Stránka 3 z 3
Napsal: úte 24.03.2015 20:54
od ACDC
to M3 Maniak Myslíš si, že TOP HIFI v E39 je úplná sračka? Mně se nezdá, že to hraje vyloženě špatně
Napsal: úte 24.03.2015 21:12
od JaraX
ACDC, poslechni si logica nebo Banga a pochopíš že jo
ale pochybuju že v roce 1996 hralo nějaky auto líp, je to prostě věkem
Napsal: úte 24.03.2015 21:28
od ACDC
Ale to je jasný, že novější je lepší (většinou:-))). Ale myslím, že ten TOP porazí dnešní střední třídu se základem stejně..
Napsal: úte 24.03.2015 21:34
od matiz
Nebyl bych o tom uplne presvedceny, radove lepsi DA prevodniky, vyssi vykon, moznost levneho dsp v pristrojich - to jsou velmi silne zbrane na kvalitu... Jenze ono je to jeste zamotanejsi, treba mask hraje v zakladu naprosto tragicky, pouhopouha vymena za cic je velmi velky kopanec dopredu. Proc tomu tak je, rekl bych ze schvalne, nezaplatils, tak trp -)
Napsal: úte 24.03.2015 22:16
od ACDC
Vyšší výkon vůbec nepostrádám. Takové to pohodové poslouchání, měkké basy..
Napsal: úte 24.03.2015 22:20
od JaraX
závidím tvoji skromnost.
Napsal: úte 24.03.2015 22:32
od Filozof
Co tak nechat udělat bednu vzadu za operkama spolujezdců a rozmístit několik špičkových repro plus komplet dveře nechat udělat dřevěné ozvučnice na míru k reproduktorům a pak už jen usadit vytlumit auto a přidat kvalitní DSP radio nakamichi nebo alpine plus zesilovač ...mohlo by to vykouzlit skvělej zvuk.
počítám základ je 8 repro ve dveřích plus 4 repro spočítané v bedně pod sklem zadním tak to máme 12repro a když se tomu někdo bude věnovat a vypočítá to aby to bylo vyladěné jako celek nejprve na pc pak uskutečnit mohlo by to udělat velikou změnu... a defakto luxusní zvuk v autě.
naposledy by to chtělo někoho kdo by to odladil jako celek nějakej zvukař aby naladil jednotlivé frekvence ... k vyvážené hudbě.
co myslíte mohlo by to fungovat ?
Napsal: stř 25.03.2015 07:38
od JaraX
samozřejmě že mohlo, ale bude to stát kilo
Napsal: stř 25.03.2015 21:33
od ACDC
JaraX No s 39 si nemohu moc vyskakovat:-)) Pro mně stačí. 540 v plynu spokojenost. A abych se přiznal, i kdybych měl spoustu prachů, stejně bych nic novějšího nechtěl. Není to póza, ale nelíbí se mi atd, vlastně jsou hnusná. Jezdím s bawama asi 20let a nelze to srovnat, ten pocit atd. Navíc bawo má dnes vlatně každý blbec jen kvůli vrtulce. A BMW je koncern. Tak co řešit....
Napsal: pát 27.03.2015 10:01
od Filozof
Mohlo by to stát podstatně méně pokud člověk shání komponenty třeba už použité od audiofilů... pak to muže bejt třeba polovina možná i méně ...
To dřevo by šlo navrhnout pokud má někdo někoho v dílně.
Bylo by to zase jinde.
počítejme repro mohou bejt za 10k ale i za 30k
zesilovač slušnej a radio cca 7-10k ale i za 25-30k
Vytlumení 6-8k
věci kolem dokola a drobnosti ... 3-4k
dřevo ---- ???
Práce .... ? (Si někdo udělá doma sám.)
Napsal: pát 27.03.2015 11:21
od matiz
Nechces si zalozit vlastni tema nez to michat s tim nejluxusnejsim co bmw kdy delalo ? Ze bychom to nechali spis B&O...
Napsal: pát 27.03.2015 13:48
od Filozof
ok máš pravdu nebudeme to sem plést
Bude zachvilku OPEN DAYS BMW v ČR tak projedeme auta a poslechneme BANG AND OLUFSEN pokud tam jsou v základu nějaké špičkové nahrávky ...
Existuje možnost něčím otestovat kvalitu reprosoustavy v autě ?
Díky čemu by šlo porovnat auta mezi sebou jak originál Bang olufsen tak třeba jinou sestavu z jiného auta mezi sebou ?
Nějakej soft plus mikrofon ? Nejde mi o hlasitost ale spíše kvalitu přehrávání.
Napsal: pát 03.04.2015 09:22
od Snejk
Nejvetsi problém v dodelavani audia "aby to hralo jak premiovy" je především v rozmisteni komponent. hlavni problém jsou basaky... i když si koupis padesatkrat skvely basaky tak je proste nemas v porovnani s logic/b&o atd kam dat... a když je das do plata nebo do kufru, furt to je výsledek nahovno... vzhledem k velikosti bmw menicu ve dveřích (bezne 13cm) které krom vysek a nejakych ukvilenych stredu na vic uz ze svy podstaty proste nemaji, tak to bude porad znit jak lip vytunena ochcavka do které někdo nacpe nejake alpine radio a celou sestavu od focalu... ano, kvalita prehravani tam bude, ale proste porad to bude jen bum zezadu a trisk zepředu... o nejake harmonii v rozlozeni pasem se proste neda mluvit...
když hraje logic/b&o atd.. tak vyuzivanim prostoru pod sedacek a karoserie proste dokaze presne udelat vjem jako když "sedíš před podiem/muzikantem" hlavne diky centrálnímu reproduktoru a rozmisteni basovych repraku tak, ze nevis odkud to hraje, proste to cele hraje "zepředu"... a ne ze ti něco huci za hlavou a hejbe ti to operakem...
a to je pro kvalitni prehravani nejdulezitejsi (minimalne ja jsem z toho mnohem vic nadsenej a poslech takove hudby mi dela vetsi radost i když vim ze logic sam o sobe není idealni systém co se kvality tyce, ale proste hraje tak, aby se to libilo a to se mu velmi dari)... u tunersky pochcavky to muzes kompenzovat tim, ze do dveri si lidi montuji ruzne velikosti a tim si muzes prenest trochu "stredobasu" (tech co proste musíš slyset zepředu) dopředu. ale to je v e38 dost problematická zalezitost a znacne ti prodrazuje instalaci. potreboval bys tam mit cca 20cm repraky a k nim adekvatne objemnou ozvucnici.. coz dveře uplne nejsou...
V aute to mas stejny jak kdyby sis koupil klasickou 5.1 se satelitama a ten basak si dal nekam za hlavu a divil by ses ze to hraje tak nejak podivne

Napsal: pát 03.04.2015 10:25
od Vlasta
U domácího audia je celkem jedno, kam ten woofwer dáš, protože basy se šíří prostorově. V autě je to horší, protože je to poměrně malej prostor
Napsal: pát 03.04.2015 14:31
od Filozof
Případně jinej system přímo na míru.
logic7 někde jsem viděl v zahraničním webu kde to implementují na e38.
nevypadalo to špatně.
Napsal: pát 03.04.2015 21:51
od matiz
Vlasta: Neni to v zadnem pripade jedno, protoze zalezi na deleni a strmosti toho deleni. Dalsi nezanedbatelna vec je ze dalsi reprak jsou dalsi 3dB na akustickem tlaku, mensi vychylka, mensi zkresleni, vetsi dynamika, neni to zas tak trivialni. Nikdy zadna top setava nebude 2 + 1. Stejne jako kdyz slusne soustavy na doma maji minimalne 12" basak, pripadne dva 12", pripadne 15". Pokud se teda bavime o nejake velmi slusne tride co alespon atakuje nejaky ten hajend nejen cenou, ale i projevem.
Napsal: ned 05.04.2015 09:48
od Snejk
Vlasta píše:U domácího audia je celkem jedno, kam ten woofwer dáš, protože basy se šíří prostorově. V autě je to horší, protože je to poměrně malej prostor
není, když mas prasivej systém s malejma satelitama tak proste ten basak musí zahrat i nižší stredy, pac to ti poradne nezahrajou ani sloupovy repro... a ty uz hodne vnímáš odkud jdou..
Jo když si das basak pod 50Hz-80Hz tak se da mluvit o tom že je těžké to lokalizovat... ale kdo by pak hral doma nebo v aute napr. 80-300Hz?? ty repraky velikosti 5-13cm v ozvucnici do 10L? to tezko... to by proste nemohlo fungovat.. a taky nefunguje..
proto všechny logicy zni dobře uz jen tim ze všechny tri pasma vyvazene naserviruje ridici "do xichtu". A co si budem nalhávat tak i ten centralni reproduktor to udela uplne nejzajimavejsi..
Napsal: pon 06.04.2015 00:32
od matiz
ne ne ne ne ne a ne... Ono totiz zalezi na tom, co je to za reprak, jestli mizerna cina nebo opravdu hajend. A hajend ty nizsi stredy zahrat dokaze, ale samozrejme si takovou to kvalitu ani nikdo z nas nenormalnich do auta neda. V odkazu je i frekvencni charakteristika a zrovna toto jsou menice ktere do hajendu pravem patri. Nebudu zminovat jejich diamantovou radu, ale i ty keramiky jsou docela masakr co se tyce projevu a nemluvim do vetru. Cenovka za kus atakujici castku 600€ mluvi za vse. Nicmene takova to kvalita je do auta naprosto zbytecna, nedokaze ji nikdo vyuzit, leda mozna na masirku, ale realne ne. Auto je proste dost napikacu koncertni sal, maly uzavreny prostor, nezadouci parazitni vibrace kdy reprak "rozehraje" plasty, tapecy atd, nema to proste smysl. Ale technologicky se da docilit deleni na 100Hz bez vetsich problemu. Bohuzel ale takoveto systemy budou mit velky hendikep v tom, ze nebudou schopne dodat vyssi akusticky tlak, membrana by musela mit extremni vychylku, proste vzdycky je to neco za neco. Bohuzel v E generaci a i v F generaci audio neni nejvetsi devizou. To co by slo udelah HW resi se SW, tim mam na mysli dirac a kdo vi jaky dalsi procesing co do toho keca. Misto aby se zvetsila plocha membran u vsech repraku a vyhazely ven ty zpropadene zesilovace v D tride. Hned by to bylo uplne o necem jinem....
Mimochodem a ty suby funici do cele kastle ktera se tim vykonem taky pekne rozvibruje, to chtelo taky hodne odvahy. Ale musim uznat ze nez nic, tak radsi toto.
http://www.accuton.de/drivers/detail.ph ... =4&appID=2
Napsal: pon 06.04.2015 06:44
od JaraX
tak ja si myslim že Bang Olufsen hraje více než dobře. ale máš pravdu, ony totiž všechny Fka sou neskutečným způsobem odrbany a kvalita všeho je jen naoko, ale když vidím jak jak měla E65 udělany dveře a jak je ma F01 tak se mi chce brečet a tak je to se vším. ale hold je to levnější auto tak co chcem
Napsal: stř 08.04.2015 09:18
od Filozof