Stránka 3 z 3

Napsal: sob 27.03.2010 12:20
od MaxiMC
Ahoj,

využiju tohle téma k mému problému. Když jedu mírně do leva při rychlosti 120km a výš tak mi mírně vibruje volant. Když volant srovnám či jedu-li do prava tak vibrace přestanou. Má někdo tucha? Nechal jsem si vyvážit přední pneu a pořád stejný výsledek :/

Díky za odpověď :wink:

Napsal: sob 27.03.2010 13:20
od radokrno
čep

Napsal: čtv 29.04.2010 12:51
od RiiF
Taky mám podobný problém tak toto vlákno využiju...není to úplně stejné jak se tady píše.. Mě mám pocit v předních kolech začalo vibrovat ale ne při některých rychlostech ale pořád, po rovině a v zatáčkách o to víc. Do volantu se podle mě nic moc nepřenáší ale prostě celej ten předek sebou jaksi trhá a vibruje...ze dne na den...při brzdění to nedělá.. Čím by to mohlo být?

Napsal: pát 30.04.2010 04:13
od hrosik
Takže moje vlastní zkušenost na E36 320i sedan r.v.97 s X-brace - kontrola podvozku po zimě:

1. Špatná jedna tyčka řízení - vyměněna kompletně vč. čepu, druhá strana OK, zbytek podvozku taky
2. Diagnostikována vůle na hřebenu řízení
3. Po nandání letních gum 225/50 r16 auto neskutečně tahá do stran v kolejích a je nestabilní, hlavně na přední nápravě. Dále se objevují v rychlostech 130 - 150 mírné vibrace ve volantu
4. Objednána a namontována originál repasová sada řízení (cca 1800 bez DPH), všechny problémy jako zázrakem zmizely, auto je stabilní i v kolejích, žádné vibrace

Ještě ten postup vyskouším na 316i E36 r.v.93, kterou mám taky doma a dám vědět, jestli to pomohlo i tady

Napsal: pát 30.04.2010 07:36
od jarda
dáš sem pls link do ETK na tu sadu?

Napsal: pát 30.04.2010 08:49
od hrosik
Najdi si to v ETK on-line podle svého auta, jsou min. 2 typy řízení do E36.

Napsal: pát 30.04.2010 09:38
od jarda
Právě že jsem to tam na první pokus nenašel, tak jsem si řekl o odkaz :) Najít pak to samé na jiné auto už je easy..

Napsal: pát 30.04.2010 10:26
od hrosik

Napsal: čtv 06.05.2010 21:58
od Bzuker
tak mi to začíná taky kopat do rukou čím dál víc, dneska už jsem chytal nervy...při brždění to je nejsilnější tak mezi 40-60 km/h pak už to zase zmizí ale dneska už jsem začínal i slyšet nějaké zvuky, takové ťukání o rychle frekvenci...nevím jestli naprd kotouče nebo to háže s nějakým silentblokem nebo čepem...prosím o rady :roll:

Napsal: pát 07.05.2010 23:42
od Bzuker
zkoušel jsem točit tím předním kotoučem jen tak rukou a tak střídavě to šlo lehce a střídavě to třelo o destičky...znamená to že jsou zkroucené? štve mě to protože nemají moc najeto. Ale stejně mi vrtají hlavou ty rychle ťukající zvuky když brzdím...

Napsal: sob 08.05.2010 00:35
od mequi
Bzuker: Bud máš zkroucený kotouče, nebo jestli jsi je někdy ted vyndával tak máš pod nima nějaký bordel. To by taky mohlo dělat to kopání do volantu.

Napsal: sob 22.05.2010 18:57
od RishaE36
Jjjj.to jsou vnejsi cepy rizeni.Pred mesicem jsem mel to sami, kdyz jsem jel vic jak 120 tak to zacalo neuveritelne hazet.Tak jsem koupil cepy a nesli zaboha ven, tak jsem letel pro cely ramena a je to ready...

Napsal: sob 22.05.2010 19:40
od Brody
Bzuker píše:zkoušel jsem točit tím předním kotoučem jen tak rukou a tak střídavě to šlo lehce a střídavě to třelo o destičky...znamená to že jsou zkroucené? štve mě to protože nemají moc najeto. Ale stejně mi vrtají hlavou ty rychle ťukající zvuky když brzdím...


Ze kotouč v jednom místě jde ztuha je běžná věc. Jelikož je mírně zvlněnej už z výroby. Kvůli tomu, aby po odbrždění rozhodil brzdové destičky a tim pádem se destičky vrátily na své místo a dál nebrzdily. Takto nás alespon učily ve škole pokud si to obře pamatuju. :wink: :wink: