Stránka 3 z 5

Napsal: ned 19.06.2016 00:09
od zzeli
Tomu rikam rukavicka :D

Napsal: ned 19.06.2016 00:13
od jozin7
jak mali kluci....se dohadovat co je lepsi...sere se uplne kazde auto,e 65 neni vyjimka.jinak jsem zjistil,asi po mesici uzivani,ze e60 nemuzes vedle e65 ani postavit.je to hlucny ,omrdany kram.

Napsal: ned 19.06.2016 00:28
od Jaris330D
Giovany1971 píše:
Jaris330D píše:
Giovany1971 píše: Co jsem psal 4.2 jede hůř s tím souhlas...Videl jsi nebo měl jsi někdy a 8 s MPI čkem že tvrdíš že chcí stejně...asi těžko..jediné co teče když už teče..tak tesnění pod ventildeklama..nebo gumokovové ucpavky ze zadu pravé respektive levé hlavy..jinak absolutně nic.

Přístrojovka a vůbec přední panel nevychází z žádné a6 ...a6 je zaimplementovaná v Q7...a8 si jede svůj styl od začátku.

Já jsem neměl nikdy problém se air podvozkem...
A6 Allroad je jinak koncipovaný...tam se to sralo dost.
Jsem členem AC, takže vím, co tam pořád řeší. Přesně jak píšeš, tak tam ten olej teče, mě přetěsnění těch ptákovin stálo na obyčejné V6tce 12 000, prý to byl oser. S air podvozkem tam pořád někdo něco řeší, nevím jaký jsi měl rok, ale ty gumy prostě na měchách vždycky jednou spuchřejí a nebudou držet. A A6 a A8 je podobné, jen je to jinak uspořádané a ty budíky, co jsou podobné passatu se mně fakt nelíbí. To je vše co vím, proto jsem si ji nekoupil. U E65tky taky bojuju s přední nápravou, ale protože mě už nic nenapadá, tak snad Jarax na něco přijde. V každém autě je něco, co se sere.
Ano jsem v absolutním klidu...vím že Jarax vzdy na něco příjde... :D

Ale at se bavíme věcně....MPI...V..8 u D3 nebo chcešli u D2 ...nemá ale absolutně nic společného s tvoji V šestkou...a už vůbec to nemá žadnou vypovidajicí hodnotu o tom ..jak je MPI..čko strašně špatný motor :D


To co se sralo u A ..6 ..allroad... to s D..3 nemělo absoutně nic společného..D3 je hodně dobře postavené auto... s přehledem si to rozdá ve všech ohledech s E65.....Já jen tvrdím..specialně pro Járaxe..at má 7er din drive či nemá...at má jaký chce motor..tak dobrou E 60..či 61 ..nikdy nemuže na takové cestě ...jako jsou Buchlovské serpentýny...podělat... pro mne je E 65 stodola stejně jako a8 ...a s přehledem si s ním dám závod do vrchu třeba o 50 tisíc kč.. klidně je položím na stul u nezávyslého arbitra.. Já pojedu se svoji E 61 535D...a čekám na Járaxe s jeho E 65...
Já ten motor nehatím, chtěl jsem jen říct, že co jsem se vyptával, tak taky ten olej teče. Jasně že 2.8 V6 je jiný, ale princip úniku oleje je stejný. Je to nejspolehlivější MPI, co se montovalo. FSI už takové spolehlivé nebylo. Chtěl jsem si A6 nebo A8 kupovat, jenže mě konkrétně A6 nepadla do ruky. Takže jedině A8. No a jeden člen na AC (Lumpiq), že rozdíl je hlavně v servisu. Prostě na A8 už musí mít člověk finanční zajištění. Rozdíl tam je v dílech. No a co jsem si ověřoval, tak mezi E60 a E65 je cena pomalu servisně stejná. E60tka v 545tce byla kolem 300 000 a výš. Protože jsem jí chtěl jen v Mpaketu. Zkusil jsem E65 a zatím ji mám. Je to komfortní auto. Jen tam mám ještě nevyřešené mouchy, které pomalu řeším. Ani nezkouším s někým závodit na to jsou jiné žihadla. No ale když dám EDC na sport, řazení na sport, tak se díky DD z toho stane taky pěkná motokára. Jen ty gumy ji vlastně držej.

Napsal: ned 19.06.2016 09:18
od JaraX
Giovany1971 to máš celkem smůlu

- nemám 50 litrů a ani bych se o ně nikdy nevsázel i když bych měl jistotu
- nikdy nebudu s nikým závodit v provozu na nezabezpečené trati, takle se mi zabil kamarád kterýho kokot s kterým zavodil zavřel v zatáčce a on to narval ve dvou kilech do stromu, borec samozřejme ujel.
- s longem bych měl asi menší šance, s krátkou 750 bych měl celkem velky šance.


btw když mě BMW pozvalo někdy 12 let zpět na testovaní dynamic drivu tak nám dali 2ks 645i, jedna měla DD a druhá ne, rozdil ve 200m slalomu byl několik sekund u všech co tam jezdili

jenže když jsi se sedmou s dynamikem ani nejel tak je to těžky hodnotit

Napsal: ned 19.06.2016 14:21
od Filozof
Giovany1971: Měl to bejt přehled kolik se vráží do servisu i u nových aut ...tedy 8let starých od nového vozu...jen příklad že to je docela ranec. jak nafta tak benzín u audi.
Chtělo by to vidět faktury od BMW. Jak naftu tak benzín a srovnat.
Například ted nová W12ka audi co si zase koupil od roku 2014 měla základní prohlídku s olejem a stěrači za 35tis kč. To je taky na pováženou.

Je to na každém co chce tady se vesměs řeší jetá auta ... za pakatel oproti novému co stojí 3-4mega. Tam se to dle mě nabaluje ještě víc a projeví se elektronika a nekvalitní součástky...

Asi by to chtělo podobného servisáka jako je jarax na BMW tak od AUDI a vyžádat si kolik stojí běžný servis daného auta pokud má soupis co dělá nejčastěji.

Napsal: ned 19.06.2016 18:50
od JaraX
filozofe ty ceny z autorizáků sou nepodstatný, vlastně i ceny u Jaraxe nebo Snejka a proč? to je jednoduchý, každej zákazník je jinej, ten člověk co bral Snejkovu 760 novou za 7 míčů tak dal za servis prý přes 1 mega za 200k km, prostě na tom nikdy ani trochu nešetřil, vykladal mi i nějakou story jak mu nějaká slečna propíchla zezadu podpatkem řidičovou sedačku, opravu sedačky neřešil a rovnou si tam nechal dát za 3 kila novou sedačku v té Individual kuži, to pak jinak mizí peníze. a z toho mám lidi co dali třeba 2 mega za novou F07 a olej v tom mění po 80kkm a veškerý servis se řeší až když auto nejede.

Napsal: ned 19.06.2016 18:55
od kawaman
Giovany1971 píše:
Jaris330D píše:
Giovany1971 píše: Co jsem psal 4.2 jede hůř s tím souhlas...Videl jsi nebo měl jsi někdy a 8 s MPI čkem že tvrdíš že chcí stejně...asi těžko..jediné co teče když už teče..tak tesnění pod ventildeklama..nebo gumokovové ucpavky ze zadu pravé respektive levé hlavy..jinak absolutně nic.

Přístrojovka a vůbec přední panel nevychází z žádné a6 ...a6 je zaimplementovaná v Q7...a8 si jede svůj styl od začátku.

Já jsem neměl nikdy problém se air podvozkem...
A6 Allroad je jinak koncipovaný...tam se to sralo dost.
Jsem členem AC, takže vím, co tam pořád řeší. Přesně jak píšeš, tak tam ten olej teče, mě přetěsnění těch ptákovin stálo na obyčejné V6tce 12 000, prý to byl oser. S air podvozkem tam pořád někdo něco řeší, nevím jaký jsi měl rok, ale ty gumy prostě na měchách vždycky jednou spuchřejí a nebudou držet. A A6 a A8 je podobné, jen je to jinak uspořádané a ty budíky, co jsou podobné passatu se mně fakt nelíbí. To je vše co vím, proto jsem si ji nekoupil. U E65tky taky bojuju s přední nápravou, ale protože mě už nic nenapadá, tak snad Jarax na něco přijde. V každém autě je něco, co se sere.
Ano jsem v absolutním klidu...vím že Jarax vzdy na něco příjde... :D

Ale at se bavíme věcně....MPI...V..8 u D3 nebo chcešli u D2 ...nemá ale absolutně nic společného s tvoji V šestkou...a už vůbec to nemá žadnou vypovidajicí hodnotu o tom ..jak je MPI..čko strašně špatný motor :D


To co se sralo u A ..6 ..allroad... to s D..3 nemělo absoutně nic společného..D3 je hodně dobře postavené auto... s přehledem si to rozdá ve všech ohledech s E65.....Já jen tvrdím..specialně pro Járaxe..at má 7er din drive či nemá...at má jaký chce motor..tak dobrou E 60..či 61 ..nikdy nemuže na takové cestě ...jako jsou Buchlovské serpentýny...podělat... pro mne je E 65 stodola stejně jako a8 ...a s přehledem si s ním dám závod do vrchu třeba o 50 tisíc kč.. klidně je položím na stul u nezávyslého arbitra.. Já pojedu se svoji E 61 535D...a čekám na Járaxe s jeho E 65...

Jelikoz jsem mel E61 530d v M-paketu samozrejme bez DD a ted vlastnim E66 750, ale zato hodne vybavenou, kde samozrejme nechybi DD, tak muzu trosku zhodnotit. Kdybych si nevyzkousel co umi vybavena E66, asi bych nepremyslel o zmene, ale opravdu je to auto uplne nekde jinde, nez ,,hola,, e61. A troufam si rict, ze E66 takovou petku jako jsem mel udela jak nic.

Napsal: ned 19.06.2016 22:22
od Lukas7
Inak čo riešite tú spolahlivosť, tak mám napríklad kamaráta, čo mal 525d E60, X5 30d prefl, X5 30d pofl, A6 4.2, S8, atd. nerieši vobec kilometre, ale rieši hlavne cenu, a ked to auto ide tak ho zobere a nerieši, 525d mal cez 300t km, jednu tú X5 mal čo mala asi 560t km, dymilo to ako lokomotíva, načipované to bolo, ale pochvaluje si, že stále to išlo, stále to jazdilo, nikdy do tých áut nevrazil okrem úplných nutností ako olej a filter ani 5 korún, tá druhá X5 mala asi 380t km atd. vždy si nájde nejaké takéto auto, s dobrou cenou tak 2000e pod trhovou cenou, aj tú s 560t km kúpil za 5000 a predal za 6500 atd. nikdy neriešil žiadny servis, povozí sa 10t km a posunie to dalej, málokedy na tom niečo prerobí, takže dá sa na dobrých autách jazdiť aj za pár korún, ale samozrejme neni to nič na zrazy a pod cukríky ako tu na klube.

Napsal: pon 20.06.2016 00:00
od zzeli
To bych chtel taky umet a pak pri prodeji jeste vydelat :D

Napsal: pon 20.06.2016 00:06
od Filozof
mě to připomíná naše cikánské spoluobčany ...ti taky jezdí a olepí to páskou ale kašlou na to až se to rozpadá hodí to na smeták a vemou jiné ... no a tak dokola stále.... Ne všichni ale dost často je vidím v podobných ...

Pak jsou to lepší cikáni co umí kšefty a ti jezdí v F01 740d či 730d máme na ulici dva takové kápa. :-D
Ti taky nic neřeší dokud to jede ... pak je super takové auto koupit. :roll:

případně když s autem jezdí nějakej idiot 50-80tis km a pak to prodává jako vonavku a má 3x přepálenej olej a vše ostatní před odpisem.

Napsal: pon 20.06.2016 01:55
od Lukas7
Tak ono zase tie autá vyzerali z vonku dobre. Sem tam nejaké dotrhané sedačky to dal spraviť, sem tam dymilo, alebo nejaky silentblok na motore, ale nie zas uplne cigánčiny.

Napsal: pon 20.06.2016 06:52
od Hanz
jj, sem tam umře nějaká jednotka, tak se přepojí kontrolky jinam, tady se to stáhne káblbindrem, támhle se nacpe mokrej hadr, aby to nehučelo vevnitř...

Ale jinak nic neřešil, jen jezdil a pak ještě někoho podelal .-)

Napsal: pon 20.06.2016 06:56
od JaraX
jj taky mi taková X5 jezdila, majitel přijel vždycky až když se to zastavilo, jinak se vše spravovalo lepením, přihnutím, atd.

Napsal: pon 20.06.2016 07:16
od Filozof
takovým lidem dát natvrdo jen felicii orezlou a čau ..opravdu ty BMW si to nezaslouží ...je mi jich líto ...at si kur.í obyč dělnické střepy....tam mi je to šumák je to vidět že takových střepů na ulici stojí aspon 10kusů. Bohužel bych se asi styděl jezdit v takovém šrotu pokud nevezu seno králíkům nebo pro dřevo do lesa ...tam to dokážu pochopit....

Ale jezdit ve vraku co je na rozpadnutí a vozit v tom dítě jako tady jeden týpek ...no děs...chudáci ..až je někdo rozstřelí ....snad do té doby jim to policie zabaví a dá na šroťák.

To jim zase držím palce policajtům at tyto vraky ze silnic zmizí...

Napsal: pon 20.06.2016 07:33
od JaraX
jo to jsem tu měl minulej týden, E36 bez prahů, uplně zhnilá na sračku, nebrzdili 3 kola!!! ABS nefunkční, bagy nefunkční, podvozek na kaši,
a když jsem borcovi řekl že STK bude stát 30 (at se to vyvaří, brzdy, podvozek) tak mi tady brečel že nemá prachy a nebude mít čím vozit děti (30tkm ročně)

Napsal: pon 20.06.2016 09:53
od zzeli
Filozof: A Felicie si kurvit zaslouzi? Jen BMW ma vysadni pravo, aby se k tomu clovek choval slusne a k ostatnim vecem spotrebne jak je dnes zvykem?
Znam lidi, co investuji zrovna do Felicii nemale penize, vyrabi do toho zakazkovou elektroniku a maj to za dobry auto, ktere svou praci odvede dobre pro jejich potrebu.
Sorry, ale tyhle reci o sene a hnoji me obcas vytoci :)

Napsal: pon 20.06.2016 11:24
od Filozof
proč já to vidím dost často na dědine....jestli jsem se tě dotkl tím že jsem označil felicii či něco podobného za šrot a že mi to nevadí to je tím že ty auta jsou stvořená jako dělník ...prostě jako základní auto pro jízdu...a tam mi to tak nevadí jako když vidím BMW které pro mě osobně má vyšší cenu.

Ano jsou lidé co mají krásné felicie a ještě si je udržují ...ale těch je snad 5 z tisíce. Většinou co potkávám jsou vraky na shození ze skály ...nebo případně na tu dědinu kde to vidím dnes a denně ... tady borec to má místo traktoru a háže do toho vše co je třeba ...nemají na traktor tak vezme feldu za 2tisice a jezdí stím.... případně formana... :D

zzelí tak klídek....je to šumák at si každej jezdí v čem chce ale at tím neohrožuje s těma vrakama ostatní lidi na cestách ....

Pokud si někdo udržuje feldu tak proč ne....klidně. Ale pokud vidím vraky jsou to právě ty felicie z 90procent...favorit už není skoro vidět protože jsou už jen na vrakovištích nebo u pár majitelů co si je hýčkají a starají se o ně ...ale to spíš starší škodovky které si lidi hýčkají.

Felda je dnes takovej nejlevnější pracovní nástroj za pár šlupek proto jsou v takovém stavu jakém jsou.... a hodně lidí kašle už na udržbu a podle toho vypadají.

Napsal: pon 20.06.2016 13:34
od Killingman
Nevím moc co má Felicie společnýho s A8 (vyjma VW), ale budiž :-D

Každopádně - úplně bych A8 nezatracoval. Ono to zase tak špatný auto není. Jel jsem v tom párkrát a dokonce o ní i uvažoval (W12). Stejně jako jsem kdysi místo X5 uvažoval o Cayenne.
Jenže to mě neskutečně sr*lo bylo to, že mám stejnou páčku na blinkry jako u Fóbie. Je to maličkost, ale kurnik u premium class??!

Jízdníma vlastnostma jsou to samozřejmě jiný auta. A6 mi přišla víc sportovní, divný, ale je to tak. E65 je bezpohlavní auto. Někomu se nelíbí exterierově, někomu uvnitř, někdo je z ní odvařenej. To je věc vkusu. Co mě na 7er sere je právě ta bezpohlavnost. Nemá to takovou duši. Jede to výborně, komfort super, ale všechno jde tak nějak SAMOSE. Bez emocí. Subjektivně to jede hůř prostě - není tam takový pocit ze zrychlení i když tam to zrychlení je a je lepší než u A6.

Už jsem to asi jednou psal, je to jak manželka. Na sex by byla lepší milenka, na úklid doma uklizečka a na vaření profesionální kuchařka, ale kdo má na to mít TŘI BABY? Stejný je to s E66(6) - mít na tři auta, pořídím si tři jiný a ani jedno nebude 7er. Ale když mám jen na jedno, navíc za slušný peníze, je výběr jasnej :-D

Napsal: pon 20.06.2016 14:12
od Angelos
Killingman píše: Už jsem to asi jednou psal, je to jak manželka. Na sex by byla lepší milenka, na úklid doma uklizečka a na vaření profesionální kuchařka, ale kdo má na to mít TŘI BABY? Stejný je to s E66(6) - mít na tři auta, pořídím si tři jiný a ani jedno nebude 7er. Ale když mám jen na jedno, navíc za slušný peníze, je výběr jasnej :-D
Krásně řečeno! :cool2: :D

Napsal: pon 20.06.2016 15:55
od kurevtor
James745: pokud jsi spíš typ kravata tak běž do A8. I z toho co píšeš mi připadá, že A8 je pro tebe lepší volba, vezmi D3 Quattro s r.v. 2006+ ať se vyhneš problémům s elektronikou a je to...

Lukas7: jasně, D3 má horší interiér než E65 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jozin: ano, souhlas, E65 dnes nikoho neoslní, lidi se za tim ani neohlídnou (pouze srdcař). A8, pokud má singleframe, nevypadá zdaleka tak staře.

Giovanni: souhlsím s tebou.

JaraX: tak třeba ohledně toho MMI dipsleje. Ano, u Audi je menší o 2,3 palce a je to tak lepší. I ten menší displej je lepší než ten v E65. Na co je ti 8,8 palců, když je ta plocha u iDrive dementně využitá? Lišta dole není čitelná, protože displej je zabořenej až v motoru. Displej jak kráva, ale název písničky se zobrazuje na ploše 3,5 x 0,9 cm, takže tam problikávaj nějaký slova. Displej jak kráva, ale k ničemu, pokud nejsi taxikář a nekoukáš na TV. Navigaci jako naschvál nezapneš na celej displej takže k čemu tak velkej? A proč nejde vypnout, když nejde schovat jako u Audi? Ovládání MMI vs iDrive asi raději nechme být, u BMW (E65) je to hrůza.

Jaris330d: Celkem zcestnej komentář :-) To, že na audiklubu řeší něco neznamená, že se to musí týkat všech daných aut. Mrknul jsem teď do sekce 7er a zjistil jsem, že se sedmičkám kurví převodovky, že nestartujou a že tohle a támhleto. To je úplně jedno, je to jakobys dělal statistiku o zubních kazech a ptal ses jen lidí v čekárně u zubaře.
Ale jinak ano, Audi bude na servis dražší, kvůli dílům.

Filozof: ty ceny autorizáků jsou nepodstatný, byla to firma co se nechala vokostit tak jí v autorizáku vokostili. Každopádně pade za servis za rok mi nepřijde moc.

Kawaman: že 750i naloží 530d je jasný, ale 535d už neujede, určitě ne do kopce :-D

Killingman: ta analogie s manželkou se mi líbí. Trefné..!