Stránka 3 z 3

Napsal: pon 21.06.2010 20:53
od paveld
No a víš jistě, že když tam tu viscospojku nemáš, že tam opravdu nemá bejt? :-) Podle ETK, pokud koukám dobře, by tam totiž měla být...

Napsal: pon 21.06.2010 21:28
od plysakmartin
paveld píše:No a víš jistě, že když tam tu viscospojku nemáš, že tam opravdu nemá bejt? :-) Podle ETK, pokud koukám dobře, by tam totiž měla být...
Auto mám šest let a začlo se to přehřívat až na konci minulého léta

Napsal: pon 21.06.2010 22:51
od Kami1
plysakmartin píše:Dnes jsem si vyzvedl viscospojku, rozeberu větrák chladiče a já jí tam nemám !!!! Jinak se mi teda netočí vrtule chladiče, takže jí to nesepíná. Že by teplotní spínač č.10 ?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
_________________
alkohol podávaný v malých dávkách neškodí v jakémkoliv množství
visca je toto (2): http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
a ma tam bejt,
tak si ji tam namontuj a bacha na ten alkohol -)))

Napsal: pon 21.06.2010 23:39
od plysakmartin
Kami1 píše:
plysakmartin píše:Dnes jsem si vyzvedl viscospojku, rozeberu větrák chladiče a já jí tam nemám !!!! Jinak se mi teda netočí vrtule chladiče, takže jí to nesepíná. Že by teplotní spínač č.10 ?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
_________________
alkohol podávaný v malých dávkách neškodí v jakémkoliv množství
visca je toto (2): http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
a ma tam bejt,
tak si ji tam namontuj a bacha na ten alkohol -)))
Nevim proč bych si měl dávat dávat bacha na alkohol. Viscu tam nemám, nikdy jsem neměl a pět let se mi to ani jednou nepřehřálo, takže tím to asi nebude

Napsal: úte 22.06.2010 07:25
od MattyX
a tu hlavu jak ti delali tak ti ji otlakovali ?

Napsal: úte 22.06.2010 08:05
od plysakmartin
MattyX píše:a tu hlavu jak ti delali tak ti ji otlakovali ?
Jj, nejdřív ji natlakoval a pak jí srovnal.

Napsal: úte 22.06.2010 09:14
od paveld
Já bych ji tam dal a spíš vyhodil tu el. vrtuli. Tipuju že tam origo nebude a někdo ji tam dodělával a kdovíkde to teď přestalo chodit...

Napsal: úte 22.06.2010 10:13
od MattyX
to jo elektricka vrtule je necich bastl , zalezi jestli je napojena na cudl do kokpitu :lol: a nebo jestli je napojena na teplotni cidlo , pak muze nastat nekde chyba , pokud je hlava OK a tesneni OK pak uz muze byt problem jenom v tomto smeru...

Napsal: úte 22.06.2010 18:48
od Kami1
plysakmartin píše:
Kami1 píše:
plysakmartin píše:Dnes jsem si vyzvedl viscospojku, rozeberu větrák chladiče a já jí tam nemám !!!! Jinak se mi teda netočí vrtule chladiče, takže jí to nesepíná. Že by teplotní spínač č.10 ?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
_________________
alkohol podávaný v malých dávkách neškodí v jakémkoliv množství
visca je toto (2): http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
a ma tam bejt,
tak si ji tam namontuj a bacha na ten alkohol -)))
Nevim proč bych si měl dávat dávat bacha na alkohol. Viscu tam nemám, nikdy jsem neměl a pět let se mi to ani jednou nepřehřálo, takže tím to asi nebude
Když sis tu viscu vyzvedl, tak ji tam namontuj a budeš mít po problémech (musí na ní být ale vrtule).
___________________
A bacha na ten alkohol.

Napsal: úte 22.06.2010 22:52
od paveld
MattyX píše:to jo elektricka vrtule je necich bastl , zalezi jestli je napojena na cudl do kokpitu :lol: a nebo jestli je napojena na teplotni cidlo , pak muze nastat nekde chyba , pokud je hlava OK a tesneni OK pak uz muze byt problem jenom v tomto smeru...
Bejt to hlavou, tak se to snad hřeje furt, ne jen v koloně a ve měste.

Napsal: stř 23.06.2010 07:17
od MattyX
paveld píše:
MattyX píše:to jo elektricka vrtule je necich bastl , zalezi jestli je napojena na cudl do kokpitu :lol: a nebo jestli je napojena na teplotni cidlo , pak muze nastat nekde chyba , pokud je hlava OK a tesneni OK pak uz muze byt problem jenom v tomto smeru...
Bejt to hlavou, tak se to snad hřeje furt, ne jen v koloně a ve měste.
vsak to ja nepopiram :lol:

Napsal: stř 23.06.2010 09:05
od plysakmartin
MattyX píše:to jo elektricka vrtule je necich bastl , zalezi jestli je napojena na cudl do kokpitu :lol: a nebo jestli je napojena na teplotni cidlo , pak muze nastat nekde chyba , pokud je hlava OK a tesneni OK pak uz muze byt problem jenom v tomto smeru...
Na žádnej čudl napojená není, ale asi to budu muste provizorně udělat, než přijdu na to kde je chyba :roll:

Napsal: stř 23.06.2010 10:34
od MattyX
a k cemu je pripojena ty elektricka vrtule ?

Napsal: pát 25.06.2010 20:10
od plysakmartin
Tak dnes jsem už ze zoufalství zkoušel odvzdušnit a při odvzdušňování se mi dvakrát vrtule normálně sepla a uchladila to

Napsal: pát 25.06.2010 20:11
od MattyX
hm tak to je jak tajemnej hrad v karpatech :lol: tudiž ti to chladí ale přehřeje se to někdy ?!

Napsal: pát 25.06.2010 21:28
od plysakmartin
MattyX píše:hm tak to je jak tajemnej hrad v karpatech :lol: tudiž ti to chladí ale přehřeje se to někdy ?!
jo, pak jsem jezdil a zase se to přehřívalo. Čeče já už nevim co s tim

Napsal: pát 25.06.2010 21:33
od MattyX
tvl tak to uz me nic nenapada , snad uz jenom vodni pumpa ze by fungovala jenom nekdy ale to je kravina , chladic tam nevim co by mohlo byt spatne...a nebo vadnej termostat ze nekdy zustane trebas porad zavrenej a neotevre se...

Napsal: pát 25.06.2010 22:31
od mequi
Jak jsem už jednou psal. Vyndej chladič a prostříkni ho proudem vody jestli není ucpaný. Mohla by to být taky příčina, proč se ti to přehřívá v koloně = neprotéká ním takový objem vody jako by měl. Jinak už nevím. :eh:

Napsal: ned 10.05.2015 02:11
od crestik
vytahuju tohle téma, páč mám podobný problém:
M43 318i, při jízdě se tak nějak chladí, ale jízda do kopce a stání leze teplota nahoru. Navíc jsem si všiml, že pod volantem se ozývá pravidelné dvoj-klepnutí, v taktu asi 3s. Při vypnutém motoru a klíčku slyším ostřejší cvakání někde kolem ABS motorku. Hadice jsou horké, termostat jsem dával nový tak před rokem, páč to zas nedolezlo na 90. Výkon vypadá normální.
Zítra snad budu chytřejší, teď je venku tma :-)