Stránka 3 z 5

Napsal: pát 10.10.2014 20:12
od FiliposII
kubicek106 píše:Ahoj, můj mazlik 330d (lci) E91 drží teplotu 92-94C a když mu dám za uši tak kolem 98C je to v pohodě? nebo by měl mít nižší teplotu? Ja že každý řeší, že ma studený motor ale já mam obavy z vyšší teploty. Díky všem za info Kuba
Je to OK, moje je na tom po výměně obou termostatů skoro stejně.

Napsal: pát 10.10.2014 22:15
od mates5
ja po vyměně termostatů 88-92st.spotřeba dolů o pul litru na 100 :D

Napsal: sob 11.10.2014 14:13
od -iceman-
Já mam zas opačný problem, u e91 330xd se tepota mi pohybuje okolo 100 v kolone i 107 stupnu, zadnou chybu nikde nic nehlasi. Tak nevim, zda to muzou delat termostaty, jsou stare max rok a nebo jestli nemam zahnojeny chladice mezi sebou. Případně co by to mohlo dělat dalšího?

Napsal: sob 11.10.2014 17:22
od mawis
Cau. Jestli mas efficientdynamic a zaluzie pred chladicem, tak je to normalni. Udrzuje se vyssi teplota schvalne za ucelem snizeni treni v motoru a zaluzie dale snizuji aerodynamicky odpor atd.. ja mam taky normalne 90-96 a v zacpe i az 110. To se uz pak spousdti sahara a otevrou zaluzie pred chladicem.
ja mam 318d, ale princip bude stejnej...

Napsal: sob 11.10.2014 18:21
od -iceman-
Rolety ani efficientdynamic nemam, mam trochu obavy, proc to tak je, ale predpokladam, ze kdyby to bylo spatne, tak neco zahlasi idrive.

Napsal: sob 11.10.2014 18:27
od Vlasta
-iceman- píše:Rolety ani efficientdynamic nemam, mam trochu obavy, proc to tak je, ale predpokladam, ze kdyby to bylo spatne, tak neco zahlasi idrive.
Aby nebyla v hajzlu vrtule vodní pumpy

Napsal: sob 11.10.2014 18:50
od -iceman-
Jedinou funkci co ma auto je brake energy recuperation a to pochybuju, ze ma spojitost s vodou, kdyz to ma "nabijet" baterku... Dá se ta vrtule nějak zjistit nebo prostě musí pumpa dolu?

Napsal: úte 14.10.2014 17:48
od kubicek106
Tak to jsem rad, že je teplota 90-96 ok, mam tam ve předu ty žaluzie a bylo my divné, že jsou i pri těch 96 stupní stale zavřené. Kouknu někdy až bude fučet sahara zda se otevřou žaluzky. Díky všem za info Kuba

Napsal: úte 14.10.2014 20:41
od mawis
Nacapat zaluzie otevrene neni uplne jednoduchy. Oteviraji se vetsinou jen na chvili. Nejcasteji jsou otevrene kdyz je venku nad cca 33stupnu a popojizdim. Ovlivnuje to i klimatizace. Pokud je pustena tak jede sahara a motor ma mensi teplotu. Pokud vypnu klimu, tak se vice zahriva motor a pak otvira i zaluzie. Jinak termostst se mi otevira pri 88 a vycetl jsem ze naplno otevrenej je az pri 100. Sahara se pousti az nekde nad 100 a pak si i otevira zaluzie...

Napsal: úte 02.12.2014 22:12
od vencabrk
pánové když jsme u těch termostatů proč jsou tam vůbec dva? a když se mi to málo ohřívá (330d e91) musí se měnit oba??

Napsal: stř 03.12.2014 09:02
od vencabrk
vencabrk píše:pánové když jsme u těch termostatů proč jsou tam vůbec dva? a když se mi to málo ohřívá (330d e91) musí se měnit oba??
ještě malý dotaz jakou kapalinu chladící kapalinu tam dát? mam tam tuším zelenou a je možné ji dolejt modrou (K11) nebo jaké má označení má ta zelená?? děkuju za radu :)

Napsal: stř 03.12.2014 09:35
od -BMWPOWER-
ja tam mam teda ruzovku G12 netusim jestli tam patri ty ostatni varianty..

Napsal: stř 03.12.2014 13:13
od cajoch
vencabrk píše:pánové když jsme u těch termostatů proč jsou tam vůbec dva? a když se mi to málo ohřívá (330d e91) musí se měnit oba??
termostat je na hlavním vodním okruhu a pak na egr ventilu. Mění se oba pro to, že když je jeden z termostatů špatnej, je špatně všechno a auto nedrží tepolotu. Navíc rádi odcházejí spolu ..a kdyby ne tak vyměníš jeden a za tři měsíce se ti posere ten starej nevyměněnej...

Napsal: stř 03.12.2014 15:23
od leon46
měnil jsem před týdnem termostaty na 330d e92, protože jsem měl max teplotu 55C.. Po výměně v servisu mi krásně drželi teplotu 85-90C. Teď se schválně dívám v BC a píše mi to stále po 30km trase max 65C. Když tomu šlápnu, tak se dostanu na 70C, ale rychle to spadne..

Co může být v háji?

Napsal: stř 03.12.2014 16:10
od cajoch
reklamace termostatů, nebo opravy jako celku

Napsal: pát 05.12.2014 22:15
od Srbik
Zdravím kluci, tak jsem podle návodu @MiM změřil teplotu chladící kapaliny (07.00 KTMP-MOM).
Zhruba po 30km (okresky max100km/h) jsem měl teplotu mezi 63-69 stupňů.
Dálnice (max 150km/h) cca 80km mi auto ukazovalo 70-79 stupňů.
Mám 330xd e90 M57N2 manual.
Co si o tom myslíte? Díky moc!

Napsal: pát 05.12.2014 23:34
od starML
leon46 píše:měnil jsem termostaty na 330d e92, měl jsem max teplotu 55C.. a píše mi to stále po 30km trase max 65C. Když tomu šlápnu, tak se dostanu na 70C, ale rychle to spadne..
A máš tam manuální převodovku nebo automat? Nebudeš věřit, jak je to důležité!!

Napsal: sob 06.12.2014 13:47
od gsicbr
leon46 píše:měnil jsem před týdnem termostaty na 330d e92, protože jsem měl max teplotu 55C.. Po výměně v servisu mi krásně drželi teplotu 85-90C. Teď se schválně dívám v BC a píše mi to stále po 30km trase max 65C. Když tomu šlápnu, tak se dostanu na 70C, ale rychle to spadne..

Co může být v háji?
Řešil jsem něco podobného. Může ti ukazovat blbě čidlo nebo to máš jako já a termostat ti otvírá v cca 69°C jako mě. Mě se to krásně rychle ohřívalo ale jak si psal provozní teplota kolem 65°C. Většinou co tady kluci psali, tak ho měli v pytli úplně a byl otevřenej od začátku a blbě jim to topilo, hlavně po dlouhý době jízdy.
Jinak nevidím důvod proč měnit oba, když sáhneš na hadice a hned víš jestli to dělá hlavní nebo ne, a ve finále až se posere na EGRku tak je vyměněnej za 5min.

Napsal: pon 08.12.2014 10:07
od Velvetek
starML píše:
leon46 píše:měnil jsem termostaty na 330d e92, měl jsem max teplotu 55C.. a píše mi to stále po 30km trase max 65C. Když tomu šlápnu, tak se dostanu na 70C, ale rychle to spadne..
A máš tam manuální převodovku nebo automat? Nebudeš věřit, jak je to důležité!!
starML: v čem je takový rozdíl?

Napsal: pon 08.12.2014 17:10
od Vlasta
U automatu je vyšší provozní teplota chladící kapaliny