Stránka 3 z 3
Napsal: úte 25.06.2013 14:51
od balda88
Fatal Design píše:balda88 píše:mám křížené M budíky s klasickými, takže v klasických budíkách mám logo ///M a origo červené ručičky
Aha, já myslel že tam máš eMkové kvůli teplotě oleje ...
právě, že to byli budíky z SMG tak jsem je takto předělal, byli za velice dobrou cenu tak proto jsem to takhle předělal.
Napsal: úte 25.06.2013 17:22
od Fatal Design
balda88 píše:Fatal Design píše:balda88 píše:mám křížené M budíky s klasickými, takže v klasických budíkách mám logo ///M a origo červené ručičky
Aha, já myslel že tam máš eMkové kvůli teplotě oleje ...
právě, že to byli budíky z SMG tak jsem je takto předělal, byli za velice dobrou cenu tak proto jsem to takhle předělal.
Takže máš půlené logo a flash light jako já =D
Napsal: úte 25.06.2013 22:24
od johnyfly1
hmm pozeram e36 compacty a tie sa robili len s ASC+T podla bmwfans...
ale co hovorite ze maju skrtiacu klapku ktora pridusuje motor to mi nejde do hlavy pretoze bmwfans ukazuje vsetky diely rovnake bez acs alebo s asc

to sa tyka aspon 4valcov u 6valcov je pridana klapka asc
dalej aj keby sa dorobilo asc ako by sa s tym vysporiadala riadiaca jednotka motora....lebo do nej aspon u mojho compactu idu z acs kabliky can high a can low...mozno ze by to fungovalo a mozno by ju trebalo prekodovat resp dat z auta ktore malo asc...ale podla schemy a etk je na compact 4valceka velmi jednoduche dorobit ASC+T staci vymenit trubky, jednotku abs za asc najlepsie neskorsiu verziu ktora je bez rele a ma v sebe aj riadiacu jednotku vtedy je aj prerabka kabelaze uplne jednoducha...fakt najvacsi zadrhel je ten ako si s tym poradi povodna riadiaca jednotka
