Stránka 3 z 3

Napsal: úte 17.03.2015 07:55
od JaraX
jednoduchej test, na naprosto rovné cestě to nesmí nic dělat, pokud to bude dělat na naprosto rovné a hladké cestě, idealně novej povrch, tak to tlumiče nejsou

Napsal: úte 17.03.2015 12:09
od janys
Jenom pro zajímavost

http://www.youtube.com/watch?v=Sgsh0clROBY

V popisu píše

1) The car was a bit bouncy on certain, but not all speed ramps

2) The steeringwheel could shake violently on certain. but not all rigdes on the highway

3) The car suffered from a permanent shimmy @ 120km/h that could not be solved by numerous wheel balancing actions with brand new tires, including road force balancing and replacement of tension struts did not help either...


Ten poslední bod je přesně ono - při 120 km/h mi to prostě hejbe volantem doleva doprava.


Fórum kde to přímo rozebírá

http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=650193

Napsal: stř 18.03.2015 14:15
od kabyr01
janys píše:Tak ono s tím mým autem to bylo zajímavý - kupoval jsem ho s tím, že to byl služebák a dostal jsem k němu dokonce seznam faktur a jejich částek, takže to vypadalo, že to auto má suprovou servisní historii.

Jenže to asi až tak horký nebylo, mechanik říkal, že ty tlumiče tam jsou ještě úplně původní a nikdo na ně nesáhl - 450 000 km :)))

O těch repasech vím, jenom jsem na ně neslyšel snad žádný reference.

Joo, to si vybavuju - to bylo auto ředitele Brisku v Táboře, kde Snejk odhalil finanční podvody,ne? :D

Tak zase na druhou stranu, pokud vydrželi 450tis km na českých silnicích, tak smekám. V německu možná, ale tady bych to viděl na malej zázrak...


K testu tlumičů na STK - kdysi tady jeden člen psal, že když šel dělat tenhle test, tak vysledek byl vždycky podle toho, co tomu mechanikovi řek - budˇ špatný nebo OK. Dle mého ty EDC tlumiče asi nepůjdou testovat konvenční cestou ne? Když maj dva režimy.. Ale pouze hádám
:D


A nemohlo by to být třeba něco s DD? Dělá to i na rovině, nebo jenom v zatáčkách? Nebo to řízení, někdy v něm ťuká a je třeba ho repasovat...

Napsal: stř 18.03.2015 17:34
od janys
Ten volant lítá doleva doprava kdekoliv - na rovině, v zatáčkách, v kopci... prostě to má nástup někde kolem 100-100 km/h, nejvíc to hází kolem 130.

Bylo mi řečeno, že jak jsou špatné tlumiče, tak kola prostě pořádně nesedí na vozovce a skáčou nahoru dolů - a tím to škube volantem. Že prej v tom jezdit je o držku, protože jak se vezme výmol, tak to hází auto na stranu. Já prostě jezdím relativně normálně, moc tomu nenakládám a netahám to auto někam na limit, tak to nedokážu pořádně posoudit, jestli to ještě je ovladatelný nebo už to je za hranou.

Ono testovat to na našich silnicích, to je taky pakárna. Jel jsem s tím po D8, kde je za Prahou novej asfalt a házelo to taky, i když asi míň.

No a pak člověk začne bejt úplně přecitlivělej a cejtí každej kamínek, jak se na to soustředí. Třeba jsem zastavoval na parkovišti z poměrně velký rychlosti a jak jsem to zadupnul a auto zastavilo, tak se zepředu ozval zvuk jak když skáčete po starý železný posteli... takový vrzání pružin a tak

Napsal: stř 18.03.2015 17:44
od JaraX
sou oskákaný gumy?
ještě jeden test
najdi pěknou cestu kde mužou jet dvě auta vedle sebe a spolujezdec v druhym autě at sleduje co dělaj ty kola, klidně někde na hrbolech, uvidíte co to kolo bude dělat, špatny tlumiče jdou vidět, často vidím jak předjíždím auto které ma v prdeli tlumiče a kolo mu kmitá jak šileny

Napsal: stř 18.03.2015 22:15
od zzeli
Nebo nalepit GoPro na blatnik. Ty co nemaj, tak vystrcej ruku z okynka s mobilem :D
Pripadne jeste docasne podhustit gumy, kdyz se to zlepsi, tak jsou to asi ty tlumice.

Napsal: čtv 19.03.2015 11:25
od janys
Hmmm, ruku z okýnka ve 130... no proč ne :))

To podhuštění bych mohl zkusit

Napsal: pát 20.03.2015 14:18
od janys
Snejk to nebere, takže tady je video :)

http://www.youtube.com/watch?v=ln6Qt9TYj3s


0:30-4:30 pomalá jízda 40/50
4:30 začíná rychlejší jízda
od 8:55 zase klidná jízda

Jel jsem po úplně obyčejných pražských silnicích, nevybíral jsem záměrně žádnej velkej tankodrom, ale výmoly tu pochopitelně jsou. To je hodně vidět o těch 8:55

No, sice kamerka má obraz jak mobilní foťáky před osmi lety, ale řekl bych že aspoň něco vidět je. Ještě dotaz - co třeba výměna oleje v dynamic drive?

Napsal: pát 20.03.2015 19:11
od JaraX
dynamic drive s tím nemá nic společnyho,
hezky video, ted ho natoč horizontalně at vídíme co to kolo dělá :)

Napsal: ned 20.12.2015 09:53
od Marektom
Mam rovnaky problem , vymenene komplet predna aj zadna naprava okrem tlmicov tie su zle to viem no pri jazde to necitit, okolo 100 az 110 zacne vybrovat volant dost silne, myslel som ze krivé disky dal som skontrolovat prevazit ziadny vysledok, geometria cerstvo nastavena, takze uz len tie tlmice asi zostava vymenit. zaujimave je ze auto nelieta po ceste drzi stopu neskace co by pri ko tlmicoch asi malo ,

Napsal: ned 20.12.2015 15:13
od JaraX
zajed na test tlumičů, na testu nech auto nastartované a nastav EDC nejprv na komfort a pak na sport, test udělej při obojí, na STK najdou i nějaké vůle, ale né všechny.
osobně doporučuju dát to auto někomu kdo má s E65 zkušenosti, ted sem tu jedno takové měl, pán jezdil kde mohl ale špatné dvě ramena mu nenašli :D hlavně že mu měnili furt dokola kotouče.

Napsal: sob 13.02.2016 10:32
od Marektom
takzte jeden postreh, demontoval som P P tlmic zlozil pruzinu odskusal tlmic ( dnu piest ziadny odpor von kladol normal odpor) taze ko. Namontoval som ten tlmic do auta a cuduj sa trasenie prestalo. takze nove ramena po geomet. trasenie po demont.- namont. tlmica netrasie. Kedze boli tlmice ko kupil som nove namontoval zase trasie. bol som na geometrii nastavena presne dozeral som na to stale trasie. Uz ma z toho ide porazit. Nejaka rada nad zlato ???????

Napsal: pát 19.02.2016 15:09
od Marektom
nakoniec to boli neorig AL disky mali malu volu na naboji asi 1mm no to stacilo na to aby pekne triasli s celym autom. Este ze som pomenil skoro cely podvozok :))

Napsal: pát 19.02.2016 19:02
od JaraX
ja ti říkal at zajedeš někam kdo tomu rozumí