Stránka 3 z 3

Napsal: úte 08.07.2014 22:09
od Giovany1971
avana píše:
Giovany1971 píše:
avana píše: Od volantu to nejde, s tím problém nemám... je to cítit při otáčení - zleva doprava, na místě i za pomalý jízdy. Příklad - zastavím, zatočím volantem a rozjedu se a přitom v tom lupne.
Mě to dělal hřeben,,v poloze kola rovno,,volant přesně ve středu,,tam byla velká vůle,,jakmile jsem pootočil trošičku doprava či do leva už bez vule..ale to lupání bylo slyšet i při přejetí něj příčné nerovnosti i při běžném otačení,, prostě dal jsem nový hřeben a je ticho.
To je ono, přesně, jak to píšeš. Měnil si jen hřeben, bo celý převod? Kolik to stálo a kde ti to dělali? ď
Ahoj hřeben jsem koupil od týpka z Brna,,,dily měl v garaži,,ale byl ferový a za 5500 jsem koupil origo hreben bez akt ..řizení ...Po montaži jak jsem psal je vše ok... Jinak sem si delal vše sam ve své malé dílničce...viz foto..
http://giovanny.rajce.idnes.cz/BMW_Rizeni_exchange

Jinak už vím co bylo příčinou destrukce řízení,,, tj... velká vůle na středové díře AL kol,,replik z Číny,,, Italové s tím jezdili i přes vibrace,,a neřešili to a tím to šlo do kopru.

Napsal: stř 09.07.2014 07:31
od avana
Giovany1971 píše:
avana píše:
Giovany1971 píše: Mě to dělal hřeben,,v poloze kola rovno,,volant přesně ve středu,,tam byla velká vůle,,jakmile jsem pootočil trošičku doprava či do leva už bez vule..ale to lupání bylo slyšet i při přejetí něj příčné nerovnosti i při běžném otačení,, prostě dal jsem nový hřeben a je ticho.
To je ono, přesně, jak to píšeš. Měnil si jen hřeben, bo celý převod? Kolik to stálo a kde ti to dělali? ď
Ahoj hřeben jsem koupil od týpka z Brna,,,dily měl v garaži,,ale byl ferový a za 5500 jsem koupil origo hreben bez akt ..řizení ...Po montaži jak jsem psal je vše ok... Jinak sem si delal vše sam ve své malé dílničce...viz foto..
http://giovanny.rajce.idnes.cz/BMW_Rizeni_exchange

Jinak už vím co bylo příčinou destrukce řízení,,, tj... velká vůle na středové díře AL kol,,replik z Číny,,, Italové s tím jezdili i přes vibrace,,a neřešili to a tím to šlo do kopru.
Dík za info.

Napsal: ned 27.07.2014 08:48
od Docthor
Takže u mě prý bylo povolené řízení na nápravě..ale stejně když zabrzdím tak cítím lupnutí, přejezdy nerovností i v zatáčce už ok, ale při brždění prudčím se ozve takové lup,lup..

Včera jsem měl auto na zvedáku a říkám že není boha abych to nenašel a houby..

Jediné co mě napadá jsou horní uložení tlumičů, nebo samotné tlumiče..

Jinak jak jsem psal výše kosti,silentbloky, čepy, vše nové..

530xD LCI e61

Napsal: stř 30.07.2014 13:10
od Totic
Njn. to ťukání při pootáčení způsobuje ohnutej hřeben po čase vlivem vnitřního pnutí, protože je závit kovanej. Nezbývá než repas nebo výměna..

Řešili jsme to zde:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... t=h%F8eben
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&start=15
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... t=h%F8eben

Napsal: pon 29.09.2014 07:01
od Docthor
Takže obnovuji, u mě už vyřešeno.

1) měl jsem ohlý držák levého předního brzd.třmene

2)pan co mi auto servisoval, specializuje se na BMW , říkal že na BMW pouze orig. díly a měl pravdu, daly se orig. ramena a auto přestalo vibrovat, po ťukání ani slechu

Je pravda že servis stál ranec,ale zase když jsem si pořizoval auto co stálo nové 1.9 k tak jsem s tím počítal.

Jinak to co mi řekl, mi neřekl žádný z těch všech mechaniků co jsem u nich byl. Přetěsnil mi konektor u převodovky, tekl přes něj olej, měl jsem díru v hlinikové trubce co vede z cooleru do sání, vydřela to tam gumová hadice (čuměl jsem jak puk), dále mi zkontroloval a přetěsnil diferenciál, zjistil že na řemenici jsou kažý jiný typ řemenu a mají být oba od stejné značky, dále vyměnil odvětrání klikové hřídele, nějaký machoš mi ještě předtím nasadil špatně vzduchový filtr, protože se mu to nechtělo sundavat a vzduch foukal kolem něj.atd..atd


Takže je to opravdu o lidech kteří se buď v tom vyznají nebo nevyznají.

Jo a odstranil mi klapky, i když jsem je měl v top stavu. U LCI prý to nehrozí, ale stává se to taky, samotné klapky jsou plastové, ale pokud tam vletí ty šroubky co je drží tak ty jsou kovové. :-) No snad budu mít už klid na dalších 50 tis :-)

Re: E61 tukani na predni naprave - uz nevim

Napsal: stř 22.02.2017 12:43
od L-Y-K-A-N
Omlouvám se za pokračování této závady, ale dělá mi to také, jen při jiných pohybech.
Mám aktivní řízení a dynamic drive.
Když jedu rovně nebo zatáčím doprava, tak je vše v pořádku. Ale když jedu na kruhový objezd nebo je táhlá zatáčka, tak na levé straně u nápravy křupe. Vše vyměněné z anové, byl jsem na STK, aby mi zjistili, zda není nikde vůle a nic. Nikdo si neví rady. A hlavně to dělá za jízdy. Když na místě zatočím doleva, tak je klid. Nedelá to při přejezdu nějaké nerovnosti atak podobně, jen při otočení volantu doleva a k tomu ne ještě vždy. Když auto nechám stát 1 den, tak sednu a nic nekřupe a až za nějakou dobu jízdy. Někdy křupne 1x za 90km jízdy a někdy 1000x