Napsal: sob 05.05.2012 15:38
M50 airbox a M52 sou stejny?
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
áha sem zapomel... zpet k puvodni uprave airboxu - ma to vyznam Francisi?Francis píše:Za další se airboxy liší podle motoru, resp. podle průměru MAFu ("váhy vzduchu").
Krasne napsaneHanz píše:smirte se s tim, ze realne se pres 200PS "zalevno" nepodivate, mnohem lepsi reseni je snizeni hmotnosti a sice v poradi: 1-kola, 2-interier (sedacky, blbosti z kufru, dojezdovka, baterka, vyztuha narazniku, plasty, zadni sicna a pod), 3-sibr, klima, visco (pokud je auto ma), 4-lamino kapoty
a pak lepsi tlumice, pruziny, brzdy, pneu...
nez resit jestli vymenou ojetyho tlumice ziskam 3PS?
hanzi máš pravdu souhlasím, kuchat z toho auta věci byl muj první napad,ale s tím ten člověk nesouhlasí, u té 323i prej sání přes 10 PS, to si myslím že za 2 litry smysl má, výfuk dá třeba jen 2-3 PS, ale zase strašny placebo navícHanz píše:smirte se s tim, ze realne se pres 200PS "zalevno" nepodivate, mnohem lepsi reseni je snizeni hmotnosti a sice v poradi: 1-kola, 2-interier (sedacky, blbosti z kufru, dojezdovka, baterka, vyztuha narazniku, plasty, zadni sicna a pod), 3-sibr, klima, visco (pokud je auto ma), 4-lamino kapoty
a pak lepsi tlumice, pruziny, brzdy, pneu...
nez resit jestli vymenou ojetyho tlumice ziskam 3PS?
tušim že myslel toto téma .) http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... sc&start=0JaraX píše:no za 2 litry je sani, klapka, vaha, a ja to nekupuju ani neprodavam, tak je mi to jedno![]()
to hledani je taky k hovnu, ja dal hledat a našel jsem tento topic, tak jsem to napsal sem, pokud sem dá někdo odkaz na topic s grafama, budu rád.
jinak dneska jsem tomu kamošovi na té 328i zdemontoval visku, která byla špatná a byla furt seplá, to samozřejmě ani nepoznal, že to jede líp, a jak už nepozná todle, tak nepozná nic
me totiz prijde ze mi to nejak uchvatne nejede, ale je fakt ze mam dirku u predelu mezi strednim dilem a koncovym tlumicem ve vyfuku... ale myslim si ze zas takovy placebo to delat nemuze... oni asi budou chtit i novy svice po 50tis km....j3ykobim píše:tušim že myslel toto téma .) http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... sc&start=0JaraX píše:no za 2 litry je sani, klapka, vaha, a ja to nekupuju ani neprodavam, tak je mi to jedno![]()
to hledani je taky k hovnu, ja dal hledat a našel jsem tento topic, tak jsem to napsal sem, pokud sem dá někdo odkaz na topic s grafama, budu rád.
jinak dneska jsem tomu kamošovi na té 328i zdemontoval visku, která byla špatná a byla furt seplá, to samozřejmě ani nepoznal, že to jede líp, a jak už nepozná todle, tak nepozná nic
jinak jsem včera proved DEBAFFLED AIRBOX a myslim že to cenu má, i kdyby to přidalo jen zvuk, ale i pocitově se auto lépe vytáčí
Urcite vaha udela hafo ale nezkurvis tim to auto? Myslim jizdni vlastnosti dyt e36 ma skoro 50:50 mezi napravama a kdyz vyndas vetsinu veci ze zadu tak to uplne zmenis...Hanz píše:smirte se s tim, ze realne se pres 200PS "zalevno" nepodivate, mnohem lepsi reseni je snizeni hmotnosti a sice v poradi: 1-kola, 2-interier (sedacky, blbosti z kufru, dojezdovka, baterka, vyztuha narazniku, plasty, zadni sicna a pod), 3-sibr, klima, visco (pokud je auto ma), 4-lamino kapoty
a pak lepsi tlumice, pruziny, brzdy, pneu...
nez resit jestli vymenou ojetyho tlumice ziskam 3PS?
Jen takový blbý dotaz co je to "viska" ?JaraX píše:těch 20-30kg co odebereš víc poznáš na vykonu než na vaze, třeba hodně smysl má šíbr, to je třeba cca 30kg, navíc nahoře na střeše, to dost kurví těžiště, pak ta viska, bere pěknych par koní když je seplá, mnohem lepší nahradit elektrovrtulí,
co kdyz se z visky sunda jen vrtule co je na ni?JaraX píše:těch 20-30kg co odebereš víc poznáš na vykonu než na vaze, třeba hodně smysl má šíbr, to je třeba cca 30kg, navíc nahoře na střeše, to dost kurví těžiště, pak ta viska, bere pěknych par koní když je seplá, mnohem lepší nahradit elektrovrtulí,