Stránka 3 z 4

Napsal: čtv 22.09.2011 20:24
od martas11
Každopádně,když ho nechceš měnit,tak ho aspoň skontroluj :wink:

Napsal: čtv 22.09.2011 20:26
od aigo
co se tyce motoru tak to jsem laik kamos mi to bude delat tak snad to pozna jestli je ko

Napsal: čtv 22.09.2011 20:28
od aigo
nebo zkusit sekci nahradni dily

Napsal: čtv 22.09.2011 20:31
od martas11
aigo píše:nebo zkusit sekci nahradni dily
Použitej setrvák určitě ne :lol:

Napsal: čtv 22.09.2011 20:33
od aigo
hmm tak to asi budu muset jezdit nez de to posere uplne
a doufat,ze to setrvak vydrzi

Napsal: čtv 22.09.2011 20:35
od aigo
nebo to se ten setrvak tak posira?

Napsal: čtv 22.09.2011 20:35
od martas11
Třeba ho máš v pořádku a už nebudeš muset na něj nikdy chytat.Záleží samozřejmě i na stylu jízdy :)

Napsal: čtv 22.09.2011 20:38
od aigo
ja s tim nejezdil nikdy jak dobytek a na to ze nebyl menenej nikdy spojka a ma nalitano 250tis tak si nemyslim ze je to na zivotnost spojky tolik... nebo jak se to projevi ze je ko?

Napsal: čtv 22.09.2011 20:40
od martas11
aigo píše:ja s tim nejezdil nikdy jak dobytek a na to ze nebyl menenej nikdy spojka a ma nalitano 250tis tak si nemyslim ze je to na zivotnost spojky tolik... nebo jak se to projevi ze je ko?
Na tohle téma tady máš zvlášť odkaz :)

Napsal: čtv 22.09.2011 20:41
od aigo
toASI JO ALE JA TU NEUMIM MOC HLEDAT

Napsal: čtv 22.09.2011 20:44
od martas11
aigo píše:toASI JO ALE JA TU NEUMIM MOC HLEDAT
Vidím,že tu chvíli už jsi :)
Zkus tohle http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=68949

Napsal: čtv 22.09.2011 20:48
od aigo
zitra zkouknu a dam vedet

Napsal: čtv 22.09.2011 21:22
od aigo
ale motor moc nevibruje a pri otevrenych dverich a nastartovanem motoru se klepe jen malinko

Napsal: čtv 22.09.2011 22:42
od mequi
Jestli, když vypínáš motor se ti pod autem zaklepe, máš setrvák v háji - před smrtí. Jestli ne, tak ještě nějakou dobu vydrží. Je to jen jeden z příznaků.

Napsal: čtv 22.09.2011 22:50
od aigo
zitra zkouknu a dam vedet

Napsal: čtv 22.09.2011 23:08
od fizzer
možná související problém, buď při svižnějším rozjezdu nebo když jedu v nízkých otáčkách (cca 1500-2tis) na nízký převodový stupeň, hlavně teda na jedničku, a dám podlahu, tak se to auto tak jako gumově rozskáče jak stará karosa. na dvojku to udělá jen když se o to snažím - ve vysokejch točkách pustím plyn a zase ho zašlápnu. může to mít taky něco společnýho se setrvákem? hlavně na tu jedničku mě to štve, si připadám že se neumim rozjet :? byla tam špatná hardyspojka (v tomto případě už spíš HADRspojka), ale výměnou se nic nezměnilo. siláče motoru a převodovky se zdají bejt cajk, motor se ani nehne, ale při stání na volnoběh je cítit nepravidelné jemné vibrace, ale to bych spíš řekl že si jednotka reguluje nějaký minimální otáčky.

díky

P.S.: jo a ještě prý existuje nějakej forychtunk na změření tloušťky lamely bez demontáže převodovky, jen dírou po pracovním válečku spojky... nevíte o tom někdo něco?

Napsal: čtv 22.09.2011 23:14
od Kami1
myslím, že jsem o tom forychtunku četl v jaknato

jinak to vypadá na blbej (křivej) přítlačák/setrvák

Napsal: pát 23.09.2011 07:14
od aigo
martas11 píše:
aigo píše:toASI JO ALE JA TU NEUMIM MOC HLEDAT
Vidím,že tu chvíli už jsi :)
Zkus tohle http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=68949
tak zadny z priznaku nepoozoruji jen trosku klepou na volnobeh ty dvere ale to jen minimum

Napsal: pát 23.09.2011 08:37
od aigo
tak to udelam nasledovne,... kaslu na to ted... az se to podela budu to resit,jinak vypada ze setrvak je ok,nehazi., jinak na jizdu zatim zadny vliv ta spojka nema... jen mi nejde moc hrabat ale zas aspon nenicim nove gumy...

Napsal: pát 23.09.2011 08:59
od fizzer
Kami1 píše:myslím, že jsem o tom forychtunku četl v jaknato

jinak to vypadá na blbej (křivej) přítlačák/setrvák
hm, to si nedokážu představit tu souvislost... já jsem spíš myslel, jestli to nemůžou způsobovat unavený/měkký pružiny v tom setrváku nebo tak něco.