Stránka 3 z 3

Napsal: ned 09.09.2012 19:47
od EdyBoyS
Morte píše:
EdyBoyS píše:Rychle totiž umí jet každej :lol:

kéž by...

nechtěl jsem nikomu nic rozmlouvat, jenom říkám, že na tenhle druh závodění je e36 špatný auto...

každopádně jak už jsem psal- odlehči to...vyhaž co jde, 100 kilo dolů udělá zázraky...
pokud chceš aby líp lítala ručička otáčkoměru tak se dá ještě odlehčit spojka...ta dvouhmota není nejlehčí...
no jo, ale co vyházet??
maximálně rezervu a zadni sedačky, jinak mě nic nenapadá... zas nechci jezdit holotou, když s tim jezdim i do práce a za babama... chci aby to mělo výbavu ale aby to i brutálně jelo

Napsal: úte 18.09.2012 16:42
od noname
Konečně jsem se dočkal videa, ikdyž je naprd, trochu se smrsklo, ale pro ukazku zrepasovaneho svoru 3,23.

http://www.youtube.com/watch?v=b28naSXTE5o

Napsal: úte 18.09.2012 17:09
od norespect
tak to je gute..
¨ja konecne sehnal svor.. ma ale pomer 2,90 (muj ma 3,23) a protoze to je malej obal tak jen prehazu sp :)
ted uz sehnat nejakej gute 2,5 moturek :)

Napsal: úte 18.09.2012 17:13
od KKKuba
Hele ty umíš zrepasovat špéru? Tím myslím dát jí dokupy tak aby na 100% fungovala, většinou jsou ty vložky uběhaný do bezvědomí...

Napsal: stř 19.09.2012 17:16
od noname
zrepasovat a postavit vcelku libovolný převod a mnoho dalšího :wink:

když tak sz :wink:

Napsal: sob 02.02.2013 23:15
od Tyckar
Páni z ktorych diffov priamo pasuje prevod (hruska, talir)do e36 325i diferencialu -stredny obal ?? (??Z vsetkych e34? e36 325i,328i,m3???z e30 nie ?) DAKUJEM

Napsal: pon 04.02.2013 17:31
od EdyBoyS
noname píše:Konečně jsem se dočkal videa, ikdyž je naprd, trochu se smrsklo, ale pro ukazku zrepasovaneho svoru 3,23.

http://www.youtube.com/watch?v=b28naSXTE5o
pěkny video, co to je za motor??

Já mám 323i upravenou sáním, klapkou, vstřikama, jednotkou a ještě to mám čiplé, takže na sprintech pojedu 328i kupé jak hovno, ale když pálím gumy, tak na jedničku v poho, ale jak hodim za 2, tak začnou padat otáčky... proč?
přitom mám poměr 3,15 po repasi a origo je přece 2,93 takže bych měl mít i kratší kvalty tzn víc síly... nechápu... na dvojku to jde pálit akorát ve velké rychlosti nebo za mokra, ale když to přetočim tak to dvojka neudrží v burnoutu a okamžitě klesaji otáčky...

Napsal: pon 04.02.2013 20:26
od DWXak
v 9 přízpěvcích z 10 píšeš jak pojíždíš všechny motorizace v e36, div né že si s M3 nastejno, tak pošli nějaký video, graf z brzdy nebo něco takovýho protože asi nebudu jedinej, kdo si myslí že to jsou akorát výmysly ;)

jinak při přetočení mi ani na trojku neklesnou otáčky, klasickej "burnout" přes brzdu na dvojku jak víno, takže bude někde problém u tebe

Napsal: úte 05.02.2013 13:44
od EdyBoyS
M3 určitě nepojedu, to ani náhodou...
Říkám, že na sprintech pojedu všechny šestiválce v E36 až po 328i, té ujedu jen o kapotu cca na 300 metrech.
s E46 330i jsem dával sprint a 1,2 jsem jí ujel cca o půl auta, ale na trojku už mi ujela.
Na to, že je to 17 let stary auto co má najeto přes 200 tis, je to celkem dobry poježdění, ale když dávám burnout, tak musím držet jedničku v omezovači, jak kopnu za 2 tak to hrabe pouze ve větší rychlosti, ale když to přetočim, tak otáčky začnou klesat.. tak nevím, čím to asi je, nepomlže ani naspojkovat...

možná kvalitní zimáky :-D
Zkusim vyměnit svíčky, filtry a udělám video :wink:

Re: E36 změna poměru otáček kol

Napsal: pon 10.07.2017 14:33
od Joshuax
No video uz nikde, ale zkusim zneuzit tohle tema, protoze jsem hledal nejake vhodne, abych oprasil trosku tu situaci kolem svoru u E36.

Zjistil jsem tedy nasledujici, obaly jsou celkem 3 (168,188 a 203), ale protoze jedina M3 3.2 ma ten nejvetsi (203), tak se tomu strednimu (188) rika velky.
OK, v tom mam teda jasno.
Maly (168) se daval po 320iA, 323i uz mela velky (188). Rozdil byl zejmena v prevodovych pomerech. Moje 328i pouziva 2.93 v serii. Zrejme nejdelsi melo 325tds (2.56) a nejkratsi v sestivalu 325tiA (3.23), jinak casteji 3.15 (v 325i, 325iA a M3 3.0). M3 3.2 ma vetsi obal, takze je jako zdroj nevhodna.

Pak se to ale zacina komplikovat ruznyma zamenitelnostma mezi E30,E34 atp. Co je v petce v malem obalu, jde v trojce do velkeho atp, trochu bordel, promlouvaji do toho dalsi prevodove pomery atp, clovek aby si na tohle zacal psat denik :)

Pokud to teda spravne chapu, je jedno jestli mam svor nebo ne, je to jenom o strevech. pokud mam stavajici obal s pomerem 2.93 stopro to je 188cka, takze prekopatelna na svor jenom diky vymene strev.
Co teda mohu pouzit za zdroj ? Diff mi bohuzel mimo zatah huci (ne moc, ale dost na to, aby mi to vadilo :D).
Opet, pokud to spravne chapu, huci zejmena loziska, takze cela repase by se mohla udat jenom vymenou lozisek, pokud to nebudu chtit prekopat na svor. (mensi naklady)

Kdyz teda sezenu svor s velkym obalem, ale spatnym pomerem, jsem schopny jej relativne dobre prestavet na jiny pomer, nebo se to musi stejne vymenit vsechno i vcetne lamel atd ? Nikdy jsem to rozdelane nemel, takze vubec netusim, jak to tam je seskladane a co je na cem velikostne zavisle.
Jestli tam nejde udelat vylozene neco jako prevodovy pomer urceny klidne z nesvoru a svornost zajistit jenom vymenou adekvatnich dilu ze svoru ?

Re: E36 změna poměru otáček kol

Napsal: pon 10.07.2017 20:48
od paveld
Taky jsem po tom nějakou dobu zpátky pátral a pochopil jsem, že velký dif z E36 je vnitřnostma kombinovatelný s malým difem z E34, typ 188 - jak píšeš. Dospěl jsem ale k tomu, že tohle ani tak není problém jako to, kdo by to pak měl složit - někdo se toho bojí, zbytek lidí si to nechá tak dobře zaplatit, že to pro mě nemělo význam.

Re: E36 změna poměru otáček kol

Napsal: úte 11.07.2017 10:27
od Joshuax
Tak ja verim, ze je zde dost schpnych lidi, kteri dokazi slozit diff s adekvatnim predpetim lozisek, ale protoze to jsou starsi auta, chce to vice zkusenosti a taky citu, nez jenom tabulky. malokdo dava dokupy asi opravdu zanovni diff.