Stránka 3 z 3

Napsal: úte 07.02.2012 09:52
od zsteiner
tak jsem tady zase :-( s prichodem mrazu mi zase zacal slzet chladic. a nejspis spoj mezi expanzkou a chladicem, kde sem loni menil O krouzek a nebo kolem te velke plastove matice za spodu. a ted kde hledat problem? vicko sem kupoval loni taky nove, pac mi to tlakovalo a tim take slzelo pod expanzkou. muze bejt zase v haji vycko? nedavno mi totiz upadlo. pripadne, jak to poznam? nebo je jen zmrzle tesneni? protoze bych rekl, ze po zahrati uz to nekape. je to sice jen minimalne, ale o vikendu jedu do alp a nerad bych zustal nekde vyset :-( jedna se o e36 323i

Napsal: úte 07.02.2012 09:53
od zsteiner
pripadne, muze se neco pokazit kdyz tam zkusim dat vicko z e30 316i ktere je jen na 1,4 baru misto 2,0 ktera mam ja?

Napsal: úte 07.02.2012 19:57
od Lukino12
ze by ty vicka tak odchazeli?resim dost podobny problem,uz delsi dobu,vicko jsem menil pred rokem.muze byt zase v haji?Taky dojedu,zdechnu to a po chvilce par kapek na zemi v pozici pod chladicem,kdyz motor bezi a kapalina cirkuluje pomoci cerpadla tak to nedela nic,ale jakmile zdechnu tak treba ted v zime vidim s pred kapoty nepatrny oblacek pary,neni to treba tim ze vicko pracuje s tlakem a upousti pomalinku pretlak s expanzky,jako myslim jestli to neni normalni jev?Obcas to kontroluju a zavzdusnene to neni.Napada me jeste posledni moznost a to chladic,nemuze ten prolinat?

Napsal: úte 07.02.2012 21:48
od zsteiner
dnes sem jeste koupil tesneni č.14 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05 , ale kdyz sem pod to ted vlezl, tak si nemyslim ze by to slo tou matkou. je mokre uz nad ni a predevsim v tim ,,silentbloku chladice,, jak je ta tlumici guma na chladici pridelana? protoze v tom luzku na tu gumu je mokro nejvice a vsude kolem! jako kdyby to zase teklo O krouzkem kolem expanzky a stejkalo to do toho luzka a na zem. ale ten O krouzek sem loni menil. ja uz nevim :( misto piva povezu do alp flasku s fridexem asi :(

Napsal: stř 08.02.2012 13:28
od beann
e36 323i stejnej problem, zda se mi ze unika kapalina, efekt je takovej ze pod cca 2000 - 1500 otacek prestava topit resp otacky topeni (digiklima) jdou dolu a fouka chladnejsi vzduch, kdyz se treba pak zase rozjedu a jedu cca 90-100 (2200-2500ot) tak zas topi. auto sem odvzdusnoval, dolejval g12 i kdyz to byl porod, protoze byl predchozim majitelem namontovan neorigo chladic kterej mel odvzdusnovak v jednom kuse s chladice (atrapa!) takze vydlabat udelat zavit. auto po tomhle vsem chvili na volnobeh topilu cca 50-100km a uz zas ne-e.

unik nikde nepozorovan...

Napsal: stř 08.02.2012 13:44
od zsteiner
tak to ja topim dobre. teda az po te dobe nez se to ohreje. ale vzdy kdyz pak prijdu k auto, tak je tam mala louzicka. asi to bude z pod expanzky. ale je to divne, pac O krouzek je tam novej. proto se bojim, aby zase nebylo vadne vicko a netlakovalo to. jak ale vyzkouset vicko? co kdyz ho zkusim zamenit za 1,4baru misto 2,0baru? nerad bych, aby mi kvuli vadnemu vicku praskl radiator topeni jako posledne :-(

Napsal: stř 08.02.2012 14:25
od Sedla89
Me to delalo na 318is m44 to stejne. kapaliny zustalo cca 10cm pod ryskou min. Musel jsem vymenit chladic byl ruplej

Napsal: stř 08.02.2012 17:06
od Johnys
mě teď kape chaldič taky někde u expanzky bude asi prasklinka.

Napsal: stř 08.02.2012 19:06
od roman320
Tipnul bych napojeni toho plastu co je kolem expanzky k chladicu, nevim jak u bmw ale dost casto to chcije tam. Stari, sul, vibrace a zmena teplot udelaji svoje. Pro zacatek bych tam nasypal ten prasek proti unikani vody, na nakej cas to pomuze pokud to netece fakt hodne a pres leto vklidu dat dokupy chladic.

Napsal: ned 01.04.2012 16:07
od Tomule
Zdravím, chci se zeptat, u své 323i mám chladič venku, kvůli výměně těsnění právě u expanzní nádobky, ale spíš sem zaznamenal zejména ve spodní části chladiče, že se doslova "drolí" kraje hliníkových žeber mezi vodními kanálky....foto v odkazu, je to problém a podnět ke koupi nového chladiče? Nebo to zatím ignorovat a nechat ho ještě sloužit. Díky

http://tomule12.rajce.idnes.cz/Chladic/

Napsal: ned 01.04.2012 19:40
od ACDC
K předchozím hledáním. Dal jsem si udělat tohle:Do starého víčka mi kámoš soustružník namontoval ventilek. Studené natlakuješ na 1 - 1,5 atm a hledáš. Nechám klidně přes noc, nemůže klesat když je vše OK

Napsal: ned 26.08.2012 21:46
od Kelvin
Taky se mi ztraci chladici kapalina a nevim kde.

Preventivne jsem vymenil termostat, auto drzi teplotu za jizdy i na miste krasne-raficka ve stredu, pokud pustim klimu, spusti se i ventilator na prvni rychlost(na druhou zatim nevim-jeste musim vyzkouset/ale druha rychlost se aktivuje asi az nekde v kolone nebo kopci u popojizdeni).

Chladici kapalinu jsem vcera naplnil po max.auto v klidu nikde ani kapka-kapalina drzi,dnes jsem to vyzkousel pri behu na volnobeh a 2-3x jsem zvysil otacky-kapalina drzi.Jenze kdyz nekam jedu, treba jen 20-30km tak mi voda spadne tak do spodni ctvrtiny expanzky.A tam vydrzi a uz neklesa, i pri tehle hladine se auto uchladi jak ma, ale asi to neni idealni.
Z vyfuku para nejde, na olejovym vicku zadna emulze,odvzdusneno mam snad dobre,hadice netlakuji.
Nevite cim to muze byt/treba tim vickem na expanzce?Diky za napady.

Napsal: čtv 18.10.2012 08:29
od Kelvin
Kdyby mel nekdo podobnej problem jak popisuji vyse, tak to bylo zapricineno vickem na expanzce u chladice, vymenil jsem ho a voda je jak ma.

Napsal: čtv 18.10.2012 12:32
od stavca
na zjisteni uniku z chladiciho systemu mi mechanik poradil potravinarske barvivo, ze pry ho staci trochu nalit do chladici kapaliny a ono se to pak vsude krasne projevi...ztm jsem to nezkousel

kazdopadne, kdyz teploty klesnou k nule a niz, tak se mi pod autem objevi malinka kaluzka chladici kapaliny (staci ho nechat chvili stat v garazi), pres leto to ovsem nedela

no a vsimnul jsem si, ze mi taky na volnobezne otacky hodne spatne topi, spis netopi skoro vubec

Napsal: čtv 18.10.2012 19:47
od zsteiner
mam stejnej problem. respektive uz nebud jen co vymenim krouzek pod expanzkou. jeste se k tomu dokopat :D ale resil sem to taky dlouho. jak sla teplota dolu, tak to zacalo kapat. hlavne studene auto po startu. jak se poradne ohrala, tak se to asi zatahlo a dobry.

Napsal: sob 20.10.2012 23:51
od Morte
přes léto mi nezmizí snad ani kapka, ale jak párkrát zatopím, tak nestíhám dolívat...
během pár dní mi zmizí voda z expanzky až na dno a zavzdušní se to... :cry:

Když zapnu topení, nebo vytočim motor, je fest cítit fridex, po chvíli je vše ok...

Mokro vevnitř nemám, když jsem měnil pylovej filtr, tak nikde zelenej nebyl, takže radiátor to snad není (každý místo, kde unikal fridex, je krásně zeleně označený...)
Ventily vypadají taky ok...


Má někdo nápad kde a jak dál hledat? Nechce se mi zase celou zimu dolívat a odvzdušňovat...
Dík...

Napsal: ned 21.10.2012 10:14
od shade741
tak pokud to dělá jakmile zatopíš, bude problém od ventilů dále, jestli vevnitř není mokro může se to už rovnou odpařovat na tom topení takhle sice pomalu ale jiste dojde k zavzdušnění a ztráte kapaliny včetně silného závanu fridexu, hlavně tam nelejt žádný sajrajty na utěsnění chladiče :!: :!:

Napsal: ned 21.10.2012 10:36
od Morte
to ne, neplánuju tam něco lít, spíš se snažím vyhnout vytahování palubky... :(

Napsal: ned 21.10.2012 20:29
od zsteiner
ja mel uvnitr taky sucho, filtr suchej a prece to byl radiator. takze palubka musela ven :( mlzi se ti okna? ja to mel stale silene zamlzeny jak byl radiator KO

Napsal: pon 22.10.2012 00:40
od Morte
nemlží... :roll: