SMC jednotky jsou pro xenony a tím pádem je to jasné, abys měl FLA potřebuješ LM II který již má AHL v sobě tudíž tahání drátů aby ti fungovali dynamicxenony.
ACC 1 měli předface e65 a ACC2 poface vypadá trochu jinak ale nic navíc asi neumí akorát se mi zdá že více žere, ve městě to bude asi nastejno, ale myslel jsem v dálničním režimu z kopce pustíš plyn a auto vypne vstřiky tudíž spotřeba 0, ale při jízdě na ACC si neustále drží auto pod plynem na cca 7l.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Vnitřní zpětné zrcátko - upgrade, retrofit ?
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Re: Vnitřní zpětné zrcátko - upgrade, retrofit ?
ACC2 - měl jsem na mysli ACC Stop&Go, které i zastaví a pak se rozjede, ale to se do E65 nedávalo, až do F, jak jsem zjistil, v E63/4 po FL bylo
- scooter_x
- Registrovaný
- Příspěvky: 523
- Registrován: ned 15.05.2011 00:00
- Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
- Klubové ID: 3560
Re: Vnitřní zpětné zrcátko - upgrade, retrofit ?
Zdravim, dodelaval jsem letos do 750i 2007, mela puvodne zrcatko se vsim mimo gto, podle etk jsem si nasel cislo zrcatka, ktere potrebuji. Existuje asi milion verzi, predevsim s 434MHz, nakonec v cele Evrope nalezeno a koupeno jedine v Madarsku, nove , za ctvrtinu ceny noveho. Namontovano Luciferem pokud vim plug and play a vse fungovalo. Trochu opruz je se sparovanim, clovek si s tim musi pohrat, mit novou baterii v puvodnim ovladaci, zkusit ruzne vzdalenosti ovladace a zrcatka pri prenosu signalu, ale nakonec u me vse funguje. Pouzivam to na vrata a garaz, oboji Hörmann 868MHz s pevnym kodem.
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
Re: Vnitřní zpětné zrcátko - upgrade, retrofit ?
jen pro zajímavost, nemáš někde part no. toho zrcátka, které jsi koupil?
ještě k té frekvenci, podle toho co jsem pozjišťoval jde o frekvenci dálkového ovládání auta, to GTO by mělo být univerzální (minimálně frekvence 434 a 868 a pevný i plovoucí kód), no, uvidíme
ještě k té frekvenci, podle toho co jsem pozjišťoval jde o frekvenci dálkového ovládání auta, to GTO by mělo být univerzální (minimálně frekvence 434 a 868 a pevný i plovoucí kód), no, uvidíme

- scooter_x
- Registrovaný
- Příspěvky: 523
- Registrován: ned 15.05.2011 00:00
- Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
- Klubové ID: 3560
Re: Vnitřní zpětné zrcátko - upgrade, retrofit ?
Je to tohle : 9159121
Podle katalogu stale aktualni verze, na vice modelu, s 868MHz. Psal jsem predtim s plnou vybavou, doplnim - s plnou vybavou bez kompasu, ten jsem ani nechtel.
S temi frekvencemi jsem nechtel laborovat nebo to na nekolikrat zkouset, na nekterych zrcatkach je primo napsano 434MHz, na nekterych 868MHz a na nekterych neni nic. Ja shanel prave tohle, protoze to je posledni evoluce, ktera uz nema (mozna prozatim) nastupce a ma jiste 868MHz a origo ovladani od vrat ma taky 868MHz. Ciste teoreticky je ta frekvence polovicni/dvojnasobna, tak to nejak muze jit obejit, ale tim jsem se nezabyval.
Podle katalogu stale aktualni verze, na vice modelu, s 868MHz. Psal jsem predtim s plnou vybavou, doplnim - s plnou vybavou bez kompasu, ten jsem ani nechtel.
S temi frekvencemi jsem nechtel laborovat nebo to na nekolikrat zkouset, na nekterych zrcatkach je primo napsano 434MHz, na nekterych 868MHz a na nekterych neni nic. Ja shanel prave tohle, protoze to je posledni evoluce, ktera uz nema (mozna prozatim) nastupce a ma jiste 868MHz a origo ovladani od vrat ma taky 868MHz. Ciste teoreticky je ta frekvence polovicni/dvojnasobna, tak to nejak muze jit obejit, ale tim jsem se nezabyval.
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
Re: Vnitřní zpětné zrcátko - upgrade, retrofit ?
Ahoj,mám F10 (r.2010) a nevím přesně k čemu je kamera ve vnitřním zpětném zrcátku. Domnívám se, že to může souviset s automatickým přepínáním dálkovým světel. Je to tak? Kamera je na držáku zrcátka a na samotném zrcátku (jeho zadní pravé straně) je další kamera nebo nějaký senzor. Ten má jakou funkci?
Dá se kamera použít i na další funkce jako speed limit, bezpečnostní skříňka videozáznamu jízdy nebo hlídání jízdních pruhů? Nemám tyto funkce ve výbavě, ale na panelu u řidiče je vidět, že má indikaci jízdních pruhů. Fyzické tlačítko na aktivování této funkce však ve voze není.
Existuje možnost, jak tyto funkce (nebo alespoň některé z nich) aktivovat? SW úprava? Aktualizace FW kamery?
Díky za reakci.

Dá se kamera použít i na další funkce jako speed limit, bezpečnostní skříňka videozáznamu jízdy nebo hlídání jízdních pruhů? Nemám tyto funkce ve výbavě, ale na panelu u řidiče je vidět, že má indikaci jízdních pruhů. Fyzické tlačítko na aktivování této funkce však ve voze není.
Existuje možnost, jak tyto funkce (nebo alespoň některé z nich) aktivovat? SW úprava? Aktualizace FW kamery?
Díky za reakci.

- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Re: Vnitřní zpětné zrcátko - upgrade, retrofit ?
Ta velká kamera ze předu je pro FLA (automatické dálkové světla), to čidlo z boku ze předu snímá denní světlo aby se ti nestmavila zrcátka a v zrcátku zevnitř je čidlo podle kterého se zatmí když ti někdo svítí do špíglu. Na nic jiného to nevyužiješ.