Stránka 3 z 4

Napsal: stř 19.01.2011 02:40
od Fatal Design
Fatal Design píše:Ještě k tomu kamarádovu autu. Je to E36 318iS 4/1996 auto má centrál bez DO + auto je bez BC (analogové hodiny). Má k tomu bohužel jen jeden klíč. Jsi schopný mu k tomu dodělat druhý ? Co je k tomu třeba a kolik by to +/- stálo ?
Jak s tím klíčem ??

Napsal: stř 19.01.2011 02:43
od bibikuba
Fx píše:Je to sice opruz, ale na http://www.bmwkrotil.cz se dá podle čísla dílu zjistit cena. Jen se to číslo musí přepsat, vkládání nefunguje.
Super,taky děkuju-jestli ty ceny budou trošku sedět tak je to užitečný....Zkoušel jsem hadici k turbu -info z INVELTU 1 800kč a tady 1 400 kč.Tak to zjistím.. :lol:

Napsal: stř 19.01.2011 02:57
od Fx
Fatal Design píše:
Fatal Design píše:Ještě k tomu kamarádovu autu. Je to E36 318iS 4/1996 auto má centrál bez DO + auto je bez BC (analogové hodiny). Má k tomu bohužel jen jeden klíč. Jsi schopný mu k tomu dodělat druhý ? Co je k tomu třeba a kolik by to +/- stálo ?
Jak s tím klíčem ??
BC nehraje roli, jen rok výroby resp. jestli to má EWS2 a vyšší. Určitě to jde, potřebuju buď jednotku EWS, nebo jednotku a klíče, to podle toho jestli bude chtít nahradit klíč, který už od auta existoval, nebo třeba zablokovat ztracené klíče. Pokud má auto delší dobu, je lepší nahradit klíč, který od auta už existuje. Klíče s čipováním a bez broušení: 850 Kč obyč, 950 Kč se světýlkem. Jiné asi nevyužije. Broušení u zámečníka cca 250 Kč.

Kde jsi ten dotaz posílal? Tohle téma je o něčem jiném, i když se zvrhává do OT :? Nějak jsem to přehlídl a v tématu o klíčích to myslím není..?

EDIT: Už to vidím, já četl příspěvek nad tím a ten další jsem považoval za dvoják.

Napsal: stř 19.01.2011 03:01
od Fatal Design
Fx píše:
Fatal Design píše:
Fatal Design píše:Ještě k tomu kamarádovu autu. Je to E36 318iS 4/1996 auto má centrál bez DO + auto je bez BC (analogové hodiny). Má k tomu bohužel jen jeden klíč. Jsi schopný mu k tomu dodělat druhý ? Co je k tomu třeba a kolik by to +/- stálo ?
Jak s tím klíčem ??
BC nehraje roli, jen rok výroby resp. jestli to má EWS2 a vyšší. Určitě to jde, potřebuju buď jednotku EWS, nebo jednotku a klíče, to podle toho jestli bude chtít nahradit klíč, který už od auta existoval, nebo třeba zablokovat ztracené klíče. Pokud má auto delší dobu, je lepší nahradit klíč, který od auta už existuje. Klíče s čipováním a bez broušení: 850 Kč obyč, 950 Kč se světýlkem. Jiné asi nevyužije. Broušení u zámečníka cca 250 Kč.

Kde jsi ten dotaz posílal? Tohle téma je o něčem jiném, i když se zvrhává do OT :? Nějak jsem to přehlídl a v tématu o klíčích to myslím není..?

EDIT: Už to vidím, já četl příspěvek nad tím a ten další jsem považoval za dvoják.
Psal jsem to tady 19-01-2011 01:21 o tématu o klíčích nevím ... přesunu se tam ...

Napsal: stř 19.01.2011 07:55
od Fx
No ted uz tu mas odpoved, tak je to jedno :)

Napsal: stř 19.01.2011 08:25
od Fx
Výběr dvou relevantních schémat stahování oken a jak to vypadá mezi dálkovým ovládáním a ZKE IV.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: stř 19.01.2011 10:20
od Fatal Design
Šlo by tedy dodělat trochu chráněné mini mikro DO s funkcí "všechno otevřít" a "všechno zavřít" ?

Napsal: stř 19.01.2011 10:28
od Fx
To zcela určitě. Kdyby to bylo nezávislé na origo DO, dalo by se udělat cokoliv. Jen je blbé tahat další přívěsek. Pak to taky chce vědět, jestli ti jde o "otevřít všechno a úplně/zavřít všechno a úplně" nebo "otevřít všechno jen tolik, kolik chceš/zavřít kolik chceš". Podle toho musí jednotka toho dodatečného DO dávat impuls podle délky stisku tlačítka, nebo stačí prodloužený impuls.

To druhé DO by ti ale i odemykalo a zamykalo auto, origo DO by potom trochu ztratilo smysl.

Napsal: stř 19.01.2011 10:38
od Fatal Design
Fx píše:To zcela určitě. Kdyby to bylo nezávislé na origo DO, dalo by se udělat cokoliv. Jen je blbé tahat další přívěsek. Pak to taky chce vědět, jestli ti jde o "otevřít všechno a úplně/zavřít všechno a úplně" nebo "otevřít všechno jen tolik, kolik chceš/zavřít kolik chceš". Podle toho musí jednotka toho dodatečného DO dávat impuls podle délky stisku tlačítka, nebo stačí prodloužený impuls.

To druhé DO by ti ale i odemykalo a zamykalo auto, origo DO by potom trochu ztratilo smysl.
Toš jak by to odemykalo a zamykalo tak to by bylo na prd :(

Napsal: stř 19.01.2011 10:40
od Fx
Pokud by se to napojilo na čudle oken, tak ne :-) Jenže tam je zas u zamčeného auta problém v tom, že nejde do oken šťáva ;)

Napsal: stř 19.01.2011 10:54
od Fatal Design
Fx píše:Pokud by se to napojilo na čudle oken, tak ne :-) Jenže tam je zas u zamčeného auta problém v tom, že nejde do oken šťáva ;)
Co naplat ... :(

Napsal: stř 19.01.2011 11:50
od jarda
Fx píše:Pokud by se to napojilo na čudle oken, tak ne :-) Jenže tam je zas u zamčeného auta problém v tom, že nejde do oken šťáva ;)
To jde elegantně ochcat tak, že předtím než pustíš šťávu do spínačů oken tak ukostříš comfort relay, auto si pak myslí že jsou otevřené dveře a pustí do oken šťávu. IMHO nejlepší řešení, protože auto si pak všechno ohlídá samo, jako kdybys ovládal okna čudlikem.
Má to jeden háček - ukostření comfort relay se musí odehrát aspoň několik milisekund předtím než se začnou "mačkat" čudliky - nejdřív jsem to dělal najednou a fungovalo to jen v 50% přápadů :)

Napsal: stř 19.01.2011 11:52
od Fx
Já si právě nejsem jist, jestli u E36 s ZKE IV je comfort relay, jestli to tam není řešeno jinak. Vím že u ZVM II co máš ty to tak bylo...

Napsal: stř 19.01.2011 12:01
od jarda
Jj máš pravdu, u ZKE IV jsem to vlastně nikdy neřešil když to umí dojezd samo od sebe..

(Jinak pro uplnost, k ZVM II - comfort relay mají sedany, u kupé se uzemňuje přímo jeden pin na jednotce)

Napsal: stř 19.01.2011 15:14
od Fatal Design
Takže by to na to mikro nano DO šlo nebo ne ? Chlapi mluvíte tady v hádankách jak doktoři :)

Napsal: stř 19.01.2011 15:29
od Fx
U ZKE IV by ten dojezd měl jít ovládat vstupem jednotky centrálu pro Double lock. Kdysi jsme s tím dělali s Killčou pokusy a když jsme tam poslali prodloužený impuls (3,5s místo 0,5s), tak okna začaly dovírat. Minimálně pro zavření by tedy stačilo, aby jednotka DO uměla dát impuls podle délky podržení tlačítka.

Nebo by samozřejmě mohla poslat "nějaký" dlouhý impuls, ovšem pak by nebyla možnost ovládat z DO míru dovření oken.

Napsal: sob 22.01.2011 18:01
od ok1scb
Takže dálka zapojena, DOJEZD oken funguje :-)

Napsal: ned 23.01.2011 07:04
od Fx
Super :-) Jak jsi to nakonec zapojil?

Napsal: ned 23.01.2011 12:45
od ok1scb
No bylo potřeba prohodit ovládací pól,protože dálka ovládala plusem a auto minusově. a to na onen dojezd oken. vše napojeno na ŘJ centralu.

Napsal: ned 23.01.2011 12:49
od ok1scb
ok1scb píše:No bylo potřeba prohodit ovládací pól,protože dálka ovládala plusem a auto minusově. a to na onen dojezd oken. vše napojeno na ŘJ centralu.
Jen chvíle proměřování a venku zima. Jinak mi to zapojoval kamarad,pac ja bych to 100% zkurvil.. :D