Stránka 3 z 6

Napsal: stř 11.09.2013 16:28
od Francis
Unašečem myslíš to, k čemu se šroubuje poloosa, díl co je jen nasunuté do diffu drážkovaným koncem?
díl č. 1 ?

Obrázek

Napsal: stř 11.09.2013 18:27
od hamatoyoshi
Francis píše:
MACEK píše:Ahoj, jake gufera a kde se daji koupit na pretesneni samosvoru do e36 a je tam nejaka zaludnost pri vymene?

Koupit se dají v kterémkoli zastoupení BMW, dále pak v např. v Autokelly, ELITu, ...


Ano, dokonce jsme s Mackem zjistili, že přední gufero vyšlo dráž z druhovýroby (Corteco) než origo. 400 vs 200. Boční od Corteco kolem 100 Kč.

Napsal: stř 11.09.2013 18:29
od hamatoyoshi
Thomeeno23 píše:když už jsme u toho dají se někde koupit samotné unašeče? mám v nich nejspíš vůli. Nebo jen origo?


Jen origo nebo vrakáč. hledal jsem to u nás, v Kelly, v Elitu, v APM a nic..

Napsal: pát 13.09.2013 11:32
od minarik
ahoj nemá někdo samosvor na e21?

Napsal: pát 13.09.2013 18:22
od Thomeeno23
Francis píše:Unašečem myslíš to, k čemu se šroubuje poloosa, díl co je jen nasunuté do diffu drážkovaným koncem?
díl č. 1 ?


jo přesně to myslím, když se s unašečem zahýbe vydává to rány(přesně takové co jsou v mnoha e36 slyšet někdy při zařazení).mohl by to způsobovat ten drážkovaný konec pokud se nepletu, nemáte s tím někdo zkušenosti?

Napsal: pát 13.09.2013 21:04
od Francis
Vydává rány když s ním zahýbeš jak? Při točení dopředu-dozadu?
Tipuju, že spíš bude vůle někde v zubech hruška-talíř. Drážkování unašeč-náboj je bez pohybu, jistí to drátěný kroužek.

Napsal: úte 17.09.2013 00:49
od Thomeeno23
No když s unašečem zatočím kolem osy je v něm dost vůle při které to vydává ty typické zvuky pro e36..takže pokud se s tím nechci smířit vypadá to na repas diferáku?

Napsal: úte 17.09.2013 08:45
od Francis
Výměna unašečů to nevyřeší. Vůle je v převodech. Používáním (jízdou) se opotřebovává jak hlavní ozubené soukolí, tak i ložiska a diferenciální soukolí v kleci. Podívej se do ETK na ceny ložisek a přejde tě chuť na repasi. Pokud tě to velmi irituje, najdi si jiný starší s méně najetými km.

Napsal: úte 17.09.2013 13:01
od Thomeeno23
Díky moc za info. Celkem mne to překvapuje, protože ta vůle je celkem lehká(nepřipadalo mi že bych přes ní tahal více součástek). Každopádně za tolik peněz mne to už tak neirituje a ty rány jsem slyšel zatím v každé e36 takže schánět diferák bez vůlí bude sranda :lol:

Napsal: úte 17.09.2013 15:55
od Lucifer
Tak když to je kuželíkový ložisko tak se nedivím že to stojí takovou ránu

Napsal: sob 28.09.2013 01:15
od Michal_01
Mám na 2.5 3.45 z 2.0 samozřejmě včetně slabších poloos, diferenciál jsem si zavařil, doteď najeto 5 000 km samozřejmě včetně pár hodin driftování, už když jsem ho tam dával měl vůle, po 5tkm. je to horší, proto ho jen pro jistotu měním za další.

Kdyby investice 500-1000 kč / půlrok za zvarosvor, nezdá se mi to oproti repasím obyčejného lsd moc :wink:

Btw. Že se s autem nedá zatáčet, pokud nchcete jet bokem jak už tu padlo, je opravdu neskutečná hloupost :wink:

Napsal: sob 28.09.2013 20:22
od kovaljuk
Nemáte někdo zkušenost se svorem 2,64 v E36 2,8? Mam trochu strach abych z toho neudělal dálniční express.
Tento převod sem našel pouze u E34 2,5tds.

Napsal: ned 29.09.2013 19:56
od hamatoyoshi
Víte někdo kdo umí repasovat lamely v LSD? Začal mi hrabat jen na jedno kolo... :-/

Napsal: ned 29.09.2013 20:46
od johnyfly1
ktosi u vas v cechach to robil resp daval druhe a zvysil svornost az o 10% sa mi vidi...ale nefim uz kto to bol :roll:

Napsal: ned 29.09.2013 22:58
od MattyX
hamatoyoshi píše:Víte někdo kdo umí repasovat lamely v LSD? Začal mi hrabat jen na jedno kolo... :-/


kup origo BMW, dají se sehnat, jen najít ten správnej kod kua :)

Napsal: pon 30.09.2013 08:30
od Francis
Kódy by byly, ale už je to nedodatelné
http://bmwfans.info/parts/catalog/E24/C ... e_parts-2/

Napsal: pon 30.09.2013 10:32
od Toci
Uvažuju o koupi samosvoru z M3 na mou 323i. Pročetl jsem si toto téma a rozumím tomu správně, že stačí vyměnit boční unašeče a můžu to tam dát? Co přední unašeč, ten se taky musí vyměnit, nebo může zůstat? Je BMW vůbec schopné tohle ještě dodat, nebo už smolík?

Napsal: pon 30.09.2013 10:53
od Francis
Stačí se podívat do ETK a budeš mít jasno: je třeba vyměnit všechny unašeče, jak vstupní tak i výstupní. Tedy v případě, že nebudeš měnit i poloosy a kardan.

Napsal: pon 30.09.2013 10:56
od Toci
To bych neměnil, na prodej je pouze samosvor bez toho ostatního a shánět to někde nechci. Kolik řádově to obnáší? S ETK nemám žádné zkušenosti, e36 mám krátce a zatím jsem tam nic nepotřeboval:-)

edit: Jo tak už to chápu, ty unašeče se vezmou z původního difu, takže se to nemusí kupovat. Chtěl jsem se zeptat, dával tu někdo samosvor 3,15 konkrétně do 323i 125kW? Můj mechanik říká, že to tomu neudělá dobře a strašně mi vylítne spotřeba. Je asi jasný že se spotřeba zvýší, když mi při stejné rychlosti stoupnou otáčky, ale jak moc? Zajímala by mě konkrétní uživatelská zkušenost, jestli tuto kombinaci někdo má, je spokojen, či by do toho už znova nešel?

Napsal: pon 30.09.2013 12:30
od Francis
Mám Compact 323ti, který má z výroby převod 3,07. Zkoušel jsem jezdit se samosvorem 3,25 a spotřebu to dramaticky nezvedlo. Velmi záleží na stylu jízdy a na jízdních trasách. Ve městě se to na spotřebě projeví minimálně, na dáĺnici znatelněji, ale nijak dramaticky.