitý si to nechat napíchnout na diagnostiku!!! A vůbec nejlepší jsou tyhle neautorizovaný BMW speciálky co najdeš kontakty tady v klubu, jako třeba KP design, ty maj ty auta v oku a hned vědí co a jak...
Kdybych řešil já takovýhle auto, tak bych asi chtěl aby mi ho omrkli tyhle klubáci.

Jinak když bylo auto bouraný nějak vydatně, tak se to pozná přece i jinde než na karoserii. Fiolií by všechno neschoval. Báwa bývají často bouchlý vzadu, ze strany. To by se ale mělo poznat zevnitř, jako od kastlíků, podle sbodování plechů atd... Předek je asi jasný... To ti při té prohlídce omrkli?

A co se týče převodovky, chce to projet a otestovat jak řadí atd. To zkušený baworista taky pozná dobře. A pokud bude v pořádku a má opravdu nalítáno 140k, a ty ji nebudeš rasit tak ti vydrží ještě dloooouho.

Ale fakt hlavně to neuspěchat. A když máš pochybnosti, tak radši od toho ruce pryč, nebo nějaký sichr, jak tu píšou chlapi...

Napsal: pát 23.01.2015 18:54
od Teddy
J0HN3C píše: LPG hoří z běžných paliv nejekologičtěji. Proto má ještě poměrně normální spotřební daň. Benzin a nafta mají kurva vysokou spotřební daň, aby se snížila jejich spotřeba. Myslete i na matičku zemi a na svoje děti.
Svatá prostoto.... :roll:

Napsal: pát 23.01.2015 19:01
od Teddy
Myslel jsem si, že už snad všichni pochopili, že TG je show podle jasně danýho scénáře. S testováním aut to nemá vůbec nic společnýho. Kromě toho je asi všeobecne známý, že parta z TG bytostně nesnáší naftu. :roll: