Stránka 3 z 11
Napsal: úte 13.05.2014 15:52
od kurevtor
jo to už jsme řešili

šíbr je pro mě prostě must have option

ale ty nemáš myslim ještě DD, ne?
jinak cože??!! Ty už máš novou sedmu? 750i longa??? WTF?

gratulace, teď koukam na tvou signaturu a celkem slinty slint na klávesnici... tyhle kola sedmičce hrozně slušej!
co se týče pojistky, za dvacku máš jen povinný nebo i havarijní?? Jestli jen havarijní tak to ses celkem prohnul
Já to budu řešit (doufám) přes kámoše, udělá mi cenu pojištění auta ve flotile takže "VIP podmínky". Prostě automaticky 100% bonus atd.. Současný auto mi taky pojišťoval.. Dělal mi odhad na začátku roku, když jsem ještě vybíral 530d a kalkulace povinnýho ručení (pořizovací cena 250 litrů +-) s pojistkou čelního skla + All risk pojistkou (havárie, živel, vandalismus, odcizení) byla 20 litrů pro spoluúčast 10% a min. 10000kč.
Případně + 1400kč k tomu => 5% spoluúčast a min. 5000kč (to už mi připadá hodně fér)
Případně s 1% spoluúčastí a min. částkou 1000 kč by to celý stálo 33 litrů.
Myslim (doufám), že u sedmy to bude podobný, váže se to na cenu auta totiž... Moje sedma (jestli jí někdy vůbec seženu) bude stát bez dozoru na ulici takže neni o čem, all risk potřebuju....
Napsal: úte 13.05.2014 16:39
od tesil
Dobrej kamos s pojistkou:-))
Jen pro srovnani jsem ted delal na 730d pov + hav na 250t. s 5%. Za 14t komplet. Je v tom i zivel, vandalismus, kradez + veskery asistence vcetne evropske s odtahem do 35tisic kam si urcim. Je to allrisk a pojistovna Allianz hav, a nejaka Axa pov. To mne ale nemusi az tak zajimat.
A s plnenim neni zadnej problem, ted jsem delal pojistnou udalost u byvalyho a vse bez problemu zaplatili. Novy a original. Svetla a naraznik. Bezeskodni prubeh u povinnyho mam nejakych usmolenych 30 mesicu. A prosim te, jestli chces naftu, nechapu proc si ji proste nekoupis. Tady nejakej benzinovej fanatik neco napise a vsichni se muzou posrat. Ja naftu mam a nemuzu si ji vynachvalit. Mozna ale je to tim, ze to neni nejaka vylitana hujda. A spotreba taky hovori za vsechno.
Napsal: úte 13.05.2014 16:54
od kurevtor
když bude 730d v dobrý výbavě tak jí vezmu, ale to samý už platí i pro 745i. Taky mam teď naftu a jsem max. spokojenej... samozřejmě beru s rezervou co se tady píše, je mi např. úplně jedno, že 730d "od 200km/h nahoru už netáhne" apod., na druhou stranu některý věci co jsem si tu přečetl rozhodně mají hlavu-patu a dávají mi smysl
pokud máš full pojistku za 14 litrů tak celkem čumim, to je normální ceníková cena?!

Napsal: úte 13.05.2014 17:02
od tesil
3.900 je povinny, 360,- ten exklusiv s odtahama a asistencema a zbytek je havarka. Je to pres spolecnost All risk a asi maji trosku jinny moznosti. Mam tam vsechny auta uz nekolik let a vse je v pohode. A myslim, ze tou Hurvajzovou 730d urcite chybu neudelas, i kdyz nema sibr, coz ja naopak vitam:-), ale vybavu ma vybornou. Sam jsem byl pro ni rozhodnutej, ale byly tady na prodej 2 a ja nemohl nakonec cekat a jel se podivat na tu druhou a pak uz sly veci hodne rychle:-)
Napsal: úte 13.05.2014 17:06
od kurevtor
3900 povinný?

wow. Každopádně díky za info, určitě to zvážim!!
Napsal: úte 13.05.2014 23:11
od inspi1981
kurevtor píše:a 5.0i už je fakt moc
Pětilitr nechci
To ale není 5.0 ale 4.8
Napsal: stř 14.05.2014 12:25
od kurevtor

máš pravdu, to zcela mění situaci!!!
Počkat, teď koukam, že taky nemáš pravdu, neni to 4.8, je to 4.799!
a vůbec, proč se bavíme o 745, když je to 743.98?
MOD fishmaker : odstraněna zbytečná citace přímo předchozího příspěvku
Napsal: stř 14.05.2014 15:02
od JaraX
750i žere mín jak 745i, jen to ten samý motor jen převrtaný a modernizovaný, ma lepší sání apod.
Napsal: čtv 15.05.2014 16:21
od majuse39
tak POV mi dnes vyšlo se skly na 20 tis spol.uč.500.na celkovou 5200kč

Napsal: pát 30.05.2014 10:39
od kurevtor
tak pokud někdo shání longa tak se včera objevil tenhle hezky vybavenej kousek:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
bohužel je to long což já nechci :-/
Napsal: pát 30.05.2014 11:48
od fishmaker
jj vypadá hodně slušně vybavená...a kdo chce facelift...tak to má bez starostí s přestavbou
kurevtor : ber longa...zvykneš si na něj rychle

pokud ti vyhovuje ostatní výbavou

Napsal: pát 30.05.2014 12:08
od hurvajs77
JaraX píše:...750i žere mín jak 745i...
Tak nevím kolik žere jiným, já nové auto docela honím, tankoval jsem zatím 4x. Bohužel je tak 80% město. Průměr mám ted 15.8l

Napsal: pát 30.05.2014 12:52
od kurevtor
fishmaker: hele long by ke mně asi pasoval vzhledem k mojí výšce, ale fakt to nejde

už normál sedma je celkem kráva na popojíždění po Praze a long už je prostě moc... Ono těch 14 cm na dýlku už tolik asi roli nehraje, ale mně se ta silueta tolik nelíbí, miluju sedany, tohle už je ale pravá limuzína...
ale jako váhal jsem jestli to nezkusit, ale long prostě nechci
docela mě zaujalo na srovnání normal vs long, že long má kromě délky a rozvoru i jiný rozhod kol vepředu a to dokonce menší o 10cm ???
taky je u toho inzerátu otázkou jak je na tom to LPG a jak je staré...
už mě to hledání fakt nebaví

Napsal: pát 30.05.2014 12:55
od jaroslav
2hurvajs77: Kolko ti zral ten diesel?
S longom moze byt horsi vjazd/vyjazd z podzemnych garazi nakupnych centier, obcas tam su ostre zakruty. V Cestliciach v Aquaparku je vjazd na dalsie poschodia v garazi tak uzky ze s longom by si sa tam asi predkom nedostal.
U longu je nevyhoda so stresnymi prickami. Na nelong idu v pohode zohnat, na long je to velky problem. Ak chces vymenit oblozenie v interieri za krajsie tak lahsie sa zozenie nelong.
Napsal: pát 30.05.2014 13:03
od hurvajs77
u nafty jsem měl dlouhobodý průměr 8.5
To kurevtor: No být tebou, tajá se toho longu tak nebál. Já už jiný auto nechci, ikdyž sedím jen ve předu. Prostě se mi long líbí více. Nevím jak garáže jsou jinde, ale zatím jsem neněl v Praze žádný problém. Je pravda, že je to mnohdy těsný, ale to je daň za to, že nemám zkurvenou fóbii nebo pochcávku. To samé jsou parkovací místa. V obchodáku zásadně parkuji přes dvě místa a seru na to... Ale jak píše Jaroslav, u longa je někdy trošku problém sehnat použité díly. Longů je přeci jen méně. Vždyť Ti to říkám furt, že na Tebe čeká ta moje 730d... Šíbr kousneš, když už ho teď nemáš, ne?
Napsal: pát 30.05.2014 13:18
od kurevtor
ee, longa fakt ne, rozhodně ne jako můj první bimmer...

Hurvajs, tys ještě tu 730d neprodal? To jsi docela střelec, když si koupíš "novou" 750i aniž by ses ještě zbavil starý sedmy

Napsal: pát 30.05.2014 13:55
od hurvajs77
ještě ne, protahuje se servis

Napsal: pát 30.05.2014 15:57
od kurevtor
jo mimochodem, teď jsem ještě koukal na toho longa a on to není origo FL...

Napsal: pát 30.05.2014 16:49
od kurevtor
prosím zkušené o radu, zvažuju zas jednu E65:
1) E65 z roku 2002, 2003 - ano či ne? Vždycky je a bude nějaký problém, kor u takhle starýho auta, jde mi o to jestli se toho vždy vyvarovat a E65 z těch let vůbec nebrat? Nebo jen být na něco opatrný při koupi?
2) Má cenu zvažovat E65 z roku 2002 s nájezdem 345 tisíc km? Majitel říká, že převodovka je OK, ale není už náhodou dávno za svou životností? Kolik to bude stát, až se vysype?
3) Obecně, kolik je +- max. přijatelný nájezd? Chápu, že je to o stavu auta, ale i tak.... u těch 345 tisíc to už je na výměnu rozv. řetězu a celkově jakoby na odpis, ne?
Díky všem za rady
Napsal: pát 30.05.2014 17:12
od JaraX
prosím zkušené o radu, zvažuju zas jednu E65:
kurevtor píše:1) E65 z roku 2002, 2003 - ano či ne? Vždycky je a bude nějaký problém, kor u takhle starýho auta, jde mi o to jestli se toho vždy vyvarovat a E65 z těch let vůbec nebrat? Nebo jen být na něco opatrný při koupi?
o roku to vůbec není, jezdí mi sem i pár Fek vraků, r.v. 2010 apod kdy majitel řekne seru na to, už do toho nebudu investovat, za dva roky kupuju nový auto a todle už "dojezdím", takovy lidi bych liskal, a je jich čím dal víc. auto najeto třeba 250 a totální vrak po technické stránce.
všebecně platí když je to nafta a kombík, "víc to pracuje" a mín se tomu dopřeje, naopak kdo mi jezdí se sedmou první nebo druhej majitel v beníznu, tak 90 procent lidi tomu autu dopřejou a chcou to mít TOP, jezdí mi sem E65 2001 který sou top, jezdí mi sem F10 2011 která je vrak,
vždy je to o pořádne prohlídce auta při koupi, většinou přijede nějakej zoufalec kterej měl předtím oktávku nebo 5er nebo něco, no a že si koupil uplně skvělou sedmu a já mu spočítám na místě investice do auta 200tkč a ten člověk mi tady brečí, pak se do toho furt serou peníze a je to skoro neskutečny.
osobně tady dlouho nebyl nikdo kdo by do E65, E60 nedal po koupi hned aspon 30 (bavíme se že to chce mít ´v cajku, takže hned vyměna všech naplní, což je skoro 20), a nějaky další drobny servisy,
takže o rok nejde, o km taky moc ne, spíš o celkovej stav auta, pokud do toho majitel rval peníze, je jedno že to má 500 najeto
kurevtor píše:2) Má cenu zvažovat E65 z roku 2002 s nájezdem 345 tisíc km? Majitel říká, že převodovka je OK, ale není už náhodou dávno za svou životností? Kolik to bude stát, až se vysype?
opět viz výše, jde o stav auta, samozřejme čím starší a víc km, tím musí byt člověk důkladnější
kurevtor píše:3) Obecně, kolik je +- max. přijatelný nájezd? Chápu, že je to o stavu auta, ale i tak.... u těch 345 tisíc to už je na výměnu rozv. řetězu a celkově jakoby na odpis, ne?
rozvody u N62 se děla po zvuku, když klepe, udělá se, jinak ne, někdy vydrží 100tkm(vyjímka) někdy vydrží 600tkm, a hlavně, 90 procent sedmiček je stočených. u každého auta se vyplatí prověření přes BMW, stejně jako Cebia,