
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě bmw X5 e70
Vybava super. Ma to vsetko podstatne aj menej podstatne, ale prijemne. Podvozok ma komplet (aktiv. riadenie+Adaptive Drive+Nivo). Poriadne preverit aktualny technicky stav, diagnostika a vyskusat (nezabudnut preverit stav predneho aktivneho stabilizatora)... ... ale konfiguracia vybavy za JEDNA.lp píše:Také se probírám inzeráty a vybírám e70.Co tato kombinace výbavy-podvozku. WBAFF41030LZ00434
sorry za OT, ale tohle by znamenalo, že E70 v naftě = ročně 180 tisíc za servis..? Nevim no, ale to se mi zdá trochu moc, chápu, že občas je to pálka za servis, ale takhle pravidelně do toho furt něco sypat? To by jich tolik v ČR nejezdilo..JaraX píše:pokud ti přestavba na LPG za 30k přijde jako nějaká investice tak to auto vůbec nekupuj. zakaznici co maji E70 v naftě u mě 30k nechaj tak jednou za 2 měsíce.
Ahoj, už jsem toho tady dost přečetl, ale pro jistotu vás zkušenější poprosím o radu. Mám možnost koupit X5 2008 3,0sd najeto 160tkm, servis pravidelně Invelt Plzeň.
1. Na co si dát pozor a jaký mě čekají investice při tomto nájezdu? Turba, dpf, vstřiky, ale samo i nemotorový věci, el. závady atd:-)..
2. Ke komu s autem zajet na prohlídku a diagnostiku před koupí v Praze? Přiznám se, že všeobecně nemám rád autorizáky, radši bych doporučení na někoho, kdo tomu opravdu rozumí.
Díky předem:-)
1. Na co si dát pozor a jaký mě čekají investice při tomto nájezdu? Turba, dpf, vstřiky, ale samo i nemotorový věci, el. závady atd:-)..
2. Ke komu s autem zajet na prohlídku a diagnostiku před koupí v Praze? Přiznám se, že všeobecně nemám rád autorizáky, radši bych doporučení na někoho, kdo tomu opravdu rozumí.
Díky předem:-)
Zkus Snejka. Třeba bude mít čas. Na diagnostiku mu věřím asi ze všech nejvíc.
Jinak na co pozor - čekají Tě vstříky, turbo, DPF, dvouhmoťák, jako u všech nafťáků. Nevím, jestli nekdo je schopnej poznaž, že se něco z toho odporoučí do 10 tisíc km, je to loterie. Takže bych zkontroloval ty jasné věci - úniky oleje, vůle na podvozku, funkčnost veškeré elektroniky, nájezd ve všech jednotkách, bouračky, atd. A modli se
Nebo kup radši benzín (vyjde o dost levnějc a ještě to fakt JEDE) a modli se jen, aby moc nerostla cena benálu.
Jinak na co pozor - čekají Tě vstříky, turbo, DPF, dvouhmoťák, jako u všech nafťáků. Nevím, jestli nekdo je schopnej poznaž, že se něco z toho odporoučí do 10 tisíc km, je to loterie. Takže bych zkontroloval ty jasné věci - úniky oleje, vůle na podvozku, funkčnost veškeré elektroniky, nájezd ve všech jednotkách, bouračky, atd. A modli se

Nebo kup radši benzín (vyjde o dost levnějc a ještě to fakt JEDE) a modli se jen, aby moc nerostla cena benálu.
Dík za doporučení, auto si půjčím a zkusím se domluvit na prohlídku se Snejkem a nebudu dál špekulovat. Mechanický věci si ještě jakž takž zkontrolovat umím, ale s elektronikou nesvedu nic.. Doufám, že ta dvouhmota je překlep, když to má automat..
Jinak benzín je mi taky sympatičtější, nicméně nic mě nenutí aktuálně pořizovat X5, mám "jen" nabídku na udržováný auto s jasnou historií za dobrou cenu. Navíc bmw jsem ještě neměl;-)
Jinak benzín je mi taky sympatičtější, nicméně nic mě nenutí aktuálně pořizovat X5, mám "jen" nabídku na udržováný auto s jasnou historií za dobrou cenu. Navíc bmw jsem ještě neměl;-)
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
No to jste mě kluci moc nepotěšili..samozřejmě, že rezerva je nutná, ale 100t mě trochu zarazilo, počítal jsem tak s půlkou.
Ještě k těm rozvodům, mají doporučenej interval na výměnu, nebo se čeká, až to praskne;-)? A co olej v automatu, měnil se v rámci servisních prohlídek v autorizáku, nebo má taky bmw v servisním plánu napsanou tu kravinu "doživotní náplň"? Auto je pravidelně servisovaný v Inveltu, ale ze zkušenosti vím(tedy u jinejch značek), že si autorizovaný servisy dost často ulehčujou práci a některý věci nedělají, pokud si čověk vyloženě neřekne..
Ještě k těm rozvodům, mají doporučenej interval na výměnu, nebo se čeká, až to praskne;-)? A co olej v automatu, měnil se v rámci servisních prohlídek v autorizáku, nebo má taky bmw v servisním plánu napsanou tu kravinu "doživotní náplň"? Auto je pravidelně servisovaný v Inveltu, ale ze zkušenosti vím(tedy u jinejch značek), že si autorizovaný servisy dost často ulehčujou práci a některý věci nedělají, pokud si čověk vyloženě neřekne..
x5 e70 je po e61 a e60 nejporuchovější BMW, všude do toho zatíká, servis stojí kotel, kor u nafty,ale ono to nemá cenu těm lidem vykládat, stejně se člověk akorát dozví že to těm lidem špatně servisuje, asi kvuli tomu tam pak nateče do klimy, do světel, do elektriky apod 
na druhou stranu proti VW SUV nebo Audi SUV je to vlastně strašně spolehlivé auto, jen to člověk nemuže srovnávat se sedmičkou nebo trojkou

na druhou stranu proti VW SUV nebo Audi SUV je to vlastně strašně spolehlivé auto, jen to člověk nemuže srovnávat se sedmičkou nebo trojkou
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Zasejc svět není černobílej. Já mám druhou X5, dohromady přes 6 let a nikdy jsem nic neřešil, kromě běžných věcí (desky, ramena, oleje). E70 mám v benzínu a pohoda, nikam neteče, všechno funguje do poslední kontrolky..
Podle mě je to u všech aut stejný. Akorát jde o to, podívat se na slabiny konkrétního modelu a ty pak zkontrolovat u konkrétního kusu.
Nezatracoval bych to, mně osobně jízda v něm baví zatím asi ze všech aut nejvíc. (ale je pravda, že tam mám 355 koníků).
Podle mě je to u všech aut stejný. Akorát jde o to, podívat se na slabiny konkrétního modelu a ty pak zkontrolovat u konkrétního kusu.
Nezatracoval bych to, mně osobně jízda v něm baví zatím asi ze všech aut nejvíc. (ale je pravda, že tam mám 355 koníků).