Stránka 3 z 7

Napsal: pát 07.11.2014 21:04
od mi00wa
je to těsnici kroužek do EGR termostatu http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50
číslo 10. nasadíš na EGR termostat, přiložíš k chladiči a zašrubuješ, Nic těžkýho.

Napsal: pát 07.11.2014 21:27
od martingrif
JJ to vím, jde mi o to, jestli se ten kroužek dává na tu užší část, nebo na tu na konci širší.

Napsal: sob 08.11.2014 15:42
od ivih
Dává se na tu, co jde dolů, nejde do snad ani dát blbě. Kdyžtak to vyfoť :)

Napsal: sob 08.11.2014 19:48
od martingrif
Všem děkuji a za pomoc. Oba termostaty vyměněny. Teplota 90- 95st. ale při couračce po městě 95 -99st, není to zas moc?

Napsal: sob 08.11.2014 19:53
od Pazdi
není to moc...
já na to včera ze zajímavosti koukal - když jsem ujel cca 10km, pohodičkou 70-80, tak jsem měl nějakých 89, když jsem sjel na dálnici šlo to k nějakým 95...průtah zlínem na "zelené vlně" zase k 90, pak nahoru na svahy do kopce, couračka a už to bylo u 100...

Napsal: sob 08.11.2014 20:04
od martingrif
Tak to jsem rád, že to je konečně v pořádku, snad to i nějakou dobu vydrží. a hlavně, aby proběhla regenerace dpf

Napsal: sob 08.11.2014 23:44
od mates5
Taky mam po vymeně termostatů teplotu kolem 90 predtim kolem 75, akorat by mě zajimalo jak poznam ze probiha regenerace DPFka?Někde jsem tu četl že se zmeni zvuk motoru a trochu vykon ale ja nic takoveho nepozoruju akorat to obcas kazdych asi 800 km jakoby zaškubne ale jinač nic...

Napsal: úte 18.11.2014 10:36
od Abra
Před týdnem jsem měnil hlavní termostat u 530D 160kW a při normální jízdě teplota 97-100°C, při výjezdu na kopec i 104°C .... neni tohle trošku moc? Jinak neví někdo kdy má spínat ventilátor a otevírat se klapky v ledvinkách?

Napsal: čtv 11.12.2014 10:53
od Jirke
Hoši, včera jsem si slavnostně nechal vyměnit i druhý/hlavní termostat, protože po výměně malého EGR termostatu (letos v létě) se nic nezměnilo (konkretne jsem jel před vymenou hlavního termostatu trasu Liberec - HK s teplotou porad okolo 60°...a to už ten motor dostava asi dost na prdel..)

Vysledek vymeny - dostanu motor uz na 66° :evil:

Bohuzel jsem ten hlavni nekoupil original, ale SWAG... Stal 1600,-

Mam ho reklamovat a koupit original, nebo jakej postup byste volili vy ?

Napsal: čtv 11.12.2014 21:41
od gsicbr
a víš jistě, že je špatnej a propouští nebo otevírá brzo?

Napsal: čtv 11.12.2014 22:43
od Jirke
no nevim zejo, to je to nejhorsi... ale když se o tom bavim se servisakem co dela vicemene jen BMW, tak ten pochybuje...

Napsal: čtv 11.12.2014 23:29
od gsicbr
když je v háji hlavní termostat tak to cítíš na trubce před ním. Vem to do pořádnýho kopce, aby byl motor v zátěži a ohřál se na tich tvých 65 a jestli bude teplá tak propouští. Jestli bude studená šel bych po tom na výměníku(EGR).

Napsal: pát 12.12.2014 00:03
od Jirke
jasne anebo skripnout hadičku od EGR termostatu a jet se projet do kopce a sledovat jestli se to ohreje na vic...

Napsal: sob 13.12.2014 22:42
od Abra
Ja mel u 3.0D 160kw stejny problem, kdy jsem se na dalnici pri 130km/h dostal maximalne na 67 stupnu. Vymenil jsem termostat u EGRu bez vysledku. Potom jsem vyndal hlavni a kdyz jsem ho vyzkousel, zacal otevirat uz pri 53 stupnich. Koupil jsem novy od Febi a ted se dostanu az na 105 stupnu pri zatezi :-( Nevite kde by mohl byt problem, kdyz vic ohrejva? Nebo je to normalni? :roll:

Napsal: ned 14.12.2014 14:02
od JH76
Jirke: Jakou máš na autě převodovku? Automat nebo manuál? Pokud automat, je tam ještě třetí termostat u automatické převodovky a může to třeba způsobovat právě on. Já mám manuál, kamarád automat, oba jsme dávali ve stejný okamžik nové termostaty (hlavní + EGR), kupované v autorizáku, já to pak měl bez problémů a kamarád ani pak neměl optimální teplotu, i když to bylo lepší, než předtím. Až po výměně toho termostatu u automatické převodovky se dostal na hodnoty, jaké tam mají být.

Napsal: ned 14.12.2014 15:01
od Jirke
delas si fakt prdel ? :D
to slysim poprve ...

no mam automat ZF no..

Napsal: ned 14.12.2014 16:35
od JH76
Prdel si nedělám ;-) Je to termostat u výměníku tepla automatické převodovky. Koukni třeba sem: https://www.youtube.com/watch?v=UeWb6x5GuRg
Pokud trochu vládneš angličtinou, tak uslyšíš, že autor videa tam říká něco v tom smyslu, že dvakrát vyměnil hlavní termostat a EGR termostat a nic, až přišel na to, že problém je v tom třetím termostatu. No a pak je tam i jeden z komentářů autora pod videem, že po výměně už má teplotu až 92 °C :-)

Napsal: ned 14.12.2014 22:22
od Jirke
mam z anglictiny statnici, ale moc sem mu nerozumel :)

to je jedno - pochopil jsem o co jde... dekuju ti za tip, jeste to cely proverim, jestli neni problem v mych stavajicich vymeneneych termostatech... a pak bych do toho sel.. ono ostatne mam najeto 342.xxx km, takze me nemuze prekvapit zavada snad zadnyho z dosud puvodnich komponent ;)

Napsal: pon 15.12.2014 00:39
od JH76
OK, dej pak pro zajímavost vědět, jestli to bylo tím.

Já mám teda nalítáno "jen" 270 tis. km, ale jinak jsem na tom podobně, jako ty, jak jsem se tu dočetl. Auto mám taky prodané jako nové v ČR, pořízeno taky díky přízni u prvního majitele (velká firma, jezdili i po záruce do autorizáku) a taky v podstatě všechny díly (vyjma běžného spotřebáku, kam počítám i ty termostaty) mám pořád úplně původní a neměněné. Ale v těch kilometrech může opravdu už odejít cokoli a kdykoli, u mě to po bezproblémově najetých 30 tisících km od koupě letos začalo K.O. rozvodovkou a tím pádem nefunkčním pohonem 4x4, ABS, ESP, HDC... (koupě nového servomotoru rozvodovky nepomohla, vyřešeno až jinou rozvodovkou). Zase mě ale těší, že i při tvém nájezdu máš pořád původní turbo, vstřiky atd., to mi dává trochu naděje, že by to snad i mně mohlo při dobrém zacházení ještě pěknou porci kilometrů vydržet...

Napsal: pon 15.12.2014 12:02
od Jirke
nevis za kolik mel ten tvůj kamos ten vymenik ?

mne rekli v BMW cenu 4600,- bez DPH


BTW: na mym aute se dělala převodovka a ta pomocna xDrive rozvodovka nebo co při 280.000km ;)