Stránka 3 z 4
Napsal: sob 07.02.2015 18:23
od bmwfan18
Tak už je koupená, v pondělí vám sem hodím fotky. Děkuju za rady a pomoc, snad mě nikde nenechá a nenasypu do ní stotisíce

Napsal: ned 15.02.2015 10:58
od lp
Také se probírám inzeráty a vybírám e70.Co tato kombinace výbavy-podvozku. WBAFF41030LZ00434
Napsal: úte 17.02.2015 11:01
od mitocross
lp píše:Také se probírám inzeráty a vybírám e70.Co tato kombinace výbavy-podvozku. WBAFF41030LZ00434
Vybava super. Ma to vsetko podstatne aj menej podstatne, ale prijemne. Podvozok ma komplet (aktiv. riadenie+Adaptive Drive+Nivo). Poriadne preverit aktualny technicky stav, diagnostika a vyskusat (nezabudnut preverit stav predneho aktivneho stabilizatora)... ... ale konfiguracia vybavy za JEDNA.
Napsal: úte 17.02.2015 13:41
od kurevtor
JaraX píše:pokud ti přestavba na LPG za 30k přijde jako nějaká investice tak to auto vůbec nekupuj. zakaznici co maji E70 v naftě u mě 30k nechaj tak jednou za 2 měsíce.
sorry za OT, ale tohle by znamenalo, že E70 v naftě = ročně 180 tisíc za servis..? Nevim no, ale to se mi zdá trochu moc, chápu, že občas je to pálka za servis, ale takhle pravidelně do toho furt něco sypat? To by jich tolik v ČR nejezdilo..
Napsal: sob 21.03.2015 20:00
od xjr1
Ahoj, už jsem toho tady dost přečetl, ale pro jistotu vás zkušenější poprosím o radu. Mám možnost koupit X5 2008 3,0sd najeto 160tkm, servis pravidelně Invelt Plzeň.
1. Na co si dát pozor a jaký mě čekají investice při tomto nájezdu? Turba, dpf, vstřiky, ale samo i nemotorový věci, el. závady atd:-)..
2. Ke komu s autem zajet na prohlídku a diagnostiku před koupí v Praze? Přiznám se, že všeobecně nemám rád autorizáky, radši bych doporučení na někoho, kdo tomu opravdu rozumí.
Díky předem:-)
Napsal: ned 22.03.2015 13:14
od Jeremy
Zkus Snejka. Třeba bude mít čas. Na diagnostiku mu věřím asi ze všech nejvíc.
Jinak na co pozor - čekají Tě vstříky, turbo, DPF, dvouhmoťák, jako u všech nafťáků. Nevím, jestli nekdo je schopnej poznaž, že se něco z toho odporoučí do 10 tisíc km, je to loterie. Takže bych zkontroloval ty jasné věci - úniky oleje, vůle na podvozku, funkčnost veškeré elektroniky, nájezd ve všech jednotkách, bouračky, atd. A modli se

Nebo kup radši benzín (vyjde o dost levnějc a ještě to fakt JEDE) a modli se jen, aby moc nerostla cena benálu.
Napsal: ned 22.03.2015 15:19
od xjr1
Dík za doporučení, auto si půjčím a zkusím se domluvit na prohlídku se Snejkem a nebudu dál špekulovat. Mechanický věci si ještě jakž takž zkontrolovat umím, ale s elektronikou nesvedu nic.. Doufám, že ta dvouhmota je překlep, když to má automat..
Jinak benzín je mi taky sympatičtější, nicméně nic mě nenutí aktuálně pořizovat X5, mám "jen" nabídku na udržováný auto s jasnou historií za dobrou cenu. Navíc bmw jsem ještě neměl;-)
Napsal: ned 22.03.2015 15:40
od Vlasta
U E70 mrkni na přední světla, jestli do nich neteče. Dvouhmota je samozřejmě blbost
Napsal: ned 22.03.2015 18:44
od vlastnemec
Tož vono tam nechčije jenom do světel, hold komu není rady... nech 100tis rezervu a kup to, toto je základní údržba co tě asi potká, dál se modli že Ti nerupnou rozvody, to jsme potom úplně jinde atd prostě e70 se moc nepovedla, benzín je na tom lépe, ale investice si vyžádá auto celkově.
Napsal: ned 22.03.2015 21:05
od JaraX
jj E60 a E70 sou takový dva průtokáče, furt je někde voda, to řeším snad každý druhý týden.
Napsal: pon 23.03.2015 00:24
od xjr1
No to jste mě kluci moc nepotěšili..samozřejmě, že rezerva je nutná, ale 100t mě trochu zarazilo, počítal jsem tak s půlkou.
Ještě k těm rozvodům, mají doporučenej interval na výměnu, nebo se čeká, až to praskne;-)? A co olej v automatu, měnil se v rámci servisních prohlídek v autorizáku, nebo má taky bmw v servisním plánu napsanou tu kravinu "doživotní náplň"? Auto je pravidelně servisovaný v Inveltu, ale ze zkušenosti vím(tedy u jinejch značek), že si autorizovaný servisy dost často ulehčujou práci a některý věci nedělají, pokud si čověk vyloženě neřekne..
Napsal: pon 23.03.2015 00:41
od xjr1
vlastnemec píše:...hold komu není rady... .
Pochopil jsem tedy správně, že se mám tomuto modelu s takovým nájezdem vyhnout? Já na tý koupi úplně netrvám, vím že každý ojetý auto znamená investice, ale fakt mi vadí, když musím s autem co měsíc do servisu něco řešit...
Napsal: pon 23.03.2015 08:19
od JaraX
x5 e70 je po e61 a e60 nejporuchovější BMW, všude do toho zatíká, servis stojí kotel, kor u nafty,ale ono to nemá cenu těm lidem vykládat, stejně se člověk akorát dozví že to těm lidem špatně servisuje, asi kvuli tomu tam pak nateče do klimy, do světel, do elektriky apod

na druhou stranu proti VW SUV nebo Audi SUV je to vlastně strašně spolehlivé auto, jen to člověk nemuže srovnávat se sedmičkou nebo trojkou
Napsal: pon 23.03.2015 09:11
od xjr1
Naopak, jsem za tyhle informace vděčnej, díky. Vypadá to, že si na svoje první bmw holt ještě chvilku počkám;-). No a jestli se utrhnu a koupím ho, budu pak nadávat jen sobě:-).
A jak je to s těma rozvodama prosím?
Napsal: pon 23.03.2015 09:11
od xjr1
edit: omluva za double...
Napsal: pon 23.03.2015 11:51
od vlastnemec
Rozvody jsou bezúdržbové, ale jak se začíná šetřit na materiálu a snižuje se váha auta kvůli zasrané eu, tak prostě rupnou.
Automat je zase něco jiného jelikož pro bmw to auto na 200tis km už neexistuje tak proto doživotní náplň.
Napsal: pon 23.03.2015 12:05
od haarosh
Ahoj potřeboval bych poradit mám možnost koupit x5 4.8 s LPG trochu mě zarazilo ze když auto jede na plyn svítí na palubce žlutá kontrolka motoru údajně je to normální při provozu na plyn a dělá to čerpadlo je to takhle v pohodě nebo je to blbost? Dik
Napsal: pon 23.03.2015 12:14
od vlastnemec
Normální to určitě není, může se to stát, ale každopádně je něco špatně, může to být jen špatně doladěné.
Napsal: úte 24.03.2015 00:32
od xjr1
Tak jsem si to nechal projít hlavou a X5 nechám plavat..
Ale každopádně děkuju za odpovědi na moje začátečnický dotazy;-)
Napsal: úte 24.03.2015 09:23
od Jeremy
Zasejc svět není černobílej. Já mám druhou X5, dohromady přes 6 let a nikdy jsem nic neřešil, kromě běžných věcí (desky, ramena, oleje). E70 mám v benzínu a pohoda, nikam neteče, všechno funguje do poslední kontrolky..
Podle mě je to u všech aut stejný. Akorát jde o to, podívat se na slabiny konkrétního modelu a ty pak zkontrolovat u konkrétního kusu.
Nezatracoval bych to, mně osobně jízda v něm baví zatím asi ze všech aut nejvíc. (ale je pravda, že tam mám 355 koníků).