Stránka 3 z 5

Napsal: pon 25.03.2013 21:07
od DaweTDS
Huska píše:
DaweTDS píše:[Jak kolo stratí adhezi končíš a ani repas nepomůže.
Proto,když jedeš třeba hlubokým sněhem je svor veliký plus protože tam furt nějaký "odpor" je,ale jak je led jsi nahranej.


no nic, je zbytečné radit někomu kdo poradit nechce. Když ti nestačí dát odkaz na technické řešení včetně robrázků a popisu jednotlivých typů diferenciálů, tak ti nic nepomůže... věř si čemu chceš :roll:

PS: zkus zvednout zadek auta (odpor téměř nula) a točit kolama ... poznáš jak se samosvor chová.


Koukám,že máš v popisu Olomouc..Jezdím tam celkem často,tak klidně se můžem někde potkat a pokecat...

Napsal: pon 25.03.2013 21:58
od Huska
dojed na nějaký sraz do Brna :-) v Olomouci už nebydlím

Napsal: pon 25.03.2013 22:00
od DaweTDS
Huska píše:dojed na nějaký sraz do Brna :-) v Olomouci už nebydlím


Třeba se tam někdy potkáme...

Napsal: pát 29.03.2013 01:36
od EdyBoyS
Pokud se teda i s repasovanou špérou nerozjedeš, když je jedno kolo na ledu a druhé na asfaltu tak mě napadá taková malinká pomoc, pokud není auto vybaveno systémem ASC...
Trošku přitáhnout ručku... Pak by se to nechalo jako 100:1 ale třeba daleko líp, kdyby působil odpor i na nezatížené kolo... co myslíte?

Napsal: pát 29.03.2013 08:30
od Rade520
EdyBoyS píše:Pokud se teda i s repasovanou špérou nerozjedeš, když je jedno kolo na ledu a druhé na asfaltu tak mě napadá taková malinká pomoc, pokud není auto vybaveno systémem ASC...
Trošku přitáhnout ručku... Pak by se to nechalo jako 100:1 ale třeba daleko líp, kdyby působil odpor i na nezatížené kolo... co myslíte?

U otevřeného difu to šlo pomoct si ručkou při rozjezdu ,u svoru jsem to nezkoušel ,
zas aby se nějak neníčili lamely nebo něco.

Napsal: pát 29.03.2013 15:01
od pragdejf
Rade520 píše:
EdyBoyS píše:Pokud se teda i s repasovanou špérou nerozjedeš, když je jedno kolo na ledu a druhé na asfaltu tak mě napadá taková malinká pomoc, pokud není auto vybaveno systémem ASC...
Trošku přitáhnout ručku... Pak by se to nechalo jako 100:1 ale třeba daleko líp, kdyby působil odpor i na nezatížené kolo... co myslíte?

U otevřeného difu to šlo pomoct si ručkou při rozjezdu ,u svoru jsem to nezkoušel ,
zas aby se nějak neníčili lamely nebo něco.


zamysli se nad tim....

co se asi deje, kdyz se u svoru jedno kolo toci a druhy stoji. ano, to je prave ten nejvetsi saigon pro lamely.

Napsal: pát 29.03.2013 18:52
od EdyBoyS
pragdejf píše:
Rade520 píše:
EdyBoyS píše:Pokud se teda i s repasovanou špérou nerozjedeš, když je jedno kolo na ledu a druhé na asfaltu tak mě napadá taková malinká pomoc, pokud není auto vybaveno systémem ASC...
Trošku přitáhnout ručku... Pak by se to nechalo jako 100:1 ale třeba daleko líp, kdyby působil odpor i na nezatížené kolo... co myslíte?

U otevřeného difu to šlo pomoct si ručkou při rozjezdu ,u svoru jsem to nezkoušel ,
zas aby se nějak neníčili lamely nebo něco.


zamysli se nad tim....

co se asi deje, kdyz se u svoru jedno kolo toci a druhy stoji. ano, to je prave ten nejvetsi saigon pro lamely.


a dá se tomu u svoru teda dopomoct ručkou??
Logicky by to jít mělo, protože kolo na ledu má odpor 0 0 nic... a při zatažení ručky třeba na 50 - 60% by ten odpor značně vyrostl... pak by se auto rozjet mělo... Ale osobní zkušenost s tím nemám

Napsal: pát 29.03.2013 19:24
od DaweTDS
EdyBoyS píše:
pragdejf píše:
Rade520 píše:[quote="EdyBoyS"]Pokud se teda i s repasovanou špérou nerozjedeš, když je jedno kolo na ledu a druhé na asfaltu tak mě napadá taková malinká pomoc, pokud není auto vybaveno systémem ASC...
Trošku přitáhnout ručku... Pak by se to nechalo jako 100:1 ale třeba daleko líp, kdyby působil odpor i na nezatížené kolo... co myslíte?

U otevřeného difu to šlo pomoct si ručkou při rozjezdu ,u svoru jsem to nezkoušel ,
zas aby se nějak neníčili lamely nebo něco.


zamysli se nad tim....

co se asi deje, kdyz se u svoru jedno kolo toci a druhy stoji. ano, to je prave ten nejvetsi saigon pro lamely.


a dá se tomu u svoru teda dopomoct ručkou??
Logicky by to jít mělo, protože kolo na ledu má odpor 0 0 nic... a při zatažení ručky třeba na 50 - 60% by ten odpor značně vyrostl... pak by se auto rozjet mělo... Ale osobní zkušenost s tím nemám[/quote]

Tak ať to někdo zkusí a bude..

Napsal: sob 30.03.2013 18:00
od MACEK
Nevíte jestli pasuje velký svor z e34 přev. poměr 3,23 na e36ku :?: obojí motory 2,5

Napsal: sob 30.03.2013 18:37
od Rade520
ne,má jiný obal,
ale svorná vložka jde přehodit.

Napsal: sob 30.03.2013 19:01
od MACEK
normálně do otevřeného sériového diffu 325ky jo?

Napsal: čtv 22.01.2015 16:01
od J0HN3C
Rád bych otevřel téma a zeptal se, jestli někdo dokáže odpovědět, případně realizovat tuto vzrušující otázku. :)

Napsal: čtv 22.01.2015 16:27
od MattyX
co by to nešlo, jde to, jen poměr musí být vyšší jak 3,07, protože pak je rozdíl zhruba 0,5cm na tluštce hlavního soukolí... typů 188 jsou dva druhy.

Napsal: čtv 22.01.2015 17:18
od Francis
Velký diff v E34 je typ 210, z něj to nepůjde.

Trocha teorie. BMW v minulosti vyrábělo tři velikosti diffů: typ 168, typ 188 a typ 210.
Pro E30, E36 byl malým typ 168 a velkým typ 188.
Pro E34, E32 byl malým typ 188 a velkým typ 210.
Vzájemně mezi typy (velikostmi) samosvorné vnitřky migrovat nelze. Aby to byl ještě horší, do typu 188 (v E34 jako malý a v E36 jako velký) byly dva druhy samosvorů. Bylo to podle počtu zubů pastorku, pro zjednodušení jeden pro převody 3,07 a delší (2,93 nebo 2,65 atd) a pro 3,15 a kratší (3,25 nebo 3,45 atd).
U E36 je výjimkou M3 3,2 s diffem typ 210.

Napsal: čtv 22.01.2015 19:33
od johnyfly1
ma tu niekto z vas samosvor na e36 s 25% svornostou a ma momentovy kluc? potrebujem zistit jeden moment :)

Napsal: čtv 22.01.2015 19:41
od Francis
Mám samosvor s najetými 50k km, momentový klíč s "hodinkama" do 300 Nm.

Napsal: čtv 22.01.2015 20:15
od johnyfly1
a mas 25% svor? potreboval by som zistit ze ked zdvihnes jedno koleso a das tam neutral, momentovy kluc das na maticu naboja zdvihnuteho kola a akym najmensim momemtom dokazes to koleso potocit...mne hovorili ze novy by mal udrzat 100Nm, no moj udrzi 43Nm...zasa v manuali od bmw pisu ze ma mat od 30-50Nm, tak teraz neviem preto to potrebujem zistit :)

Napsal: čtv 22.01.2015 20:23
od Francis
Změřím o víkendu a písnu ti sem výsledek.

Samosvor mám 25% originál od BMW. Kupoval jsem RMFD v roce 2013.

Napsal: čtv 22.01.2015 20:24
od johnyfly1
oki potom daj vediet, budem ti vdacny :)

Napsal: čtv 22.01.2015 23:07
od MattyX
johnyfly1 píše:a mas 25% svor? potreboval by som zistit ze ked zdvihnes jedno koleso a das tam neutral, momentovy kluc das na maticu naboja zdvihnuteho kola a akym najmensim momemtom dokazes to koleso potocit...mne hovorili ze novy by mal udrzat 100Nm, no moj udrzi 43Nm...zasa v manuali od bmw pisu ze ma mat od 30-50Nm, tak teraz neviem preto to potrebujem zistit :)
Já jsem to měřil u sebe a měl před rokem 70Nm než se protočil :)