Stránka 3 z 3
Napsal: pon 22.02.2016 20:38
od JaraX
svíčky určitě dle ETK,
tlaky změřit umím, s časem je to horší
Napsal: úte 23.02.2016 06:55
od ManyP
nema to spojitost s LPG dela to i benal ... zalozeno nove tema v tech. dotazech ... JaraXi pls mrkni tam a rekni tvuj nazor! moc dik vsem
Napsal: pát 04.03.2016 06:47
od ManyP
takže prozatím nalezené problémy k bohatosti volnoběhu ...
rozpadená DISA
ucpaná a děravá hadice odtoku oleje ze separátoru do měrky stavu oleje
trhlinka ve vlnovci sání
dostane novou origo DISU, separátor, hadice k separátoru, těsnění sání, těsnění víka
a uvidí se

Napsal: úte 07.06.2016 16:56
od Totic
Tak co jak to jezdí v LPG a za kolik? Taky bch chtěl plynovat tenhle motor, je to trochu kumšt tedy?
A ta univerzal lambáda je doufám kontrolní, to se divím ta se mi tam vůbec nelíbí.
Jo jinak E34 rulez to je prostě onen povoz !
Napsal: pát 15.07.2016 21:11
od ManyP
Čus po delší době
takže reálné dlouhodobé spotřeby po 15tis najetých km
min 13LPG
normal 15LPG
dalnice Mikulov-Duseldorf DE cca 1800km 135 na tempomatu 4 osoby - 13LPG zpet kdyz jsme hodne stali v zacpach to vylezlo na 14,5LPG
po vymene separatoru, pretesneni sani, nove hadice sani - bez problemu s vynechavanim valcu, bohatosti nebo podtalku
jinak dle KPdesign v Blažovicích zatím nejlepší X5 co tam servisují že opravdu výjměčný TOP stav
Oleje v difu i automatu ponechány jelikož jsou čisté a bez úniku
Pneu celoročky testováno na sněhu i ledu a i ted na dešti či těch pařákách a vše fakt naprosto OK při běžném i ostřejší jízdě to bývalé USA Hercules co jsme měli na 323iT to bylo na vodě jak na sněhu ...
jinak přibyla jedna X5 v tom stejném 3,0 automatu a LPG do rodiny - tchanovi jsem ji shanel asi 1/2roku nez bylo neco slusneho
tak čest BMW