Stránka 3 z 9
Napsal: čtv 06.09.2012 01:47
od BMW-e36-is
zdravim,mam taky m44 a uz rok to taky resim,akorat ze na neutralu to dela taky,jen to neni tolik znat,ale je to tam,nikdo si stim nevi rady

pritom to pred rokem slapalo jak hodinky.pred provozni teplotou to slape a kdyz je v provzni tak 5500,rekl bych ze tam jde malo benzinu

Napsal: čtv 06.09.2012 07:33
od Ori
taky mi nešel motor do otáček a zastavil se na cca 5200ot/min. a byl špatnej KAT.ucpal se a už propouštěl jen určitý množství spalin.
Napsal: čtv 06.09.2012 11:17
od BMW-e36-is
to by mohlo byt ono

tak uvidime.dik
Napsal: sob 08.09.2012 23:08
od Mirda328
zkousels vetsi vahu? zkus udelat obtokovej kanal, pokud to nekdo bastlil muze tamy byt neco jinak, zkus odpojit volnobeznak aby sel za vahou falesny vzdych jestli se otacky pohnou vyse

, pokud jo je problem ve vaze vzduchu, pokud mas MAF senzor muze byt dratek na konci rozsahu.....
a tech 2,7 bar tlak na liste je i pri tech 5500 tis?ot v tahu ?
Napsal: sob 22.09.2012 12:29
od MotoMoto
Diky moc za tipy....ale stale netusim. 2.7bar. Daval pri volnobehu. Kolik tlaci v otackach nevim. Je mi ale zahadou, ze nez se ohreje na provozni teplotu, jede pekne. I na 6000 jsem ho cca pri 70stupnich zkusil a naprosto lehce sel vytocit. Ohreje se ale , termostat otevre a pri 90-95stupnich konec. 5500 a tatatata...cukacka. na diagnostice to neukaze nic, jen obcas cidlo vacky, smaze se protokol zavad a i pri zahratem motoru pak motor jede paradne..ovsem cca za 3 minuty opet cukani... tak a babo rad. Proto mechanickou zavadu, jako kat atp vylucuju. Videl bych to na nejaky cidlo, co neni uplne ko, ale neukazuje dobre. Leda zkouska pokus omyl a vymenit znovu cidlo na vacce, cidlo na klice, resp. Cidlo teploty motoru, dokud to nebude ok:-)... vaha vzduchu je ok. A vetsu neni, je primo pro is. Bosch.. ...zkratka to musi byt neco, co udava paleni, nebo mnozstvi smesi.... fakt nevim.
Napsal: sob 22.09.2012 12:43
od MotoMoto
Motor po montazi pred 4.lety jel super. Zavada se zacala objevovat postupne. Jednou jo, jindy ne az pak odesel termostat....motor se podle budiku ohral na 50 stupnu ale tocil. Jenze s podchlazenym motorem to tocit je hovadina, takze po tydnu novej termostat a potize pokazde, jak se auto ohreje. Furt me napada neco, co udava paleni, nebo mnozstvi smesi.... jinak vyfuk mam delanej, misto katu rezonator a koncovka ulter. Mezitlumic ponechan.. ...civky menene, kabely ke svickam menene, svicky, pal.filtr...vse co me napadlo je meneno. Jedine cidlo co jsem nemenil je na klice. Rozvody i vacky jsou ok. Motor byl rozdelanej a vse ok jak ma byt.
Napsal: sob 22.09.2012 12:44
od MotoMoto
Motor po montazi pred 4.lety jel super. Zavada se zacala objevovat postupne. Jednou jo, jindy ne az pak odesel termostat....motor se podle budiku ohral na 50 stupnu ale tocil. Jenze s podchlazenym motorem to tocit je hovadina, takze po tydnu novej termostat a potize pokazde, jak se auto ohreje. Furt me napada neco, co udava paleni, nebo mnozstvi smesi.... jinak vyfuk mam delanej, misto katu rezonator a koncovka ulter. Mezitlumic ponechan.. ...civky menene, kabely ke svickam menene, svicky, pal.filtr...vse co me napadlo je meneno. Jedine cidlo co jsem nemenil je na klice. Rozvody i vacky jsou ok. Motor byl rozdelanej a vse ok jak ma byt.
Napsal: sob 22.09.2012 13:35
od MotoMoto
Jeste se chci zeptat, zda-li ma muj motor m44 b19 318is. Pouze jedno cidlo teploty,ktere ma 4 piny,z cehoz dva pro Rj a druhy pro palubak??..
Napsal: sob 22.09.2012 13:36
od MotoMoto
Jeste se chci zeptat, zda-li ma muj motor m44 b19 318is. Pouze jedno cidlo teploty,ktere ma 4 piny,z cehoz dva pro Rj a druhy pro palubak??..
Napsal: sob 22.09.2012 13:39
od fabledwarrior
Hele tak jestli to ma souvislost stou teplotou,tak zkus jako prvni vymenit to cidlo teploty motoru. Ja jsem ho na IS taky menil, je to otazka par korun (tusim 250 me to stalo) a je to rychle hotový.
Napsal: sob 22.09.2012 13:40
od fabledwarrior
M42B18 ma kazdy zvlast teda. Nevim jak je to na tvym ale v ETK to najdes.
Napsal: sob 22.09.2012 16:31
od MotoMoto
Jj.. myslim, ze ma jen jedno. A problem je v tom, ze jsem ho menil za jine pouzite a furt stejny. Leda, ze by bylo take vadne. Ale diagnostyka ok..nic takoveho nehlasi...juknu na to etk. A jeste, nema bmw na sani neco jako ford imrc modul??. Jestli otvira klapka jak ma v zavislosti na otackach...
Napsal: sob 22.09.2012 16:56
od MotoMoto
Tak je to tak. Teplotni cidlo je opravdu jedno, s cimz dva piny pro rj,a dva do budiku. Pro rj by rezistor musel byt ko....nebo ukazovat jiny hodnoty...vim jaky ma mit pri 100stupnich, ale merit to multimetrem pri takovy teplote je pri jeho pristupu trochu problem.... kde jste ho kupovali?? Na auto kelly je za 750 a prijde mi to za noname dost..
Napsal: sob 22.09.2012 16:56
od MotoMoto
Tak je to tak. Teplotni cidlo je opravdu jedno, s cimz dva piny pro rj,a dva do budiku. Pro rj by rezistor musel byt ko....nebo ukazovat jiny hodnoty...vim jaky ma mit pri 100stupnich, ale merit to multimetrem pri takovy teplote je pri jeho pristupu trochu problem.... kde jste ho kupovali?? Na auto kelly je za 750 a prijde mi to za noname dost..
Napsal: sob 22.09.2012 19:10
od fabledwarrior
Ja jsem ho kupoval tad na foru od Nowice, napis mu a on ti rekne cenu. v kelly neco takovyho nema smysl kupovat. Jinak na sktici klapce je jen cidlo polohy skrtici klapky.
Napsal: sob 22.09.2012 19:25
od MotoMoto
Super. Diky

....jen mi furt vrta hlavou, ze na to nikdo jeste neprisel,kde je problem...bylo to v nekolika servisech, a nikdo presne nevedel...pritom cidlo teploty..je celkem bezna zavada.....zajimavy. v BMW to ale nebylo....tam bych dal jen 1500 za otevreni kapoty

Napsal: ned 23.09.2012 15:00
od mysakbmw
ahoj a podtlakové hadice si kontroloval? ono to ani nemusí být žádným čidlem ale pouze to může sát někde falešnej vzduch,oni ty hadice u starších BMW dost odcházej.A u ISa obzvlášt jináč mám taky M44B19
Napsal: ned 23.09.2012 17:53
od fabledwarrior
Jak se kontrolují? Pohledem to stačí?
Napsal: ned 23.09.2012 20:02
od MotoMoto
Tak hadice jsem jeste nekontroloval....ale myslim,ze pokud by to bylo hadicema, tak by to delalo pokazde kdyz je motor zahratej. Kdyz ale na diagnostice vymazu protokol zavad,ikdyu to nehlasi nic, tak to par minut toci a jede perfektne jak ma a po par minutach..az po nich to zas cuka...proto to vidim na nejake cidlo?:).. ale nevim...asi sundam sani a uvidim..ale okem to stejne nepoznam....
Napsal: ned 23.09.2012 20:03
od MotoMoto
Tak hadice jsem jeste nekontroloval....ale myslim,ze pokud by to bylo hadicema, tak by to delalo pokazde kdyz je motor zahratej. Kdyz ale na diagnostice vymazu protokol zavad,ikdyu to nehlasi nic, tak to par minut toci a jede perfektne jak ma a po par minutach..az po nich to zas cuka...proto to vidim na nejake cidlo?:).. ale nevim...asi sundam sani a uvidim..ale okem to stejne nepoznam....