Stránka 3 z 4
Napsal: čtv 07.02.2013 12:35
od MattyX
no jedna vec je delat stometrový burnouty pod plynem, a druha vec je ze si to nekde na ztvrdlejch gumách uhvízdne

hele nic ve zlym... ale to odpovídá tak na sněhu

jak píše totic, 150koní voe není aventador, nebo spíš je, ale tak v motorku na stěrače

Napsal: čtv 07.02.2013 12:58
od Rade520
mě to hrabalo včera večer i na čtyřku při 60kmh
Ještě zkontrolovat jestli je protihrab opravdu vypnutý,měla by se rozsvítit kontrolka na pristrojovce .
Napsal: čtv 07.02.2013 13:06
od Totic
Jo to mě taky pač byla na silnici námraza.

Napsal: pát 08.02.2013 18:30
od Majo011
Totic,dik za radu, M3 ku si raz kupim ked na nu budem mat
takze problem slabeho motoru? akoze myslis to tak ze tych 150 koni je na to malo? No pneu tam mam 16-ky o sirke 215. kontrolka trakcie svietila takze to bolo vypnute. auto sa rozbehlo dobre len som cakal ze to bude hrabat,piskat,dymit ja neviem aspon nieco z toho

Ved to na fotrovej 1,4-ke my gumy zapiskaju

potom som to uz neskusal, aby som nieco neporuchal. lebo auto som kupil asi pred mesiacom a este som ho nevidel na rampe zo spodu tak si to musim skontrolovat. inak pri zaradeni 1. a 2. stupna z miesta pocujem zo zadu take buchnutie ako keby malo nieco v oblasti zadneho diferaku vecsiu volu. aj pri spiatocke ked sa rozbieham to pocut. vraj to bude hardy spojka alebo silenblok diferaku. co vy na to? lebo jak hovorim aspon nad jamu by som to potreboval vidiet ze co sa tam deje.
Napsal: pát 08.02.2013 18:34
od Majo011
ano , zakrute sa to bralo do hrabu

tak zlahka som to raz skusil. ale ako vravim mam ho este kratko tak nejake caste pokusy som s tym nerobil aby som to niekde nepraskol

Napsal: pát 08.02.2013 19:44
od Rade520
Tak hrabat při rozjezdu to musí když daš dost plynu/otáček akorát
to prostě nejde tak snadno jako třeba s 3litrem.
A jestli jsi zvyklí na predokolku ,tak tam je to o nečem jiném(přenášení hmotnosti při rozjezdu) né o výkonu .
Máš asi utrženej diferák nebo celou klec(napravnici).
Napsal: sob 09.02.2013 01:03
od shade741
předokolka a zadokolka je rozdíl, mě už i ta 325 přijde málo

, uvědom si kam a jak se nese síla, ohledně bouchání- hardyspojka, vůle v diferáku či uložení klece diferu je třeba prohlídnout

osobně mám vůli v diffu, nejlépe máš ndeutrál volnoběh a hned sešlápnout spoku a okamžitě narvat jedničku- ozve se bouchnutí, u mě je to mezizubová vůle v diffu

Napsal: ned 10.02.2013 02:10
od Majo011
je pravda ze doteraz som jazdil predny pohon kolies povodne som chcel 325 ale nejak mi to nevyslo,hlavne financne lebo aj stare rocniky si dost drzia cenu a su drahe. a tych 150 koni sa mi zdalo byt dost. na rovine sa to rozbieha pekne ako ten svoj vykon to ma ale ako tu bolo spomenute tak clovek si casom zvykne aj na silnejsie a zda sa aj vyssi objem malo
no a k tomu diferaku,mne to robi rovnako. sice nie vzdy ale casto pri rozjazde s pokoja ked davam 1.stupen tak to buchne. ked dam spiatocku a pomaly sa rozbieham tak na zaciatku pohybu auta to tiez pocut. ak by to bola vola v zuboch tak co sa s tym da robit? oprava diferaku alebo rovno vymena? dufam ze to budu iba nejake gumove puzdra na ktorych je zaveseny.
a dik za rady chlapy.
je velky rozdiel viest debatu tu a na SK klube. tam to nema cenu

Napsal: ned 10.02.2013 09:09
od KKKuba
ono je taky potřeba si uvědomit že dobrý zimáky lepí daleko víc jak letní kola, takže to bude hrabat míň. Ale zas na druhou stranu, 215 je sice už docela šířka, ale že by to ani nekvíklo, to je divný.. Možná jestli už taky není spojka načnutá...
Napsal: ned 10.02.2013 12:27
od aigo
ja bych resil asi vymenu celeho difu ja to pracena chvilku a starsi sezenes za par korun... ja ho taky menil v zime a dovcela to slo... me zas dif hucel jak blazen tak sm sehnal za 800novej a je to parada
Napsal: ned 10.02.2013 14:21
od DWXak
já z vlastní zkušenosti vím, že dobrý zimáky pískaj jak v americkým filmu

Napsal: ned 10.02.2013 14:35
od MattyX
Napsal: ned 10.02.2013 21:24
od KKKuba
podle toho jaký, mě teď nový zimáky taky hvízdají jak vzteklý, ale ty předtím se zahryzly a auto vypálilo dopředu, na nějaký masivní burnouty to fakt nebylo..

Napsal: pon 11.02.2013 18:36
od Majo011
Aigo, za 800 kc si zohnal difak? tak to je v celku dobra cena. Musim sa popozerat aj ja teda pre kazdy pripad po niecom. len neviem ci bude lepsie hladat u cloveka co ma cele auto na ND alebo uz cisto hladat len difak. a este takto: musim hladat difak z toho isteho rocniku,objemu a modelu? alebo pasuje aj z ineho? napriklad 5.rada allebo 3.rada a mensi alebo vecsi objem?
ale stale dufam ze to bude len nejaky silenblok,no musim pockat kym sa umudri pocasie lebo do dielne sa ide cez zasnezene cesty do kopcov a tam sa s tym nedostanem

Napsal: pon 11.02.2013 19:13
od Foldas
Napsal: pon 11.02.2013 20:43
od Majo011
vdaka. ale je tam nejaka konkretna kolonka na ktoru mam kliknut? lebo skusal som tusim vsetky ale vzdy ma to hodi na google a rozne stranky. ale to co hladam zatial nemam

Napsal: pon 11.02.2013 21:32
od Foldas
klikneš na ten napis e46 a to se rozbali
Napsal: stř 13.02.2013 00:07
od Majo011
takze vstkych tych 9 modelov co sa zobrazilo su auta z ktorych to pasuje?
od tej 316 az po 320
Napsal: stř 13.02.2013 00:13
od Majo011
no, pisal som jednemu cloveku co ma auto na nahradne diely a diferak mi ponuka za 170 euro co je asi 5000 korun. to je dost nie?
a este by som potreboval vediet aky tym motoru mam. myslim ze je to (M54) ale potreboval by som si byt 100 percent isty. lebo aj od toho zavisia niektore diely. je na aute nejaky stitok alebo nejake miesto kde by som si to mohol overit?
Napsal: stř 13.02.2013 00:24
od shade741
http://www.realoem.com/bmw/select.do sem naflákej posledních 7 číslic vin , jinak ta cena za diferák je celkem šílená pokud to není svor