Stránka 3 z 33

Napsal: ned 26.06.2016 21:46
od JaraX
pětky sou žádáné, takže i po 545i je hlad,
já ti mužu říct pár příkladu na 7er co se tu prodávalo, vybavená vždy zmizí do týdne, stejně jako ted sedma Jamese745i kde chybělo jen EDC, oproti tomu Davcosova pul roku a nic za stejnou cenu.
a sedmiček co se tu do týdne prodalo tu bylo během posledního půl roku pěkných pár.

Napsal: úte 28.06.2016 21:50
od kurevtor
naopak, 545i si vždy najde kupce. Většina se lekne obejmu a servisu atd., ale jsou lidi, co si na 545i čekají.... Je to V8 atmosféra, silnej a spolehlivej motor. Tu si klidně někdo koupí, protože se s tím dá jezdit jako s běžným autem, přičemž je i prostor pro zábavu. Nebo to někdo koupí jako běžné auto a bude v tom spalovat propan-butan.

Naopak nevybavenou E65 nekoupí snad nikdo. Proč taky. Starých pekáčů je plno tak proč kupovat špatnej.

Napsal: pát 08.07.2016 17:56
od Arnie_one
Hoj, musím to tu napsat :)
Tak ji konečně mám ááááááááá tvl :) zasím smích od ucha k uchu prvních 200km :)
co mě prásklo hned do oka

1 - softclose takova blbsot ale ... kolikrat sme ty dvře museli otevřít :)
2 - volant, nejradši bych si předělal ten co mám v X5, v 7er to nemuze byt kuze
3 - 3,6 jedoduse je to stejne rychyl jako tezka X5 ze 4,4 takze ok jen ta spotreba teda mnoooo .... 12,6 nic moc
4 - místo, to sem nečekla mene nez v x5, kdyz se opru rukou sem na konci druhy casti operky u spolujezdce, u X5 sem presne v pulce
5 - DDC, DD hmm to mam neco do sebe fakt jo, r rozplavny mrchy clekem tuhy stabilni auto, palec nahoru
6 - pecka :) smích mooooc spokojenej mooooocccccc

PS: jeste me v rychlsoti napadla me myslenka, jestli by u BMW nechteli skřížit E53 a E65 to by bylo auto přesně pro mě :)

Napsal: pát 08.07.2016 23:06
od vlastnemec
Arnie_one píše:PS: jeste me v rychlsoti napadla me myslenka, jestli by u BMW nechteli skřížit E53 a E65 to by bylo auto přesně pro mě :)
Gratuluji tak ať slouží

Co se týče toho křížení, tak naposled, když to páni inženýři zkoušeli tak místo 7er požili 5er s prostorem ani ne 3er a vylezl z toho mamrd x6, jenom ať už kokotsi nic nekříží.

Napsal: sob 09.07.2016 09:10
od Arnie_one
Ty jo a ted rychla svizna, nikde se to nemuzu docist, nebo blbe hledam.
Jak jde zamezit tomu debilnimu volatnu aby se pred kazdym nastartovanim sam nastavoval ?
- sednu do auta a ceka me 10 sec predstaveni jak se ke mne nahrne volatn, po vypnuti se zase vrati zpet a znovu a znovu, tohle me zabije.
Jde nejak zafixovat pozice volantu aby se nehybal ani pri nastartovani auta ?

Diky moc

Napsal: sob 09.07.2016 11:17
od Pilsner
Necekej a jed...navic to je na tom to krasne,v ochcave tohle nezazijes :wink:

Napsal: sob 09.07.2016 12:29
od Don
To je kvuli komfortnimu nastupovani a vystupovani. Skvela vec 8)

Napsal: sob 09.07.2016 12:32
od vlastnemec
Aspoň necháč protočit olej v předovce a déle Ti vydrží (převodovka) hezky počkej u studeného auta až klesnou otáčky u teplého cca 30s potom řadit.

Napsal: sob 09.07.2016 18:43
od Arnie_one
Tak s autem neumim nic :) musim pohledat manualy
- navigace vypada jak v mem e53 MK3 , sem myslel ze uz je 3D
- LOGIC 7 neumim nic nastavit (kde ?), pokud je to tedy 676 Hifi Loudspeaker System
To auto je chytřejší než já, ještě větší kecal než E53, na křižovatce u Pardubic jsem si hrak z nastavenim a dal sem AUTO P, sem tam byl za debila a minutu hledat co sem to tam podelal.

prďácký auto :)

Napsal: sob 09.07.2016 20:06
od zzeli
676 neni logic, ten je 677.

Napsal: sob 09.07.2016 22:45
od fishmaker
Arnie_one píše:- navigace vypada jak v mem e53 MK3 , sem myslel ze uz je 3D
jestli myslis perspektivu...tak tu umi NAV03 - DVD...zalezi jakou mas mechaniku...da se to vymenit
Arnie_one píše:na křižovatce u Pardubic jsem si hrak z nastavenim a dal sem AUTO P
výborná funkce...přijedeš na křížovatku...zastavíš...na budíkách se rozsvítí AUTO P...pustíš brzdu a čekáš na zelenou...pak jen šlápneš na plyn a jedeš :)

Napsal: ned 10.07.2016 07:56
od JaraX
- komfortní posuv volantu kvuli nastupovani jde odkodovat, stejně jako tisic dalších funkcí,
- a co cekáš s tou navigací? jsou to auta ze stejného roku, tak mají i stejnou navi, NAV03 je ale pecka a vypadá mnohem líp než třeba MK4, proti X5 a 5er umí sedma jednu super věc, navigace umí dělat iteneráře.
- kupovat sedmu bez logica je hodně smutny

Napsal: ned 10.07.2016 21:43
od Arnie_one
Je to vec nazoru, za me kupovat paštiku s Logicem je smutny. Zde je moznych milion kombinaci, proc nekdo ozeli ele podvozeka a preferuje audio ? Na Logika 7er preci nejzdi, nebo ... ?
Jak jsem uvedl, radsi investuju do auta nejakou korunu (LPG, bezny servis) nez koupit neco za 235 tis a bude to v 10x horsim stavu nez to co mam ja.
Je to o uhlu pohledu co je a neni pro cloveka prijatelne. Videl jsem 7er s komfortama ale bez niceho, vyhrev nic masaz nic, odvetrani nic ? to pak ma vazne ten Comfort takovou prednost ? ne, pro me rozhodne ne.

Ad. Navi nevim to, tzn. porad se clovek uci a zjistuje.

Napsal: pon 11.07.2016 06:18
od JaraX
to máš sice pravdu, lepší koupit ve stavu než ve výbavě, ale sedma bez EDC pdovozku je prostě pul komfortu (ted jsem dvouma takovyma jezdil a když do toho sedneš z oktávky, je to pecka, když do toho sedneš ze sedmy s EDC tak je to mazec, i uplnej laik okamžite během 500m pozná rozdíl), jeden zákazník co přijel autem bez EDC a pak sedl do EDC sedmy na stejnych kolech říká "to má nějaky lepší tlumiče že?"

a sedma co nemá jednu z těchto velmi duležitých věcí (EDC, DD, LOGIC, komforty) je prostě velmi špatně prodejna, sedma co nemá víc těchto věcí je prakticky neprodejna a nebo je prodejna za méně než polovinu co ostatní.

kdybys to trochu dýl sledoval, pokud se tady objeví vybavenej předface kolem 250-300k tak zmizí za týden, a když je taady nevybavenej předface za 2 kila tak se prodává už pul roku a vubec nic. prostě lidi co kupujou sedmu už to maj trochu nastudovany a nekoupí si auto bez výbavy, prodat nevybavenou 5er je 100x jednodušší, tam si to většína lidi kupuje podle toho jak to vypadá a ne podle toho v čem sedí a nebo jeslti to hraje dobře nebo ne.

Napsal: pon 11.07.2016 08:48
od Don
Jarax ma pravdu ja sedmu s potrebnou vybavou prodaval tyden a jeste se o ni tri zajemci predbihali. Podobna, ale bez vybavy je ted v bazaru uz mesic a nic. Na Sautu ted byla vybavena sedma za 150, byla hned pryc. Ty nevybavene tam smrdi mesice.

Napsal: pon 11.07.2016 09:24
od Arnie_one
Já ti rozumím co chceš říct a na jednu stranu s tebou i souhlasím. Tohle auto je specificky a drzi v top vybave velmi slušnou cenu, kterou není každý ochotný zaplatit (ani já ne).
Na druhou stranu jsem zase člověk, že já to prodat nepotřebuju, ted jsem si ji koupil :)
2 dny jsem s ní jezdil, teď šla na komplet servis, všech filtrů a náplní, jako u X5 diff, motor, Lovato LPG ........

- DDC mam a je to super, takze predpokladam ze EDC bude opravdu užitečné
Překvapilo mě jak na těch nízkej profilech umí být auto na comfort měkoučké, klidně bych si dovedl představit tam mít místo 19", 20" kola ještě na nižším profilu.
- 676 Hifi Loudspeaker System - presne toto mam v X5 v E65 to ma jeste navrh bassreflex a hraje to o třídu lépe než u X5, takže musím být spokojený i bez logicu (i kdyz to l7 bude asi jiná dimenze) mě to na poslouchání impulsu stačí :)
- Softclose jak sem říkal je to fakt blbina ale taky funkční, kolikrát se přistihnu jak nádávm, že zavírám na 5x dveře jak trotl
- hodně mě chybí ten hydrokufr, to je jediná věc, kterou prostě musím dodělat, to je tak praktickej prvek, u kterého uvažuju i jak to narvat do X5.
- PDC o kus lepší s grafikou, jen mě chybí kamera tu bych také bral.
- cupholdery :) - jsou klimatizovaný, 100x lepší než to co vymysleli v X5 (tam je to nepouzžitelný v loketce = DEBILOVÉ)
- sedačky, no osobně ýhřev předek/zadek= pro mě standardt, ted ve vedrech sem ocenil odvětrávání.
- iDRIVE - na to se dá velmi rychle zvyknout, moc hezké
- a jako největší mínus vídím u řadící páky, bez ní je to polovičatý auto a prostě mě tam něco cyhbí co by tam mělo být.
- jiank mám 03, takže tam bude NAVI01 jsem si nemyslel, ale tak nějak to neřeším, prostě zkusím sehnat NAVI03, pokud to bude za rozumnou cenu a ne jako nemsysl MKIV.

Celkově mě jen mrzí, že E65 už není z tak kvalitních materiálů, jako mám X5, tam je fakt obří rozdíl, E65 působí na mě lacině stropnice, polstry u sloupků, X5 je všude pevná a masivní a je fakt, že interiér v X5 bych hdonotil 9,5 a v E65 tak max 7.

Ty dvě auta jsou tam dimaetrálně odlišná a každý mám rád svým způsobem X5 ve sportpaketu, je neskutečně tvrdá, brutální syrová s úžasným zvukem projevem, že tě to chce na každým kroku zabít.
E65 je takovej obyvák na cesty, projev zvenku to má, jak Fabie 1,2HTP, ani nevím jestli tam je motor, jen tam dát akvárko a usnout :)

PS: co jsou na SAUTu a podbne jsem se byl podívat, tkaže v orzpětý od 130-200 jsem jich pár viděl a člověk by brečel co je schopnej člověk dát do inzerátu, jako "funkční" auto, takže s tím hned byla pryč bych byl opatrnej.

Napsal: pon 11.07.2016 10:48
od JaraX
interier v e65 méně kvalitní než v E53? jelikož vlastním obě auta tak si to nemyslím ani trochu, E53 je mnohem méně kvalitní, hlavně v E53 je vše jen nackvany, v E65 všecko přišroubovany, sedma mi vůbec nevrže, malinko na 19" a hodně rozbitých cestách vrže zadní idrive ale jinak vubec nic, v E53 vrže snad 10 věcí a to jezdím na 17"

Napsal: pon 11.07.2016 10:59
od Arnie_one
Nejde o vrzani, to u E65 neslysim e E53 na tom tak super neni, ale prikladam tvrdemu podvozku, ale mluvim o evidentne kvalitnejsich materialech, viz tehn hnusnej volant s eko kuze u E65.

Rikam je to vec pohledu, 100 lidi 10 nazoru a tak to ma byt. Laka me se podivat na tvoji E65 kdyz rikas ze to je tak velky rozdil.

Napsal: pon 11.07.2016 12:17
od kurevtor
Arnie_one píše:
PS: jeste me v rychlsoti napadla me myslenka, jestli by u BMW nechteli skřížit E53 a E65 to by bylo auto přesně pro mě :)
to už udělali a vypadl z toho prasopes BMW 5 GT :)

gratuluji ke koupi, ať jezdí

Napsal: pon 11.07.2016 12:37
od JohnyB
Kolik te to stalo, jestli to neni tajemstvi?

A e53 kvalitnejsi interier jak e65? Tak to asi ne :)

Ty veci navic - komforty, logic, hydrokufr, to prave z toho auta dela neco special a vyplati se za to priplatit. Obzvlast, kdyz to mas pak zohledneny pri dalsim prodeji