Stránka 3 z 4

Napsal: úte 27.08.2013 12:52
od VRsix
to je hodne smutnej pribeh, jeste ze jsem koupil sestival

Napsal: úte 27.08.2013 13:23
od paca
aby ti ho tam za tu dobu nerozebrali :)

Napsal: úte 27.08.2013 23:02
od Davyd
No snad mi to tam nevybrabčí :) Asi se ta anabáze sune ke konci, originální BMW autoservis mi teda dá díl z druhovýroby, protože slavné BMW nebude schopné dodat těsnění pod hlavu ani po 3 měsících.
Teď mi jen řekněte - je možné, že jsou v BMW tak neschopní, že jim trvá 3 měsíce zprovoznit informační systém pro dodávky nebo jde ta značka tak do kopru, že neplatí subdodavatelům a ti jim holt přiškrtili kohoutek a přestali dávat na dluh? Nebo vidíte jinou možnost???

Napsal: pát 06.09.2013 09:25
od cejsi
Zdravim,

muze mi nekdo doporucit neoriginalni servis, kde by zvladli udelat tyto problematicke rozvody(nejlepe bez vyndani motoru) za rozumne penize?

Dneska jsem kouknul na tachometr a mam najeto 198tkm a rozvody susti a susti...musim s tim uz neco udelat...

diky

Napsal: pát 01.11.2013 16:09
od Davyd
Já jsem byl původně rozhodnutý to dát do Bosch Car Service v Karviné - přístup i cena byly velmi vstřícné, kolem 16 tisíc? (ale bez výměny klikovky)
Jestli ti to pomůže... Otázkou je, jak starý máš motor a jestli je ta výměna klikovky nutná.

Napsal: pon 04.11.2013 09:36
od cejsi
Tak a uz to mam za sebou.
Minuli tyden se povedlo dostat z BMW posledni dily potrebne k vymene rozvodu (dodaci lhuta je minimalne 2 mesice...) a o vikendu se delala vymena.
Nakonec jsem se rozhodl pro vymenu rozvodu bez vymeny klikove hridele. Ta investice s klikovkou by byla opravdu vysoka.
S mechanikem jsme chteli nejprve udelat vymenu bez nutnosti vyndani motoru, ale nakonec motor sel stejne ven.
No, ale co je dulezite, motor se sklidnil a susteni je pryc.
S praci jsem maximalne spokojeny, takze kdyby se chtel take nekdo poustet do rozvodu doporucuji mechanika, ktery tu ma nick: Author (dilnu ma kousek za Klatovama)

Napsal: čtv 07.11.2013 11:47
od MiM
Kolik tě to vyšlo?

Napsal: čtv 07.11.2013 15:44
od cejsi
MiM píše:Kolik tě to vyšlo?


Dily cca 12 plus prace kolem 5...

Napsal: čtv 07.11.2013 22:17
od Selix
Tak jakási cesta to je. Doufejme, ze to třeba dalších 100 tkm vydrzi. Rad bych se zeptal:

- proč jste se rozhodli motor nakonec vyndat?
- můžeš napsat seznam dilu, ktery měnili?

Dik

Napsal: pát 08.11.2013 08:02
od cejsi
Selix píše:Tak jakási cesta to je. Doufejme, ze to třeba dalších 100 tkm vydrzi. Rad bych se zeptal:

- proč jste se rozhodli motor nakonec vyndat?
- můžeš napsat seznam dilu, ktery měnili?

Dik


Jelikoz jsem k tem rozvodum delal i setrvak a spojku, tak auto musi min. dalsich 100tkm vydrzet :-)

- motor se vyndaval kvuli pristupu...


Tady je seznam s cenama (s dph)

11 41 7 797 896 řetěz pro pohon olejového čerpadla – 952,-
13 52 8 572 504 spodní rozvodový řetěz – 1034,-
13 52 7 797 906 řetězové kolo vysokotlakého čerpadla – 777,-
11 31 8 510 014 horní rozvodový řetěz -2.246,-
11 31 7 797 899 horní vodící lišta – 384,-
13 52 8 573 158 spodní vodící lišta – 548,-
13 52 8 573 159 spodní napínací lišta – 357,-

11 41 7 798 019 řetězové kolo olejového čerpadla – 485,-
11 31 7 797 898 horní napínací lišta – 357,-
11 31 8 576 201 horní napínák – 990,-
11 31 8 509 926 řetězové kolo vačky – 935,-
13 52 7 797 905 spodní napínák řetězu – 1182,-

13 52 7 800 395 šroub řetězového kola vysokotlakého čerpadla – 55,-

Těsnění:

11 14 7 797 490 těsnící kroužek klikovky (není nutný, ale doporučuji) – 680,-
11 13 7 807 302 těsnění olejová vana – 606,-
11 12 7 807 017 sada těsnění ventilového víka – 783,-
11 61 7 801 438 4x!! těsnění sacího potrubí – 265,-

Napsal: ned 08.12.2013 13:00
od prochySBK
Ahoj, chtěl jsem se zeptat zda tímto problémem trpí i motory pro X1 - 118d 105Kw - dle ETK je motor označen N47D20C.
r.v. auta 12/2009 - datum výroby klikovky fakt nevim :)

Díky.

Napsal: pon 24.03.2014 20:44
od boris77
cejsi píše:Nasel jsem na sk foru, ze se vymena rozvodoveho retezu podarila za velmi slusne penize.

http://www.bmwklub.sk/bmw3-e90-e91-e92- ... 3-240.html

Najde se u nas take nekdo, kdo by to zvladnul(nejlepe, kdo to uz delal)?

Mam najeto cca 190tkm, chtel bych to co nejdriv poresit, nez bude pozde...


diky

Zdravim, četl jsem si tuhle konverzaci a shodou okolností jsem měl ten samí problem, a tak jsem se informoval v BMW, kde mě jejich odhadovaná cena opravy doslova omráčila. Proto jsem zased ke googlu a našel jsem firmu RH ENGINES, je to chlápek kterej ví naprosto přesně co dělá..udělal to ve srovnání s BMW za lidovku během dvou dnů. V podstatě se zabývá jen tímto problémem.. jukněte na jeho stánky, celej problém tam perfektně popisuje.
http://rh-engines.cz

Napsal: pát 28.03.2014 01:22
od Davyd
Borisi, můžeš pro podobně postižené zveřejnit, kolik v Kč je ta lidovka?

Napsal: ned 30.03.2014 16:37
od Nevra
Davyd píše:Borisi, můžeš pro podobně postižené zveřejnit, kolik v Kč je ta lidovka?

dělá to za 19tis

za 14 dnu mě čeká ten motor...uvidím jak dlouho se s tím budu mordovat a třeba Vám nabídnu lepší cenu :wink:

Napsal: ned 30.03.2014 16:42
od Nevra
prochySBK píše:Ahoj, chtěl jsem se zeptat zda tímto problémem trpí i motory pro X1 - 118d 105Kw - dle ETK je motor označen N47D20C.
r.v. auta 12/2009 - datum výroby klikovky fakt nevim :)

Díky.

jj týka se to i tvého motoru ..bohužel

Napsal: stř 02.04.2014 16:03
od Davyd
K té lidovce - BOSCH Car Service v Karviné mi to nabídl za stejné peníze (tuším 15,5 bez DPH), takže standardní cena v rozumném servisu.

Napsal: čtv 03.04.2014 00:05
od Author
dělám to za stejný peníz, pokud by měl někdo ze západu zájem :wink:

Napsal: pon 12.05.2014 19:47
od Kolafa
Tak to jste me hoši ale vůbec nepotěšili ....... turbo, řetěz, DPF, EGR .... že já si nenechal embéčko!

A známej mi řikal, nekupuj si diesela, jsou to sračky ...... :cry:

Napsal: pon 12.05.2014 22:16
od Kolafa
Mam jeste dotaz, pokud uz jste to nekdo menili, řešili jste od jakyho vyrobce řetěz?
Koukal jsem na net, nabizi se např.:
EVR za 623 korun
Febi Bilstein za 1470,--
Swag 1078,--

Napsal: úte 20.01.2015 09:04
od Bacis
Zdravím,
Včera jsem se v servisu BMW dozvěděl že problém z praskajícím rozvodovým řetězem mají všechny motory n47(2007-2014). Rozdíli jsou v náročnosti oprav, ale problém s řetězem zatím nebyli schopný vyřešit.
Moje 320d 05/2011 zní jak plechovka plná hřebíku.
Oprava v autorizovaným 50000,-