Stránka 3 z 6
Napsal: čtv 17.04.2014 12:01
od xyron
presně tak, nepředpokládám že člověk co si koupí 330i kor v automatu s tím bude jezdit 50km rocne... spis 10 tisic po Praze...
Je fakt, že spousta aut je stočených atd.. všichni tu písničku známe, ale pořád existuje dost lidí kteří prostě ten nájezd nemají... viz náš rodinný klan ... 10let = cca 80tis km (už x aut) .. je teda fakt že ty auta se pak nedostanou do bazaru, protože jsou o ne zajemci z řad známých atd ... ale podle mě to není tak nečastá vyjímka...
Napsal: čtv 17.04.2014 12:09
od vita11
xyron mi teď připomněl jeden extrémní případ - Octa TDI 2001 a v roce 2011 měla najeto 30tis km (děda to kupoval nové a myslím že to před smrtí neprodá ... a ani pak se do Áček asi nedostane

)
Napsal: čtv 17.04.2014 12:50
od pavproch
bývalý kolega je teda v porovnání s uvedeným příkladem vyložené rozmařilý - jeho Cocta I. 1998
ropák! - před dvěma lety sem temu viděl naposled tacho - bylo tam celých 68000km...

Napsal: čtv 17.04.2014 13:19
od vita11
takových je většina, jenom na budíku svítí 170tis

(120tis už se dneska nenosí)
Napsal: pát 18.04.2014 09:09
od Tom_120i
Tak podle mě je ta cena za 330i tak nízká protože:
a) Auto asi bylo bouráno, kdyby nebylo, tak to prodávající VŽDY v inzerátu uvede
b) Nikde ani zmínka o servisce
c) Původ vozidla nevyplněn
Napsal: pát 18.04.2014 09:24
od xyron
Předem bych neodsuzoval, jel bych se podívat a to rozhodne... tyhle internetové spekulace nemusí vždy mířit do černého...
Napsal: pát 18.04.2014 09:30
od vita11
že by bořený taliján?
je pravda, že v tipcarsu je na nehavarováno a servisku zaškrtávací políčko a na původ seznam na výběr, takže že by to zapomněl uvést je hodně nepravděpodobné
každopádně auto vypadá na fotkách pěkně, takže bych ho v případě zájmu minimálně prověřil
Napsal: pát 18.04.2014 14:06
od JayFader
Já jsem sem link na to bazarové BMW hodil jen jako příklad vozu, do kterého bych nikdy nešel. Než utrácet peníze za takovou loterii, to si raději nechám svou "našláplou" Octu (1.8 TSI MT).
Pokud se neobjeví něco rozumného u českých dealerů BMW, zbývá mi jedině to Německo.
Napsal: pát 18.04.2014 17:11
od pavproch
JayFader píše: Já jsem sem link na to bazarové BMW 330i hodil jen jako příklad vozu, do kterého bych nikdy nešel. Než utrácet peníze za takovou loterii, to si raději nechám svou "našláplou" Octu (1.8 TSI MT).
Pokud se neobjeví něco rozumného u českých dealerů BMW, zbývá mi jedině to Německo.
nedělej to! připravuješ se o moc.... já si totiž přesně tohle prožil, jezdil sem rok s Oct II scout 1.8TSI 6MT (33tis km) a pak přesednul do 330ix 6MT e91..... jízdně sem si polepšil o parník....dva parníky.... ač byla 1.8TSI v Octe II asi nejlepší kombinace vůbec (vynechávám aktuální octu III RS 2.0TSI), tak prostě foukané malorážné R4 z Wlkohradu a atmo R6 z munchen jsou jin a jang nebo černá a bílá....

Napsal: pát 18.04.2014 19:41
od GeorgosAc
Kurva.. ja uz to nemuzu cist

kup si tu 130i a budeš se smat pokažde kdyz vyjedes jak malej kluk....
Taky sem si jednu poridil a muzu rict ze je to vazne prdel !
a spotřebu nereš.. je to opravdu radost v tom pálit benzin .....

Napsal: pát 18.04.2014 21:17
od JayFader
GeorgosAc píše:Kurva.. ja uz to nemuzu cist

kup si tu 130i a budeš se smat pokažde kdyz vyjedes jak malej kluk....
Taky sem si jednu poridil a muzu rict ze je to vazne prdel !
a spotřebu nereš.. je to opravdu radost v tom pálit benzin .....
[/URL]

parádní kára! můžu se zeptat, jak a kde jsi k ní přišel?
Napsal: pát 18.04.2014 23:22
od xhans
Jako napsat v tqkovem vlaknu jako zaver "necham si octu 1.8tsi" , to je jak kdybych psal do fora Lamborghini ze si teda si necham svou naslaplou 130

Napsal: sob 19.04.2014 06:35
od JayFader
xhans píše:Jako napsat v tqkovem vlaknu jako zaver "necham si octu 1.8tsi" , to je jak kdybych psal do fora Lamborghini ze si teda si necham svou naslaplou 130

Berete to moc vážně
Tohle doufám není úplný závěr vlákna. A s tou Oktou to bylo myšleno tak, že než hned nějaké pochybné 130i nebo 330i z českého bazáče, tak že budu zatím stále jezdit s Octou a budu dál shánět nějaké lepší a rozumnější BMW. Počítal jsem, že to nové auto nebude hned. Někdo tu psal, že svou 130i sháněl rok...
Napsal: sob 19.04.2014 07:55
od pavproch
já m4Zlika (podmínky byly: 100% stav, malý nájezd 30i, 6MT a sapphire black) hledal taky asi rok
Napsal: ned 20.04.2014 09:37
od JayFader
pavproch píše:já m4Zlika (podmínky byly: 100% stav, malý nájezd 30i, 6MT a sapphire black) hledal taky asi rok
Přesně tak, vidím to podobně. Kupoval jsi nakonec v ČR? Bazar, soukromník? m4Zlik je předpokládám BMW Z4?
Napsal: ned 20.04.2014 11:59
od pavproch
jo, m4Zlik je Z4 3.0i S-drive 6MT....
zajel sem si pro něj do Reichu (s vlekem), kupoval sem jako občan Švejk od Helmuta občana bez zprostředkovatele za keš.... prvotní kontakt přes jeho inzerát na mobile.de, pak už komunikace mailem/tydlifonem (což byla v zhledem k mojí němčině a jeho ingliš docela prdel)

Napsal: ned 20.04.2014 20:29
od VRsix
GeorgosAC: bozi spz!!

)
Napsal: čtv 24.04.2014 12:34
od Rades_1
GeorgosAC: SPZ jsi zabil, taky jsem si toho všimnul.
130i je podle mích zkušeností naprosto nejcharakternější hot hatch. Perfektní svezení, perfektní zvuk motoru a návykové jízdní vlastnosti. V modré barvě a M paketu je navíc krásná. 330i je proti tomu parník, bohužel.
Napsal: pát 25.04.2014 06:44
od JayFader
Rades píše:GeorgosAC: SPZ jsi zabil, taky jsem si toho všimnul.
130i je podle mích zkušeností naprosto nejcharakternější hot hatch. Perfektní svezení, perfektní zvuk motoru a návykové jízdní vlastnosti. V modré barvě a M paketu je navíc krásná. 330i je proti tomu parník, bohužel.
Jak to myslíš parník? Jako velké? Jel jsem už i 330 (ale bylo to 330xd s automatem, kupé), pravda, že je to malinko jiné než 130i, ale motor je stejný, měl jsem z něj i podobný pocit - chování vozu, podvozek. Je to lépe odhlučněné, což mi celkem vyhovuje. Jinak mě napadlo, že 330i by se pak mohla teoreticky i lépe prodávat. Dál sháním, nic zajímavého jsem zatím neobjevil.
Napsal: sob 26.04.2014 00:38
od xhans
JayFader píše:
Jak to myslíš parník? Jako velké? Jel jsem už i 330 (ale bylo to 330xd s automatem, kupé), pravda, že je to malinko jiné než 130i, ale motor je stejný, měl jsem z něj i podobný pocit - chování vozu, podvozek. Je to lépe odhlučněné, což mi celkem vyhovuje. Jinak mě napadlo, že 330i by se pak mohla teoreticky i lépe prodávat. Dál sháním, nic zajímavého jsem zatím neobjevil.
Jses si jist ze jsi sedel v 330xd? Chovani 3 kupe v xdrivu je hrozne odlisny od 130i, navic nafta avtomat... Zejmena podvozek uplne jinaci, teda jestli si s tim jel po dalnici tak asi ne, ale s trochou dynamiky v zatackach a jsi jak v jinem aute...