Ahoj,
cely jsem to necetl, sorry.
Jesli to jeste nebylo zmineno:
E90 tajny menu, tam je videt teplota vody. Viz.
http://e90.wetpaint.com/page/BC+hidden+menus
IMHO to na tech sem tam co je potreba zkontrolovat teplotu vody staci. Chapu, prijemnejsi by bylo to mit porad, ale nechci si zaplacat auto krabickou.
Pres OBD jde bezproblemu vytahnout teplota vody, atd, ale BACHA, pokud nekdo chce tlak turba, tak je potreba mit program, ktery umi prepocet z tlaku ze sani, jinak to ukazuje z OBD pouze MAF/MAP. Lepsi je na turbo si poridit zarizeni/budik co ma vstup na sender, ktery meri primo v sani boost/vacuum.
Teplota vody/oleje je trochu problem predevsim z hlediska toho sendru (cidla), nevidel jsem zadny kvalitni produkt. Tlak oleje dela treba Macht Schnell sender, ale je to takova divna firma (spis tuning nez racing)
Nejlevnejsi/nejjednodussi teplota vody je asi scangauge:
http://www.scangauge.cz/, pripadne tady maj vic veci:
http://shop.smartpro.sk/, scangaugeE je mensi. Jde na to udelat nizkoprofilovej kabel tak, aby sly zavrit obd dvirka.
P3 cars ma vent gauge tady:
http://www.p3cars.com/catalog/e90/, mne se tyhle placacky ale nelibi
Ohledne bluetooth, nejmensi/nejlepsi je IMHO OBDLink MX, viz recenze treba tady:
http://www.mp3car.com/mp3car-blog-talk/ ... eader.html, ma to samovypinani po vypnuti auta, atd, akorat bacha, bal bych se, ze mi nekdo pres to ukradne auto, pokud to tam bude naporad (jde pres to ovladat zamykani, atd.) Ohledne ukopnuti, etc - tady s tim modulem jdou snad zavrit i dvirka pres OBD port, takze by to nemelo hrozit.
Pekny je treba i dashdyno:
http://www.dashdyno.net/
akorat je trochu velky, mrknete na e90post, s trochou bastlu (uprava stredovyho tunelu) se to vejde to popelniku.
Jelikoz mam v budikach teplotu oleje, staci mi to. Teplota vody je takova osemetna vec, a neda se ji moc verit (voda je zahrata klidne treba 5km nez je zahratej olej, resp. voda ma 103 C a olej furt treba 70), takze na teplotu vody bych se asi vyprd, a resil bych teplotu oleje.
Ja tuhle vec resil uz davno. Libil by se mi tlak turba, nejspis bych si tam dal ten panel 3x budiky do popelniku, ale nevim, co s autem budu delat (jestli styl zavodak, nebo styl classic). Kdyz vyndam vnitrek, dam si tam i ty budiky, jinak asi ne.
Summa summarum: lepsi mit cisty, pekny interier nez nekde nejakou krabicku. Kdyz to chci honit, tak si pockam az budu mit jistotu, ze je auto zahraty, a pojedu zamerne tak, abych ho zahral (jel jsem 20 km a olej byl furt na 80C, normalne 110 - to jsem konstantne tocil nejakejch 1500 ot) - tak, ze budu tocit 2000/2500 ot, po 20 km takovyhle jizdy uz to MUSI byt zahraty, a pokud ne, tak SKORO zahraty. Pokud se nekde neco pokazi, tak mi staci teplota vody z BC hidden menu (treba jednou jsem mel kontrolku nizky chladici kapaliny, tak jsem si to nasel v menu, koukam ze teplota vody normalni, tak jsem jezdil dal a dolil az za den).
Taky je otazka, co si od ty teploty vody slibujete. Pokud to ma byt znamka zahrati motoru, tak je to urcite spatne a neveril bych tomu.