Stránka 3 z 4

Napsal: ned 20.02.2011 13:46
od kozic
No tak to měl už asi dobrou průpravu, takže rozhodnutý vpodtatě byl, tak proč se ptal??? Pro mě za mě... Když si někdo vybere cokoli a chce to, tak je to jeho věc. Pokud si však něco zvolí a pak nahodí otázku tajně doufajíc, že mu ji ostatní posvětí, co očekává??? :mad: :lol:

Napsal: ned 20.02.2011 13:50
od mequi
My se pohádáme, co je lepší a on dostane info o motorech. :D Ale stejně to je o tom, jak se k tomu předcházející majitel choval. Takže celá diskuse je k ničemu.

Napsal: ned 20.02.2011 15:11
od ROBi
DAVe píše:pokud ti jde o poruchovost, tak neslapnes vedle s jakymkoliv benzinovym motorem. Pokud beru v potaz ze nekoupis nejakou neudrzovanou svini za 100 tacu. Jinak 323i a 328i jsou oba predface modely, cili do roku 2002. Facelift motorizace byla 316i, 318i, 320i, 325i,330i. :wink: Myslim si, pokud koupis 318i v super stavu budes spokojenej :wink: tady ti hned kazdej rve trilitr :D


Rád bych upřesnil, že facelift proběhl v roce 2001 a modely 323/328 se dělaly do roku 2000.

Napsal: ned 20.02.2011 15:43
od Leveler
Byl to rok 2001, ale měsíc nak 08/09

Napsal: ned 20.02.2011 16:16
od ROBi
Ale píše, že motory 323/328 se dělaly do předFL, takže do roku 2002, ale to není pravda ;)

Napsal: pon 21.02.2011 14:07
od bobosnow
318 poface si myslim, že je v pohodě. Objem 2l a výkon 143 koní stačí pro toho, kdo neni žádnej střelec a spotřeba je do 8 litrů benzínu, takže pohoda. Pojede to si myslim srovnatelně jako IS v E36. Prostě pěkný svezení za rozumný peníz.

Napsal: pon 21.02.2011 17:40
od DAVe_1
bobosnow píše:318 poface si myslim, že je v pohodě. Objem 2l a výkon 143 koní stačí pro toho, kdo neni žádnej střelec a spotřeba je do 8 litrů benzínu, takže pohoda. Pojede to si myslim srovnatelně jako IS v E36. Prostě pěkný svezení za rozumný peníz.


tak tak :wink:

Napsal: pon 21.02.2011 18:34
od davcer
za me e46 330i, mam ji a naprosta spokojenost. Byl jsem prekvapen spotrebou. Skoro nikdo mi neveri ze hodne dlouhodobej prumer 9,4. A to je vetsina praha a rekl bych ze ji vubec nesetrim. Staram se samo maximalne, ale kdyz prijde na lamani chleba, trham asfalt a litaj dlazebni kostky.
Co se tyce vykonu, nevim co bych dodal. Chce se nechat alespon povozit aby clovek mel porovnani. Pokazde kdyz ji poslu na hranici cerveneho pole, cvrdlikam do trenek a blazene se usmivam. Radost ze zivota, spojena s adrenalinem za kazdou zatackou.
Jinak si myslim ze nema cenu kupovat (jestli se vubec prodavaj) 330 bez M podvozku, to spojeni je souzneni...
Jinak ty brzdy jsou opravdu tak velke, takze min 17'' a vejs. Ale brzdi to fakt pekelne, jedinej problem je ze clovek furt musi hlidat toho kdo jede za tebou. On takovy brzdy vetsinou nema, a pokud jsi ho trochu na svetlech povodil, na dalsich co musis dobrzdit ma tendenci se ti podivat do kufru..

jedinou nevyhodou je ze budes furt jezdit i kdyz nebudes muset, zacnes pomalu bydlet v aute, rozejde se s tebou pritelkyne, sef se bude divit proc jezdis do prace i kdyz nemusis, ale tobe to bude jedno..

shrnul bych tohle auto jednim slovem, a to je

...
...
pockej si
...
...

bozi bozi bozi

dekuju bmw!!!!!!!!!!

Napsal: pon 21.02.2011 19:01
od Vesa88
2 davcer: nezbejva mi nez souhlasit :) Taky jezdim i kdyz nemusim...a do prace to mam 5km :D

Napsal: pon 21.02.2011 20:12
od Syrup
davcer píše:Skoro nikdo mi neveri ze hodne dlouhodobej prumer 9,4. A to je vetsina praha a rekl bych ze ji vubec nesetrim.


Tak, a ted tu o vlkovi a cervene karkulce :D .... 9,4 po Praze je s 330i mozny maximalne tak kdyz jedes rano pres okruh do prace a vecer pres okruh z prace, na tempomat kilem. Jinak jakmile zabrousis do opravdovy prahy a ne na okruh, tak spotreba v zime 13-14, v lete 11-12.

Jen tak na okraj, aby si tady nekdo neprecetl ze to po Praglu zere 9,5 litru a pak mu nezbyly oci pro plac :roll:

Napsal: pon 21.02.2011 20:20
od Vesa88
Ted zase souhlasim se syrupem :) Po praze tech v zime 14 v lete se da i kolem 11.5L...Mam 2.8L...

Napsal: pon 21.02.2011 21:13
od Totic
Na normální eko ježdění do města bude těch 318i (2l; R4) stačit. Třeba si to vynahradí výbavou. Event. 320i (2,2l; R6; 170k) se mě zdá jako únosnej na provoz k poměru objem/spotřeba/výkon.

Mám teď 170k v 323i a asi jako jeden z mála mi to úplně stačí.. Vzhledem k dnešnímu provozu je tohohle výkonu dostatek a když příjde na věc podělám stejně skoro 90% non-BMW aut co běžně potkám (pač to jsou většinou TDI atdi..)

330i už je sice taková předchozí Mtrojka, ale pokud se pohybuješ aspoň z poloviny po městě živit bych to něchtěl..

Napsal: pon 21.02.2011 22:05
od Tompo
No, ona ta pofejs 318i si taky veme 9l/100km v průměru jako prd... osobní zkušenost

Napsal: úte 22.02.2011 13:50
od bobosnow
Tompo píše:No, ona ta pofejs 318i si taky veme 9l/100km v průměru jako prd... osobní zkušenost




To asi záleží na stylu jízdy. Výrobcem udávané spotřeby jsou: Kraftstoffverbr. kombiniert:
ca. 7,4 l/100km
Kraftstoffverbr. innerorts:
ca. 10,4 l/100km
Kraftstoffverbr. außerorts:
ca. 5,7 l/100km

Samozřejmě v reálu je to cca o 0.5 litru vyšší. Měl sem IS a normální jízdou sem jezdil v průměru za 8 litrů. A je jasný, že když sem se chtěl projet a držel sem ho pod krkem tak sem jel za 12 -13l. To je výhoda 6ti válcu, že když mu budeš dávat kotel tak se ti zvedne spotřeba o míň než když točíš 4 válce a ta projížďka je jinde než se 4 válcem. Ale zas se 4 válcem když se budeš snažit tak uděláš nižší spotřebu. Jde o to co člověk chce.

Napsal: úte 22.02.2011 16:36
od icecold
já ti nevím mám M50 a když jezdím normal tak za 8-9 litru, ale když ho držím pod krkem tak klidně i za 13l je to taky rozdil ;-) M50B20TU

Napsal: stř 23.02.2011 05:05
od davcer
to syrup, joj mas pravdu. kdyz zabrednu do plnyho provozu tak 12,8. Furt stani a popojizdeni. Snazim se tomuto vyhejbat. Jak jsi psal, vetsinou se snazim hnat okruh a spojec, ale tech 9.4 je pak odpovidajici,i s nejakym zabrednutim. Jinak volna spojka tempomat 80km/h - 7.5l. A pokud neprasim, tak ty trasy co jezdim mimo prahu a z5, jezdim za tech 8 az 9, neberu minima ale prumery. A nakonec mi to da tech 9.4, je to za cca 15 000 km...
ja sam bych tu spotrebu moc neresil, mel jsem osmivaly, a i kdyby mi to zralo 15 v prumeru, stejne budu jezdit. Ja si koupil trilitra pro zabavu a ne pro nizkou spotrebu. Chtel jsem mu jen nastinit jak se muze pohybovat spotreba. Spousta lidi si mysli ze vod dvou litra to chlasta jako krava. jinak jak psal syrup, v zacpach to samo pozere, jako kazde jine..

jenom pro pobaveni/inspiraci, na podzim jsem natacel pro noveho Nissana Micru a X trejla videa. Byli nam zapujceny auta - funglovky par tisic najeto. A ta nova micra mela trivalec 1l objem. Mimo prahu i pres dalnici spotreba 3,7L - super prekvapeni. Dopoledni jezdeni po praze, sama zacpa, klima, popojizdeni - 13,1L - nikdo to vubec nechapal.
mesto je mesto

Napsal: sob 16.07.2011 13:25
od marcocz78
NEVÍM...Pánové,at každý uzná sám jaký motor,ale já za sebe říkám čím větší tím lepší (aspon v BMW) jezdil jsem s 2litrem v benálu ,i s 3litrem v ropě-s tím jsem jezdil za 8-9L na sto v AUTOMATU! a neměnil bych!!! když budeš jezdit s 2litrem budeš si později připadat jako vůl,tomu věř.je to slabý,a na to aby jsis občas zablbnul,to už vůbec ne.....a nakonec z toho bude vyhoněná KÁRA.TAKŽE ZA MĚ 330I JEDNOZNAČNĚ!!!

Napsal: čtv 21.07.2011 13:31
od Totic
Ideální kompromis pro město/výkon je 320i 2,2l (170k) a 325i 2,5l (193k). Třílitr do města už prostě nesmysl. Ve spotřebách tam rozdíl taky je, po roce ježdění se ty decky nasčítaj a může to udělat pěknej peníz.

Napsal: čtv 21.07.2011 16:51
od mfh
Mel jsem oboji (E46) 323 i 330, obe auta motorove a technicky ve stejnem (velmi dobrem) stavu, takze, mohu-li srovnat... Jezdil jsem tedy po Praze, spise za hustsiho provozu, klasika, 10 km do prace, 10 km z prace, sem tam par km na nakup, za pritelkyni, do kina apod. Obe auta jela v tomto rezimu stejne dobre. Podotykam, ze to co zde popisuji vztahuji NA SEBE.

Nicmene trlitr si vzal cca o 3-4 litry vice, najedete-li za mesic treba 2000 km, coz neni moc, tak to dela navic cca 2500 korun, pro nekoho nic, pro jineho dost penez, to at posoudi kazdy sam dle sve financni situace. Tankoval jsem do obou stooktan.

V dnesni dobe resit PR je uz trochu mimo, ale u trilitru bude precijen vyssi, asi 150 korun mesicne navic, pokud si dobre vzpominam.

Na 323 jsem koupil novou sadu slusnych 15" zimnich pneu za 5000 korun, na 330 jsem musel koupit 17" staly mne nejakych 12 tisic, rozdil tedy 7 tisic, pocitam-li vydrz jedne sady pneu 2 sezony, tak to vychazi cca 300 korun mesicne. Na leto jsem mel u obou aut 18" kola, tudiz letni pneu neresim, nicmene pokud by se nekdo spokojil i na leto s koly mensimi nez 17", bude tam opet nejaky rozdil co do nakladu, nebo by nekdo ani v zime nesel pod 17" a pak by to bylo stejne.

Kupodivu zde nikdo nezminil skutecnost, ze 330i maji casto sklony ke spotrebe oleje. Nekdo doleva 1 litr na 2000 km, nekdo 1 litr na 10000 km. Moje si vzalo cca 1 litr na 4000 km, olej jsem kupoval od Castrolu litr asi za 270 korun, pri mem najezdu zhruba 120 korun mesicne navic :)

Nektere nahradni dily jsou v pripade trilitru drazsi, ale o tom uz se mi zde rozepisovat nechce.

Dale je potreba mit na pameti rozdil v porizovaci cene, to muze byt kolik ? 70 tisic ? Zjednodusme si to a predpokladejme stejny pokles ceny a prodej po trech letech, trilitr je pak mesicne drazsi o 1950 korun :)

Celkove je tedy trilitr mesicne drazsi asi o 5 tisic korun, za ony 3 roky je to dohromady nejakych 180 tisic korun. Je to ale hodne zobecnene. :)

Napsal: čtv 21.07.2011 17:11
od ROBi
Omlouvám se za to OT, ale tys měl na E46 323 kola 15"??? 8O