Stránka 3 z 4
Napsal: pát 06.05.2011 21:24
od Vesa88
Tak ja jen dodam (mam podobny problem) ze jsem obcas taky zpozoroval pohasnuti budiku...Jinak jsem taky z Prahy, tak to nekdy muzem porovnat, i kdyz zrovna ted mi prijde ze mi to jede dobre...
Napsal: pát 06.05.2011 21:33
od fizzer
paveld píše:Když ti pohasínaj budíky, tak to klidně může být dobíjenim. Auto pak nemá dostatek proudu k tomu, aby správně zapalovalo. Zkus proměřit kolik to dobíjí, nejlépe v době když ti to blbne a případně vyndej baterku, nabij ji na nabíječce co to jde a pak se zkus projet - kdyby to tim opravdu bylo, tak než se baterka trochu vybije, tak by to mělo chvíli jet ok.
to mě nenapadlo, dobrej nápad
baterka jako taková bude cajk, je tam od jara. dobíjení řešim u corsy, tak mě nějak nenapadlo že by tu mohl bejt stejnej error. ale kontrolka dobíjení nesvítí... stejně jako u corsy.
Napsal: pát 06.05.2011 23:34
od paveld
To nebylo myšleno tak, že by baterka nebyla v cajku, ale pokud ti ji auto za jízdy vybíjí, tak může být vybitá přece

.
Napsal: sob 07.05.2011 20:34
od fizzer
může to dělat lambda?
dneska ráno to zas začlo, tak jsem ji odpojil, něco jsem pojezdil a zatim je klid.
a jak je to s vyhříváním? zkoušel jsem relátko, a když ho za běhu motoru vyndám, tak cítím jak cvakne. ale to jak za studena, tak za tepla. to vyhřívá furt? nemělo by se to vyhřívání po zahřátí samo vypnout?
Napsal: ned 08.05.2011 10:40
od Monty_CZ
fizzer: a ten kat jsi teda prekontroloval?
Napsal: ned 08.05.2011 22:34
od Piddas
čauvec tak já sem problém vyřešil...
auto sem prodal. GL při bádání
Napsal: pon 09.05.2011 12:57
od Pglock
fizzer píše:může to dělat lambda?
dneska ráno to zas začlo, tak jsem ji odpojil, něco jsem pojezdil a zatim je klid.
a jak je to s vyhříváním? zkoušel jsem relátko, a když ho za běhu motoru vyndám, tak cítím jak cvakne. ale to jak za studena, tak za tepla. to vyhřívá furt? nemělo by se to vyhřívání po zahřátí samo vypnout?
nevim jestli to je dobře nebo ne, ale já mám lambdu vyhřejvanou pořád, třebas felicie ta jenom tak zhruba na 10s ťukne při startu, takže je to asi všude jiný....
Napsal: pon 09.05.2011 12:58
od fizzer
no, takhle jsem to chtěl řešit taky, ale nikdo ten můj pekáč nechce
jinak lambda stále odpojená, a zatím klid.
Napsal: pon 09.05.2011 15:42
od mequi
Tak prodal jsi ho, nebo ne?
Asi to bylo tak, že jsi ho prodal a přišli ti ho vrátit??
Napsal: pon 09.05.2011 15:56
od fizzer
mequi: jestli byl dotaz na mne, tak ne, neprodal. nikdo se ani neozval.
problém spatřuji v tom, že jsem do inzerátu napsal pravdu (tehdá ještě "jenom" občas blbnul volnoběh

)
Napsal: pon 09.05.2011 16:04
od mequi
Já jen, že v jednom příspěvku jsi napsal, že jsi auto prodal a pak, že ne. Alespon takhle jsem to já pochopil.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=97059 WTF??????????
Napsal: pon 09.05.2011 16:14
od fizzer
pochopil jsi to špatně

jedná se o úplně jiný vůz někoho úplně jiného, který shodou okolností řešil stejný problém jako já.

Napsal: pon 09.05.2011 16:19
od mequi
Asi jo, ale oba jsou e36 320i M50 r.v.1991. Tak se nemůžeš divit.
EDIT: až ted mi docvaklo, že tenhle topic jsi založil ty a Piddas jen přispíval do diskuse.

Napsal: sob 14.05.2011 09:27
od fizzer
Tak jsem včera zkoušel jinou váhu, jestli ta moje neni blbá. Neni. Vrátilo se houpání na volnoběh a vynechávání při rozjezdu. A to i po vrácení mojí váhy. To už jsem z toho jelen, tejden byl klid, teď hrábnu na váhu a ono se to po*ere
nač jsem hrabal:
-odpojil jsem gumové koleno od váhy a škrtící klapky
- aby byl prostor, odpojil jsem konektor na potenciometru škrtící klapky
- odpojil jsem váhu a připojil jinou, všecko v opačném postupu smontoval
- po nastartování se motor zakuckával, ale po protúrování se chytnul, za jízdy subjektivní ztráta výkonu (tak -30%), na semaforech houpnul volnoběh, při rozjezdu na jedničku okolo 2 tis cukanec jako prase (jako kdybych na okamžik naplno zadup brzdu a pak dal plnej).
- kontrola konektorů, jestli jsem něco nezapomněl zapojit nebo nezapojil špatně, (za chodu motoru) jsem vycvakl a hned zase nacvakl konektor váhy a konektor TPS, pohejbal hadicema jestli nějaká nevypadla. žádná změna
- stejným postupem jako nahoře jsem vrátil původní váhu, bohužel problémy přetrvaly.
-pak mě napadlo odpojit baterku, to jsem učinil, mezitím jsem prostříkl konektory od váhy, TPS a cívek kontaktolem, a poté jsem s tím ujel asi 5 km, výkon OK, volnoběh OK.
čím to xakru může bejt????
asi jsem NĚJAK narušil křehkou rovnováhu, v které se to nacházelo

dneska s tim mám jet docela daleko, tak mám bobky

Napsal: sob 14.05.2011 15:29
od Pglock
fizzer píše:Tak jsem včera zkoušel jinou váhu, jestli ta moje neni blbá. Neni. Vrátilo se houpání na volnoběh a vynechávání při rozjezdu. A to i po vrácení mojí váhy. To už jsem z toho jelen, tejden byl klid, teď hrábnu na váhu a ono se to po*ere
nač jsem hrabal:
-odpojil jsem gumové koleno od váhy a škrtící klapky
- aby byl prostor, odpojil jsem konektor na potenciometru škrtící klapky
- odpojil jsem váhu a připojil jinou, všecko v opačném postupu smontoval
- po nastartování se motor zakuckával, ale po protúrování se chytnul, za jízdy subjektivní ztráta výkonu (tak -30%), na semaforech houpnul volnoběh, při rozjezdu na jedničku okolo 2 tis cukanec jako prase (jako kdybych na okamžik naplno zadup brzdu a pak dal plnej).
- kontrola konektorů, jestli jsem něco nezapomněl zapojit nebo nezapojil špatně, (za chodu motoru) jsem vycvakl a hned zase nacvakl konektor váhy a konektor TPS, pohejbal hadicema jestli nějaká nevypadla. žádná změna
- stejným postupem jako nahoře jsem vrátil původní váhu, bohužel problémy přetrvaly.
-pak mě napadlo odpojit baterku, to jsem učinil, mezitím jsem prostříkl konektory od váhy, TPS a cívek kontaktolem, a poté jsem s tím ujel asi 5 km, výkon OK, volnoběh OK.
čím to xakru může bejt????
asi jsem NĚJAK narušil křehkou rovnováhu, v které se to nacházelo

dneska s tim mám jet docela daleko, tak mám bobky

Ten škubanec mě to přesně dělá taky... Pokad to nějak pořešíš dej vědět, už se s tím potýkáme 3 roky a nic

Napsal: čtv 16.06.2011 15:40
od Pglock
Prej lambda KO!
Napsal: čtv 16.06.2011 21:04
od fizzer
Pglock píše:Prej lambda KO!
ano, u mě také. lambdu jsem odpojil a od té doby je klid... ani cukání, ani blbnutí otáček na volnoběh.
Napsal: čtv 16.06.2011 22:40
od mequi
A co spotřeba? Zvedla se bez lambdy?
Napsal: čtv 16.06.2011 23:31
od fizzer
nevšiml jsem si, možná o půl litru... asi byla blbá už předtim
ale spíš nezvedla, vozim nacpanej kufr nářadím, bo se to furt mrdá, a jezdim jako prase.
Napsal: ned 19.06.2011 20:04
od BMWALPINE
jak se pozná špatný katalyzátor ?