Stránka 3 z 3
Napsal: ned 29.01.2012 23:03
od Figa
Můžeš si ji za nekřesťanské peníze dokoupit.
Napsal: ned 29.01.2012 23:13
od BudVlad
Figa píše:Můžeš si ji za nekřesťanské peníze dokoupit.
Dokoupit kde?
Napsal: pon 30.01.2012 10:08
od Tehu
jak to funguje ta elektronicka merka ??? si predstavuju nejaky plovak bo co ale to by zas za jizdy kdyz je olej rozmelnen nesnimalo

nebo na cerpadylku nejaky snimany prutok, ale to by zas mohlo byt pozde az uz by to nic nemelo

nezna nekdo odpoved ??? nektery veci by meli nechat tak jak fungovali velice spolehlive odpradavna

Napsal: pon 30.01.2012 13:31
od BudVlad
Elektronické měření je na základě MIR principu. System se skládá z vysílače pulsů (transmitter) , přijimače pulsů (pulse detector) a procesoru (signal processor).
Výrobci tvrdí, že je to velmi spolehlivé protože systém nemá žádnou mechanickou součástku a že je to velmi přesné, lepší než 0.1%
Tady je podrobnější popis funkce:
How the Electronic Dipstick Works
The electronic dipstick uses the MIR fast-pulse technology to launch a signal--from a launch plate rather than an antenna--along a single metal wire rather than through air and measures the transit time of reflected electromagnetic pulses from the top of the dipstick down to a liquid surface. The air-liquid boundary is the discontinuity that reflects the pulse; the time difference between a pulse reflection at the top of the dipstick and a reflection at the air-liquid boundary indicates the distance along the line. The liquid level is thus measured from the top of the tank (the dielectric is air, which for all practical purposes does not vary with temperature or vapor content). The transmission line for the dipstick may be configured as microstrip, coaxial cable, or twin lead, whichever suits the application.
The strength of the pulse reflected from the air-liquid boundary and from the subsurface liquid-liquid boundary can be measured.
Napsal: pon 30.01.2012 13:49
od vpilat
ta elektronicka merka neni spatna, ale kdyz nefunguje jak ma, muze to byt problem... v nedeli mi hlasila dolit litr oleje, v pondeli ze je vse ok
tak nevim...
Napsal: pon 30.01.2012 15:19
od jiriik
vpilat píše:ta elektronicka merka neni spatna, ale kdyz nefunguje jak ma, muze to byt problem... v nedeli mi hlasila dolit litr oleje, v pondeli ze je vse ok

tak nevim...
raději měli nechat klasickou měrku oleje, a nevymyšlet hova*iny

Napsal: pon 30.01.2012 15:25
od vpilat
jiriik píše:vpilat píše:ta elektronicka merka neni spatna, ale kdyz nefunguje jak ma, muze to byt problem... v nedeli mi hlasila dolit litr oleje, v pondeli ze je vse ok

tak nevim...
raději měli nechat klasickou měrku oleje, a nevymyšlet hova*iny

myslim ze tam tu klasickou meli nechat

Napsal: čtv 02.02.2012 12:58
od blackwhit
vpilat píše:ta elektronicka merka neni spatna, ale kdyz nefunguje jak ma, muze to byt problem... v nedeli mi hlasila dolit litr oleje, v pondeli ze je vse ok

tak nevim...
jj, tohle se stává i mě. ukazuje dílek před spodní ryskou, za dalších 300km ukazuje půlku a za dalších 200km ukazuje, že chce dolít litr...

Napsal: sob 29.12.2012 11:25
od smepet
BudVlad píše:Problém s ubýváním oleje u N52 motoru je většinou těsnění filtru oleje a nebo vadný PCV. Není problém to opravit.
Co jsem cetl, problem N52 a unik oleje jsou take tim, ze jsou pretazeny hlinikovy srouby ve viku a 1 -2 srouby vepredu vlevo ulitnou a pak to tece vikem a dost. Muj pripad taky, 2 srouby K.O. po vymene testeni olej nemizi. Pokud nekomu tece olej vpredu vlevo, bude to s nejvetsi pravdepodobnosti stejny pripad.
Napsal: sob 29.12.2012 13:33
od matiz
Pod jakym vikem? Kam to teklo ? Ven pod motor ? Mam malou spotrebu, cca litr na 5000km a psychologicky mne to sere. Kazdopadne viditelny unik nevidim a zespod ani kapka kdyz zastavim.
Napsal: sob 29.12.2012 18:45
od omaro1
Zdravim,
Píšete tady, že vám N53 nebere žádný olej. Mě sežere e90 N53 3.0i zhruba litr na 4t km. Mam najeto neco přes 150 000 km. Myslíte, že to není normální, ze je neco špatně?
díky
Napsal: sob 29.12.2012 18:54
od pavproch
moje N53B30O0B (3.0, 200kW) sežrala za prvních první LL interval 1litr (bylo to asi 27kkm), za druhý taky litr a fčíl (ze třetího intervalu mám odkroucenu asi polovinu) půllitr
Castrol 0w-30 LL
Napsal: sob 29.12.2012 19:44
od BudVlad
Po 75K to zatim nebere ani kapku. Olej měnim jednou za rok.
Napsal: ned 30.12.2012 12:00
od smepet
matiz píše:Pod jakym vikem? Kam to teklo ? Ven pod motor ? Mam malou spotrebu, cca litr na 5000km a psychologicky mne to sere. Kazdopadne viditelny unik nevidim a zespod ani kapka kdyz zastavim.
POd ventilovym vepredu vlevo, sundej ten plstovy kryt motoru a prohlidni to cerveny tesneni co kouka pod ventilovym vikem. ty srouby praskaj na N52 vepredu vlevo hlavne
Napsal: ned 30.12.2012 12:03
od smepet
smepet píše:matiz píše:Pod jakym vikem? Kam to teklo ? Ven pod motor ? Mam malou spotrebu, cca litr na 5000km a psychologicky mne to sere. Kazdopadne viditelny unik nevidim a zespod ani kapka kdyz zastavim.
POd ventilovym vepredu vlevo, sundej ten plstovy kryt motoru a prohlidni to cerveny tesneni co kouka pod ventilovym vikem. ty srouby praskaj na N52 vepredu vlevo hlavne
viz.
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=312532
Napsal: ned 30.12.2012 13:06
od JirkaH
u mé 325xi 2006 140000km to je litr na 2000 km a z pod víka to není... Kam se to ztrácí je mi záhada...
Napsal: pon 14.01.2013 19:58
od smepet
JirkaH píše:u mé 325xi 2006 140000km to je litr na 2000 km a z pod víka to není... Kam se to ztrácí je mi záhada...
A jaky tam lejes olej ? Já jsem po výměně těsnění dal novy olej ll-04 5w-30 . Zatím jsem ujel 5000 km a olej se nehnul resp. Merka někdy ukazuje max a někdy půlku teda mezi merkama. Ono na vině je také používání ridkeho lehkobezneho longlife oleje s nízkým filmem. 5w-40 by to vyřešil ale zase ta spotřeba paliva půjde nahoru....
Napsal: pon 14.01.2013 20:02
od smepet
JirkaH píše:u mé 325xi 2006 140000km to je litr na 2000 km a z pod víka to není... Kam se to ztrácí je mi záhada...
A neteče ti to pod prirubou vpravo dole kde je olejovy filtr ? To je také častá závada u n52....
Napsal: pát 18.01.2013 17:37
od JirkaH
loni v létě jsem dělal spodek a nikde nic...
letos provedu výměnu oleje a uvidíme... zkusím tam dát alternativu...