Stránka 3 z 5

Napsal: sob 15.02.2014 20:06
od kabyr01
A da se to rozpoznat, kdyz je napul k.o.? Asi na chodu motoru ne?

Napsal: sob 15.02.2014 20:48
od fishmaker
rád bych poznamenal, že 100rm sem plete problematiku e38 a tam to může být něčím úplně jiným než u e65...

btw mě taky kolísaly otáčky...ale jen při jízdě...a bylo úplně jedno jestli byl motor teplej nebo studenej...
problém byl nejspíš v mechatroniku....ale vzhledem k tomu, že mi to ve finále přestalo řadit úplně...šla tam jiná převodovka...a teď už to nedělá :)

Bembik : zkus tam dát tempomat na 50 nebo 60....a u stálé rychlosti pozoruj jestli to kolísá...

Napsal: sob 15.02.2014 21:53
od Srandik32
Už jsem to tu někam psal že mě to občas taky při jízdě jakoby houpe,ale asi né tak markantně jak na tom videu,ale pomohlo natankovat Vervu 100,víc jak půl nádrže a byl klid.Ale říkám,to nemusí být totéž s řazením jsem problémy neměl.

Napsal: stř 09.04.2014 20:55
od Bembik
Problém vyřešen, bylo to hydrodynamickým měničem. Cena opravy v ZF-Pakra (Jihlava) celkem 15.500,- vč. DPH (v ceně NOVÝ ORIGO MĚNIČ, 4 litry oleje, gufero, práce a plastový kanystr :-) )

Napsal: stř 09.04.2014 21:00
od JaraX
jj tak jsem měl pravdu, cena je super. mužeš to rozepsat? docela by mě to zajimalo po položkách.

Napsal: čtv 10.04.2014 10:35
od Bembik
Takže pokud rozepíšu položky, tak:
- 4168026624: měnič ... 13.018,- vč. DPH
- 0734319695: simering ... 110,- vč. DPH
- práce 6HP ... 629,- vč. DPH (dělali to hodinu)
- S671090252 olej: ZF Life guard Fluid 6 ... 4L ... 1.548,- vč. DPH
kanystr na olej za kilčo :-)
Jinak skvělí lidi, ochotní, vysvětlili, dali schémata jak dotahovat mechatronik, jak vanu, fakt bomba.
Dále filtr jsem měl nový, ale u nich stojí Origo filtr s vanou cca 2500,- takže opět rozdíl jako blázen...

Napsal: čtv 10.04.2014 15:51
od JaraX
ty voe, jak vytahli ven měnič za hodinu?

Napsal: čtv 10.04.2014 16:05
od Bembik
Omlouvám se za lehčí nepřesnost...vezl jsem tam samostatnou převodovku (za vytažení a dání zpět jsem dal 2.500,-)

Napsal: čtv 10.04.2014 20:09
od JaraX
ty voe, ja už si říkal jaká su lama že to dělám pomalu celej den :)

Napsal: stř 04.02.2015 22:28
od keecer
ahoj kluci, mám e65 735i a kolísají mi otáčky při brždění motoru a na P a N to má vysoký volnoběh ( přes 1000 ot.) nevíte čim by to mohlo být? Nedočetl jsem se jestli to dělalo kolegovi na P a N to se nezmiňoval. díky :(

Napsal: stř 04.02.2015 23:19
od JaraX
a co to píše na diag?

Napsal: stř 04.02.2015 23:22
od keecer
diag neukázala nic. ještě zkusím zajet do bmw na diagnostiku. bojim se aby to nebylo měničem :(

Napsal: pát 12.06.2015 11:26
od JohnyB
Bembik: Pokud to tady jeste sledujes. Tou opravou menice se vyresilo to kolisani otacek? Presne tohle mi to totiz ted dela, viz. to video na youtube

Napsal: pát 12.06.2015 13:32
od Bembik
Vyřešilo se to výměnou měniče, přímo v ZF Pakra v Jihlavě. Určitě bych měnič nenechával repasovat, vzhledem k ceně nového originálního dílu v ZF. Výše jsem ceny kompletně rozepsal.
Doporučuji tedy vytáhnout převodovku, hodit do kufru a směr Jihlava... udělali mi to na počkání, za cca 2 hodinky.
Kdyby něco, klidně zavolej (731618667) rád zodpovím případné další dotazy ;)

Napsal: pát 12.06.2015 13:57
od JohnyB
Super, díky moc. Zkusím s tím ješteě zajet za Jaraxem, jestli je to opravdu tímle. Protože to dělá pouze prvních cca 5km. A nad 2000rpm to nedělá vůbec nic

Napsal: pát 12.06.2015 14:12
od Don
Ano je to tim :wink:

Napsal: pát 12.06.2015 14:36
od JohnyB
no tak to mam radost jako prase. Mam to auto 14 dni

Napsal: pát 12.06.2015 15:15
od kabyr01
Možná by bylo dobré zkusit ještě olej... Pokud to dělá jen studené, mohl by jsi třeba mít jenom málo oleje v převodovce :wink:


Pokud by to takhle nekdo nechal dlouhodobe, tak by menic odchazel...

Napsal: pát 12.06.2015 15:17
od JohnyB
olej byl delanej nekolik tisic zpet, nepletu li se...

a auto ma hlavne 140tkm. Me nenapadlo, ze by v techto km mohl odejit menic...

Napsal: pát 12.06.2015 15:48
od kabyr01
Leda hodně špatným zacházením, nebo po dlouhodobém nedostatku oleje - mohl být nějaký únik...