Stránka 3 z 4

Napsal: pát 04.04.2014 12:12
od Radek
Martin85 píše:Taky mě napadlo, jestli to nemůže dělat to, že nemám srovnané klapky. Nevíš, kdo to v čechách, nejlépe v Praze dělá?
asi bych se zameril na ty klapky... MAF za behu odpoj a uvidis jestli funguje....prisavani vzduchu mas vylouceno?

Napsal: pát 04.04.2014 12:21
od Martin85
Už jsem zkontroloval fakt hodně hadic, dvě jsem i vyměnil a přisávat by to nemělo. Zkusím odpojit tu váhu.

Napsal: pon 14.04.2014 12:42
od hulda
Jak to vypadá?

Napsal: pon 14.04.2014 13:52
od Martin85
Dnes mi přišla nová lambda, tak jí tam ve středu dám a uvidím. Jinak jsem neměl čas, takže jsem tu váhu nevyzkoušel.

Napsal: čtv 24.04.2014 11:09
od Martin85
Tak jsem chtěl vyměnit lambdu a při vyndavání té staré, což zabralo asi hodinu práce z čehož dvacet minut bylo nahřejvání :D , jsem zjistil, že ve spoji před lambdou je prasklina, která se táhne cca 15cm. Tak jsem to dal svařit. V pátek to snad nahodím, tak pak poreferuju.

Bohužel jsem taky zjistil, že mám KO zadní tlumič výfuku, takže pokud by se někomu doma válel tlumič na M5 beru ho:).

Už jsem uvažoval jak to vyřeším a nejednoduší a asi nejlevnější varianta je koupit střed i koncák od Supersprintu. Vyjde to cca na 25tis Kč a jeto z nerezu.
Takže jdu šetřit :D

Napsal: čtv 24.04.2014 13:00
od ARMAN
to bych radši dal Eisenmann ať je ten vyfuk je i slyšet :twisted:

Napsal: čtv 24.04.2014 15:04
od Martin85
a viděl si kolik stojí Eisenman. Za tu cenu mám od Supersprintu komplet výfuk včetně sportovních katalyzátorů. A od Eisenmanu máš pouze zadní tlumič, pokud se nepletu.

Napsal: čtv 24.04.2014 18:25
od MattyX
SuperSprint bude taky dobre, cenově je to lepší než Eisennman a zvuk docela podobnej :) Hlavní je mít verzi race :twisted: :lol:

Napsal: čtv 24.04.2014 18:43
od Martin85
na M5 dělají jenom jednu verzi.

Napsal: čtv 24.04.2014 20:56
od hulda
Trošku zamrzí že na E34 M5 je malo vyfuku a každy zni jak Eclipse z Rychle a zběsile.. :D mit E39 nebo E60 M5 tam jsou podstatně zajimavější značky na výběr...
Já si necham original, dokud bude mít na čem držet.. :D

Napsal: sob 26.04.2014 17:13
od Martin85
Tak jsem dneska vyměnil tu lambda sondu a je to pořád stejný. Sice je to o málo lepší ale pořád má volnoběh nízkej a motor vynechává.

Zkusil jsem za běhu odpojit váhu. Chod motoru se ještě zhoršil a po cca 10s motor chcípnul.

Někdo nějaký nápad, co zkusit teď?

Napsal: čtv 08.05.2014 11:53
od Martin85
Ve středu bych měl k dispozici měřák na kompresi, tak to konečně změřím. Obávám se ale nejhoršího :( . Co jsem četl zahraniční fora, tak bude problém asi v netěsnosti spalovacích prostor. No uvidíme.

Huldo: když si stavěl motor, jaké si používal těsnění pod hlavu atd? Dával jsi nové šrouby na hlavu? A jaké jsi použil pístní kroužky (kromě origo BMW se mi nedaří žádné najít)

Nemá někdo zkušenosti s těsněním AJUSA? Dělají na M5 celou sadu za docela příznivou cenu.

Napsal: čtv 08.05.2014 12:09
od MattyX
Martin85 píše:Ve středu bych měl k dispozici měřák na kompresi, tak to konečně změřím. Obávám se ale nejhoršího :( . Co jsem četl zahraniční fora, tak bude problém asi v netěsnosti spalovacích prostor. No uvidíme.

Huldo: když si stavěl motor, jaké si používal těsnění pod hlavu atd? Dával jsi nové šrouby na hlavu? A jaké jsi použil pístní kroužky (kromě origo BMW se mi nedaří žádné najít)

Nemá někdo zkušenosti s těsněním AJUSA? Dělají na M5 celou sadu za docela příznivou cenu.
Pokud máš měřák se závitem na svíčky, tak nezapomeň, že emko má jiný závity, tak, aby jsi nezkončil hnedka na začátku ;) Pokud máš na kužel - tak v pohodě změříš :)

Těsnění pod hlavu se dá vzít i z druhošky, AJUSA není vůbec špatná, sám jí mám teďka pod hlavou ;) Nové šrouby bych dal taky, ale pístní kruhy jedině origo - nikdo jiný nedělá :)

Napsal: čtv 08.05.2014 12:21
od Rendis
Já mám od Supersprintu kromě svodů celý výfuk se slevou 12%

Napsal: čtv 08.05.2014 12:21
od Martin85
MattyX píše:
Martin85 píše:Ve středu bych měl k dispozici měřák na kompresi, tak to konečně změřím. Obávám se ale nejhoršího :( . Co jsem četl zahraniční fora, tak bude problém asi v netěsnosti spalovacích prostor. No uvidíme.

Huldo: když si stavěl motor, jaké si používal těsnění pod hlavu atd? Dával jsi nové šrouby na hlavu? A jaké jsi použil pístní kroužky (kromě origo BMW se mi nedaří žádné najít)

Nemá někdo zkušenosti s těsněním AJUSA? Dělají na M5 celou sadu za docela příznivou cenu.
Pokud máš měřák se závitem na svíčky, tak nezapomeň, že emko má jiný závity, tak, aby jsi nezkončil hnedka na začátku ;) Pokud máš na kužel - tak v pohodě změříš :)

Těsnění pod hlavu se dá vzít i z druhošky, AJUSA není vůbec špatná, sám jí mám teďka pod hlavou ;) Nové šrouby bych dal taky, ale pístní kruhy jedině origo - nikdo jiný nedělá :)
Jako že má jiný stoupání závitu? V sadě by měla být redukce na "široký a úzký" závit. Pokud je jiný stoupání tak to pak asi bude problém. Kužel tam nebude.

S tím těsněním to právě teď googlim a všude píšou, že AJUSA je největší shit a že odchází cca po 5-10tis km.

A je možný,že sada těch pístních kroužků stojí na jeden válec 3000Kč u BMW? To je fakt ranec :(

Napsal: čtv 08.05.2014 12:23
od Martin85
Rendis píše:Já mám od Supersprintu kromě svodů celý výfuk se slevou 12%
A nemáš ten starý origo výfuk? Dost by se mi hodil :o

Napsal: čtv 08.05.2014 12:46
od Rendis
Martin85 píše:
Rendis píše:Já mám od Supersprintu kromě svodů celý výfuk se slevou 12%
A nemáš ten starý origo výfuk? Dost by se mi hodil :o
Bohužel nemám.

Napsal: čtv 08.05.2014 12:47
od MattyX
Martin85 píše:
MattyX píše:
Martin85 píše:Ve středu bych měl k dispozici měřák na kompresi, tak to konečně změřím. Obávám se ale nejhoršího :( . Co jsem četl zahraniční fora, tak bude problém asi v netěsnosti spalovacích prostor. No uvidíme.

Huldo: když si stavěl motor, jaké si používal těsnění pod hlavu atd? Dával jsi nové šrouby na hlavu? A jaké jsi použil pístní kroužky (kromě origo BMW se mi nedaří žádné najít)

Nemá někdo zkušenosti s těsněním AJUSA? Dělají na M5 celou sadu za docela příznivou cenu.
Pokud máš měřák se závitem na svíčky, tak nezapomeň, že emko má jiný závity, tak, aby jsi nezkončil hnedka na začátku ;) Pokud máš na kužel - tak v pohodě změříš :)


Těsnění pod hlavu se dá vzít i z druhošky, AJUSA není vůbec špatná, sám jí mám teďka pod hlavou ;) Nové šrouby bych dal taky, ale pístní kruhy jedině origo - nikdo jiný nedělá :)
Jako že má jiný stoupání závitu? V sadě by měla být redukce na "široký a úzký" závit. Pokud je jiný stoupání tak to pak asi bude problém. Kužel tam nebude.

S tím těsněním to právě teď googlim a všude píšou, že AJUSA je největší shit a že odchází cca po 5-10tis km.

A je možný,že sada těch pístních kroužků stojí na jeden válec 3000Kč u BMW? To je fakt ranec :(
Jiný stoupání nemá, má úplně jinej závit ;)

informace o tom co je kde jakej shit ber s rezervou půlka lidí pak nepíše B, že něco sami zkurvili při výměně a nebo jim někdo křívě zbrousil hlavu atd.

jj je to tak, sada kruhů na jeden válec tolik cca stojí... pak sada nových kovaných pístů s novýma kruhama dává o to větší smysl :)

Napsal: čtv 08.05.2014 12:57
od Martin85
A co znamená jiný závit? Buď je jiný průměr anebo stoupání ne? Já jsem teda mechanik samouk ale nevím jakej by to mohlo mít jiný závit. Každopádně si dám pozor.

Teď jsem našel, že ty kroužky by mělo vyrábět MAHLE. Čísla jsou:

082 94 N0
082 94 N1
082 94 N2

Zkusím to někde poptat a uvidím. Nebo jste to už někdo zkoušel?

A na kolik vyjdou písty i s kroužkama?

Napsal: čtv 08.05.2014 13:49
od hulda
Martin85 píše: Huldo: když si stavěl motor, jaké si používal těsnění pod hlavu atd? Dával jsi nové šrouby na hlavu? A jaké jsi použil pístní kroužky (kromě origo BMW se mi nedaří žádné najít)

Nemá někdo zkušenosti s těsněním AJUSA? Dělají na M5 celou sadu za docela příznivou cenu.
No... první pokusy jsem daval glaser a šrouby jsem neměnil.. poslední "stavba" který už drží a nemám s tím problém proběhla s novými šrouby a těsněním victor reinz. (rozhodnul jsem se tak protože prvovýroba těsnění je bud VR nebo Goetze)

Kroužky jsem koupil u http://www.szakalmetal.eu/cz.

Ajusa mi byla vymluvena z důvodu, že postrádá měděné lemování kolem olejového kanálu, což může mít za následek uník oleje mezi hlavou a blokem. Takže te se vyhýbám obloukem a sám mám jednu doma, kterou jsem raději nepoužil.