Stránka 3 z 3
Napsal: čtv 26.05.2016 13:21
od JaraX
já zas nevidím duvod proč jezdit naftovou pětkou když za stejny prachy mužeš mít V8 sedmu a pak LPG, život mě naučil chtít vždycky za svoje prachy jen to nejlepší

Napsal: čtv 26.05.2016 13:32
od Darkstar96
přesně tak, to je hlavní důvod, jestli zůstane zvuk stejný jako při ježdění na benzín a ještě ušetřím za PHM a navíc to pojede líp, nevím proč tu naftu neposlat do světa a nejezdit s V8

Napsal: čtv 26.05.2016 19:49
od Jaris330D
Darkstar96 píše:WTF? když mám 140tisic a kolem dalších 100 v autě tak nemám prachy na 7 aha, pán bude asi matematik.
Chtěl nejspíš říct, že musíš mít minimálně 35 000 kč na LPG a dalších 50 000 kč na případné opravy. Sedma umí taky překvapit

.
Napsal: pát 27.05.2016 07:05
od Darkstar96
ano, ta další stovka z prodeje pětky se mi určitě bude hodit

Napsal: pát 27.05.2016 07:19
od Filozof
Pokud mohu doporučit tak až budeš vybírat 7er e38 vybírej určitě od přímého majitele a ideálně fandy značky co do auta nasypal už prachy. Prostě měnil co se mu nelíbilo a je tam většinou Motor i automat plus dalších xx provozních věcí pořešených. Tím budeš mít auto které je defakto pořešeno a chce jen provozní věci jako jsou kapaliny a spotřebák a sem tam něco se může objevit ale budeš vědět že zásadní věci jsou ok.
Chtěj vidět nějaké dukazy že měnil a není to obchodník co ti nakecá kde co.
Nejlepší nákup je vždy od přímého majitele.
Bazary jsou plné aut co chtějí servis za 3x vyšší hodnotu daného auta.
Tady na BMWKLUBU nebo na foru
www.7er.cz případně na facebooku případně vznikla skupina 7er bmwklub.
Tak nevyber špatně servisovat motor pak automat a ještě spotřebák se muže prodražit. Pokud koupíš auto kde je dost věcí hotových budeš řešit levnější položky spotřebáku a budeš spokojenej.
Napsal: pát 27.05.2016 07:43
od JaraX
já zase se zákazníkama kupoval desítky, možná už i stovky 7er (jezdíme v pruměru na 2 auta měsíčně) a řeknu ti že je jedno jeslti kupuješ od klubáka, soukromýho majitele mimo klub nebo bazar, rozdíl je ten že
- klubák ti bude vykládat jak je to pecka, protože je na klubu a dal si tam nový znáčky do kol, prostě většina klubáků vůbec o stavu auta nemá ponětí a udržuje ho nějak v chodu ale tím že je na klubu tak je to automaticky pecka mazel (samozřejmě sou i tací co mají top A1 stav)
- soukromník je na tom líp, není tam to EGO že je někde na klubu atd, ale auto je automaticky TOP stav a automaticky je to MAX výbava aji kdyby to byla sedma bez klimy
- bazarník je kokot automaticky, za svou letitou praxi jsem poznal jen pár dobrých autobazarníku, výhoda bazarníka je že většinou auto vykoupil za nula nula nic, takže často jde dobře s cenou dolů
tzn kupuj od všech tři skupin, ale vždy si vem sebou člověka co ti stav auta prověří a hlavně tě nenechá se napálit.
Napsal: pát 27.05.2016 10:42
od Darkstar96
Dobrá tedy

děkuji všem
Napsal: pát 27.05.2016 14:45
od niceriki
:DDD
Napsal: sob 28.05.2016 16:15
od TANN3R
Jarax to shrnul pěkně. Jen bych k tomu dodal, že pro 90% lidí znamená top stav u auta v podstatě jen to, že se pohybuje dopředu i dozadu

Napsal: sob 28.05.2016 18:54
od JaraX
já viděl i top stav co se pohyboval jen dopředu

Napsal: pon 30.05.2016 09:58
od Darkstar96
tak o takový "TOP stav" opravdu zájem nemám

Napsal: stř 01.06.2016 19:48
od Filozof
servisované kusy v čr jsou a mají většinou fotky s popisem práce co na autě proběhlo, celý seznam dílů co bylo vyměněno a skutečně tomu tak je.
Není jich moc ale jsou tady. vždy je lepší si samozřejmě auto kompletně ověřit. Takže to by byla asi nejlepší volba stím že auto bude dražší.
Druhá možnost je koupit pěkné auto na pohled levně a vše si na tom podstatné nově udělat co nevypadá dobře.
Nebo narazit na dobrej kus a hledat hodně dlouho po inzercích....
To že je spousty aut na odpis a někdo uvádí plná výbava a top stav je bohužel taky pravda