Stránka 3 z 3
Napsal: stř 28.09.2011 09:10
od Elicar
ne dálám TDI
možná je tam něco jiného, v malym TP 103kw víc jsem nezkoumal. myslel jsem že je to nějaká obyč 1.8
Napsal: stř 28.09.2011 09:13
od weNTyll
Bez cidla vacice to samozrejme musi nastartovat taky, ale ne v sekvencnim rezimu. Tim jsem odpovidal na to, proc jdou vstriky najednou.
Motor musi naskocit jenom na cidlo z kliky a teplotni cidlo motoru, zbytek muze byt klidne odpojeny jak pise Kamil.
Civku jednu nemas, ale jsou 4 v jednom boxu. Zadny mechanicky rozdelovac tam neni.
Napsal: stř 28.09.2011 09:18
od Kami1
Napsal: stř 28.09.2011 09:21
od Elicar
to je asi pravda že tam jsou 4 cívky v jednom boxu.
Když je motor studenej tak mi teploměr leze na pravej kraj modrého pole,
Studenej myslim tím že stojí venku na 20-25 stupních. Je i to normální ?
Napsal: stř 28.09.2011 09:24
od Elicar
Já nevim
Má to do cívky jeden kulatej, ne 4 hranatý
Napsal: stř 28.09.2011 09:25
od weNTyll
To ze to huli cerne bych tipoval, ze ta smes bohata a dost pravdepodobne to zapaluje uplne v jinem case nez ma, takze horeni je naprosto neodpovidajici. Taky jsi nekdy ze zacatku psal ze to strili do vyfuku coz by odpovidalo tomu ze to zapali, kdyz jsou ventily otevrene a bafne si to uplne mimo.
Neprehazel jsi nahodou ty vn kabely?
Napsal: stř 28.09.2011 09:29
od Kami1
s tou teplotou to normální není,
ale motor má zvlášť čidlo pro budíky a zvlášť pro ř.j.
zkus se teda spíš zaměřit na tu cívku (zkusit jinou, proměřit káblíky...)
a jak píše weNTyll, bacha na to pořadí
Napsal: stř 28.09.2011 09:35
od weNTyll
Chtelo by to aspon zakladni udaje z diagnostiky, jestli sedi udaj teploty motoru a neni tam zapsana nejaka dalsi chyba a pak hledat dal, takto to vsecko plave na vode.
Napsal: stř 28.09.2011 22:39
od Elicar
střílí to jak svině, to jsou fakt pecky, je teda odpojenej vejfuk, šlehá to i do sání..
po odpojení čidla vačky nic, po odpojení všech čidel se zapojeným tepl. čidlem pro budiky a jednotku plus snímač otáček kliky taky bez změny.
U kabelů jsi nejsem jistej..
kabel č. 1 je připojenej na č. 1 u cívky a na svíčku na 1 válci od rozvodů
kabel č. 2 je připojenej na č. 2 u cívky a na svíčku na 2 válci od rozvodů
kabel č. 3 je připojenej na č. 3 u cívky a na svíčku na 3 válci od rozvodů
kabel č. 4 je připojenej na č. 4 u cívky a na svíčku na 4 válci od rozvodů
Napsal: pon 03.10.2011 08:25
od Elicar
můžete mi Páni aspoň říct jestli ty kabely jsou správně ? Byl bych moc rád, tyto vozy totiž často neopravuji tak jsi nejsem jistej.
Napsal: pon 03.10.2011 19:35
od Kami1
tento motor nemám a nikdy jsem ho neviděl, ale to pořadí, co píšeš, je logický, takže bych řek, že to máš dobře (určitě to sedí i z hlediska délky kabelů).
Pro sichr bych třeba kábliky se svíčkama postavil do lajny (opřený o kostru)
v pořadí 2-1-3-4 a při startování musí být vidět, jak jiskra "lítá" hezky v tom pořadí
Napsal: pon 17.10.2011 10:30
od Elicar
Kami1 píše:tento motor nemám a nikdy jsem ho neviděl, ale to pořadí, co píšeš, je logický, takže bych řek, že to máš dobře (určitě to sedí i z hlediska délky kabelů).
Pro sichr bych třeba kábliky se svíčkama postavil do lajny (opřený o kostru)
v pořadí 2-1-3-4 a při startování musí být vidět, jak jiskra "lítá" hezky v tom pořadí
Když jsou v pořadí 2-1-3-4 tak to líta z jedný strany na druhou tak ok.
Na motoru jsou dvě tepl. čidla jedno modré se závitem M12 jedno černé M14, které je pro budíky ?
Modré M12 má mít při 100 st. 188 Ohm
Černé M14 má mít při 100 st. 352 Ohm Je to tak ?
Napsal: úte 18.10.2011 13:32
od Elicar
můžete mi někdo odpovědět ? Nebo je to snad tajný ?