Stránka 3 z 3
Napsal: sob 26.03.2011 12:51
od demong60
nezkoušel,když se mtor začne hřát tak nemám to srdce mu dát ještě napít a podržet ho pod krkem

ona ta teplota,rychle se to ohřeje na provozní teplotu když stim jedu,pak se teplota drží tak jak má a pak to přestane ject a teplota rychle stoupá,je potřeba hned vyřadit a pustit topení a během chvilky to zase klesne tak jak to má bejt...fridex tam už neni,protože při sundavání a nandavání termostatu by pokaždý vytek tak je tam jen voda teďka
a u toho těsnění,když jde jednou hlava dolu stejně se dává těsnění nový takže jde hlavně o tu hlavu,uvidíme...dneska se k autu nedostanu,dělat to začnu buď zejtra nebo pak v tejdnu
Napsal: sob 26.03.2011 15:34
od kizby
Ještě bych šáhnul na chladič jestli je rovnoměrně horkej. Me se ohrejvalo tds do kopcu atak, nakonec jsem zjistil že je vadnej chladič. Jinak terostat říkáš že ti otevře když jej uvařiš ale otázka je jestli otevírá při 0 stupních jak má. Benzínak má 92 stupnovej nafta 80.
Napsal: sob 26.03.2011 18:43
od vonderka
ten samej problém sem měl i já na autě,myslel sem že je to hlava tak sme jí sundali a zjištění bylo to že byla rozlítaná vodní pumpa po celim bloku prostě se rozpadla na sračku,
dělalo mi to přesně toto co popisuješ žádnej výkon,voda ven z nádobky,
ale stačilo jen vyměnit vodní pumpua zase vše naprosto v pořádku
tak že si osobně myslim že je to ta pumpa
Napsal: stř 06.04.2011 22:23
od demong60
táááákže pokračujem,konečně na to bylo chvilku času
zaprvé si chci zanadávat kterýho kokota v bmw napadlo tam tu pumpu udělat takhle,to že hliník příroste časem k hliníku je naprosto jasný a sundání tý pumpy byl porod,jednu chvíli sem ani nedoufal...ovšem nakonec se povedlo a zjištění takový že pumpa je skutečně mrtvá,to plastový kolečko bylo komplet urvaný od hřídelky a bylo prostě volně
takže zejtra se koupí nová pumpa a uvidímě co to udělá,další věc je ta že za živýho boha nemůžu pohnout s napínákem řemenu,prostě to nejde,nechápu jak je to možný,šmejd jeden
ale tak uvidímě zejtra co dál,pokud auto už aspoň pojede jako předtim začnu zase řešit to proč nejelo víc jak těch 160

Napsal: čtv 07.04.2011 23:27
od kizby
Tak vidíš byla to pumpa, tak dej vědět až to dáš dohromady. Tech 160 vypadá fakt na ten nouzák, kvuli tlaku v sání tak buď čidlo tlaku nebo je poštelovanej wastegate na turbu, tak že tlačí turbo moc, nebo prostě nefunguje, zkrátka neotvítá včas do výfuku a tlačí víc než je zdravo do motoru.
Napsal: čtv 07.04.2011 23:32
od demong60
jo dík za rady,zejtra to složim tak pak napíšu jak to jede...jinak to čidlo najdu kde??? koukal sem do etky a nemoch sem to najít

ten wastegate,zkusim mu o něco ubrat a uvidim co to udělá,pokud to bude stejný tak to vrátim jak to bylo
Napsal: pát 08.04.2011 09:39
od vonderka
čidlo je přidělaný na palivovym filtru z boku vede k němu hadička ze spodu ze sání
Napsal: sob 09.04.2011 23:58
od kizby
jen ještě ubrat znamená prodloužit na tyčce, čím je kratší tím později otevírá
Napsal: ned 10.04.2011 11:20
od demong60
jj já vim

jen se k tomu dostanu asi až zas v průběhu tejdne...pak sem zase napíšu
Napsal: úte 19.04.2011 17:40
od demong60
tak dneska sem se v tom zase trochu štoural,vyměnil sem filtry a olej a co sem si všimnul,k tomu čidlu nevede žádná hadička,teda asi měla by,ale já ji tam nemám...mohlo by to bejt tim??? a odkud přesně má ta hadička bejt vedená???
Napsal: úte 19.04.2011 19:49
od vonderka
tak to budde určitě tim.hadička vede odspodu ze sání
Napsal: úte 19.04.2011 22:11
od kizby
taková blbost co? No tak hlavně, že se to našlo, bude to tím určitě
Napsal: úte 19.04.2011 22:28
od demong60
odspodu ze sání,ale můžete mi popsat přesně odkud??? já si právě nejsej jistej jestli tam vubec je,tak abych kdyžtak koupil novou a fláknul jí tam

jinak uvidíme,kdyby to bylo tim tak by to bylo super
a jinak dík za rady,moc to pomohlo,nevěděl bych od čeho se odpíchnout

Napsal: stř 20.04.2011 21:34
od vonderka
asi ve čtvtce sání od kabiny,a je uprostred sání na šířku
Napsal: úte 26.04.2011 21:07
od demong60
tak hotovo,auto už letí přes 200 jak drak

teda ne jak drak,ale prostě jede.stačilo zapojit to čidlo...takže dík moc každýmu kdo mi tady poradil
jinak budu pokračovat ještě,chtěl bych zaslepit egr,jak nejlíp to udělat???pročet sem to tady a nejlíp mi přišlo ho jen vypojit a zaslepit hadičky,k tomu pak vyčistit sání a mohlo by to i bejt znát ne???
a ještě,mám trochu problém s teplejma startama,neni to ještě nic strašnýho a čet sem tady že pomoct by tomu mohlo přetěsnit hlavu čerpadla,potom nějakej zpětnej ventil na hadičku od nafty a pak taky vypojit čidlo na žhavení aby to žhavilo i teplý...mohlo by to pak startovat líp???
díkec
Napsal: čtv 28.04.2011 15:15
od blinker
Mě radili ať přestříhnu tu hadičku co z něj vede a do obou konců našroubuju vruty

ale na to ti hned přídou na technický... lepší je třeba kulička do kuličkovky a nacpat jí do tý hadičky a normálně to zas zapojit... ale žádnej rozdíl ve výkonu teda nepozoruju (mám to tou kuličkou).
Napsal: čtv 28.04.2011 21:42
od demong60
jasný no,stříhat se mi tu hadičku nechce,tak jí taky jen ucpu
a to o tom výkonu,plánuju to pak jít nechat načipovat,takže pudu po všem co by jen trochu mohlo pomoct,a i kdyby to k ničemu nebylo tak vyčistit sání neni nikdy na škodu
