Stránka 3 z 3
Napsal: stř 24.07.2013 16:43
od MattyX
Paty píše:Totic píše:No jinak je tady mrda už starých témat o těhle zadních siláčích a všude se říká ať tam dáte M3 silentblock, tj. s osazením (opatření na drifty a rasantní jízdu

) proti vysunutí z ramene.

To mi říkáš brzo, že jsou lepší. A právě jsem se na toto tady celou dobu ptal který jsou lepší. No nic tak příště už vím jaký tam dát

ale toto by tam nebylo špatný dát, nemáte někdo tyto bílý podložky?
http://www.vorshlag.com/product_info.ph ... cts_id=421
takhle to řešil kamoš, ale stejně udělal geometrii a pak popojel, dělal ju znova a pořád se to hejbe stejně... cim tvrdší silentblok tam bude, tím si to bude líp držet stabilitu při podelných nerovnostech (nebude se glajdat sbihavost

)
Napsal: stř 24.07.2013 20:51
od Totic
Tak jo mám v merku zatím teda 2, 3, 4-ku.
Je tam ještě kost č.5. Ale tak s tím jsem se zatím nesetkal, že by oproti předku odcházela (?)
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=45
Napsal: stř 24.07.2013 21:10
od paveld
Tak pokud je hodně stará a guma už bude ztvrdlá a popraskaná, tak si myslim nebude moc fungovat tak jak by měla... já ji měnil, ale spíš pro dobrý pocit, nezaznamenal jsem změnu. Ale na to kolik stojí a kolik je s ní práce bych to neřešil a dal novou

.
Napsal: stř 24.07.2013 22:49
od MattyX
Doprdele pořád nešpekuluj a kup všechno, protože všechno je uplně v prdeli

20 let starej pekáč na kterým to nikdo neřešil

Tak to bylo zatím u všech E36 a tvoje nebude vyjímkou
kosti stojí cca i 200 jedna, sadu siláčů na zadní nápravu (krom nápravnice ) máš za 3200 a čepy do zadní těhlice jsou za po pětičentu kus bohužel... udělej to všechno a nemusíš na to už nikdy hrábnout...
Máš nový B6 tak ať si je taky užiješ

Napsal: čtv 25.07.2013 11:04
od Totic

jj tak nějak, samo bych toho udělal co nejvíc. Jen mě zaráží, že to je spíš pro dobrej pocit a nikdo moc nějakou změnu pak nezaznamenal
Hele Vojtas a co všechno obsahuje ta měkší (červená ?) flex sada na zadek?
Napsal: čtv 25.07.2013 23:47
od MattyX
tady za tu cenu je tam všechno co potřebuješ krom uložení nápravnice. A pak tam neni na stranu těhlice kloubek do horního ramene.
I kdybys dal novou gumu, tak to bude rozdíl jako prase. Pryž za ty roky hodně změnila vlastnosti

Napsal: úte 30.07.2013 14:40
od Totic
Tak jo dík za rady, poměním tam co bude mechoš ochotnej páčit ven
Ještě je potřeba si říct

, že na M3 je tam místo silentu č.3 tzv. Kulový kloub (totožný s č.2). Tak jsem se zamýšlel jakej by mělo efekt ho zaměnit, ale domnívám se, že opodstatnění asi jen s těma silnějšíma M3 ramenama.

Napsal: úte 30.07.2013 22:05
od MattyX
No jelikož ho máš v těhlici nalisovanej, tak s M3 ramenama to nema společnýho vubec nic
M3 ho má proto aby spodní rameno nemělo takovou vůli jako v gumě a drželo si stabilněji geometrii i při zatížení kola (Odklon)

Ono při konstrukci toho spodního ramene je to takový prapodivný

to se ohyba snad i pohledem
